IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Vierailija kirjoitti:
"Olen edustaja Virralle lähettänyt viestiä. Jos hänelle on jotain asiaan liittyvää kommentoitavaa, voimme nähdä vaikka eduskunnan kahviossa, kun meillä tauko loppuu piakkoin. Jos hän haluaa, voidaan keskustella siellä, Immonen sanoo."
Kähmii naista ja kuvittelee että tämä sen jälkeen haluaisi puhua jotain kahden kesken. Tällä myös välttää medialle kommentoimisen ja pääsee kuin koira veräjästä.
Sano, että tämä on vitsi!!
Onko Immonen jo palannut kotimaahan?
Jokohan tulevalla viikolla Riikka uskaltaisi kommentoida tapaus Immosta?
Tomi Immonen pakoili mediaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/da8f355d-bade-4183-9ee4-80d0bad73…
Ryhmähuoneesta asteli ulos vaitelias edustaja. Immonen vaikeni kuin muuri eikä halunnut vastata sanallakaan toimittajien kysymyksiin.
Ja nyt sai alennettua rangaistusta 4 päiväsakon verran koska "asian uutisoinnista on aiheutunut valtavaa mainehaittaa"! Niin, että itse teko ei ole mainehaitta hänen mielestään vaan se, että asiasta on uutisoitu!
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sai alennettua rangaistusta 4 päiväsakon verran koska "asian uutisoinnista on aiheutunut valtavaa mainehaittaa"! Niin, että itse teko ei ole mainehaitta hänen mielestään vaan se, että asiasta on uutisoitu!
Kerrassaan epäurheilijamaista käytöstä medialta! Persu sentään vaan yrittää tukea omalla tavallaan noilla sakkorangaistuksillaan Suomen horjuvaa taloutta.
-winner-
Tänään oli kuntavaalipaneeli. Kommentoiko Riikka mitenkään case Immosta vai juoksiko toimittajia taas karkuun?