IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas piti valamedian saada jotain negatiivistä Perussuomalaisista!
Kyllä tässä on ihan aihetta.
T. Persu
Taas leiki vihervassari olevansa perussuomalainen. Älä yhtään yritä esittää!
Nyt se on nähty että persut alentuu samalle tasolle kuin vassarit. Onhan lehdissäkin ollut juttuja kuinka vassari kansaedustaja on yrittänyt estää lentoa lähtemastä ja ne on poistettu lennolta. Suomessa ei taida olla yhtään järkevää puoluetta ja fiksua poliitikkoa
Yrittikö saada myös asetta mukaan lennolle?
Jos finnair menetti tämän takia Bangkokin pään slottinsa, niin tulee kansanedustajalle vielä kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas piti valamedian saada jotain negatiivistä Perussuomalaisista!
Kyllä tässä on ihan aihetta.
T. Persu
Taas leiki vihervassari olevansa perussuomalainen. Älä yhtään yritä esittää!
Persulla sunnarit meneillään?
Persut ilkkuvat ja tuomitsevat muita vaikka oma pesä on täynnä näitä häiriköitä.
Itse olen ollut noilla Bangkokin lennoilla töissä ja siellä oli kyllä aina todella paljon noita sikailevia keski-ikäisiä miehiä, hirveä uho kun oltiin suuntaamassa mestoille jossa kohta saa p.llua. Rahalla tietenkin, mutta silti. Immonen ja muistisairas kaveri lähdössä sinne baarikaduille rellestämään. Raskas työ vaatii raskaat huvit.
Jaahas. Sotamies Immonen liitelee hehkeänä kohti uusia haasteita.
Ps. Missä viipyvät Riikan kommentit? Entä Jani Mäkelän?
Persupäivystys saapui paikalle. Sen tunnistaa kommenttitulvasta jossa ryhdytään vaihtamaan puheenaihetta vasemmistoon.
Nousiko käytävällä seisomaan, ja sitten poistettiin koneesta?
Juuri tuommoinen Vornasen näköinen setämies..hyi s..tana.
Ensin Hyysärissä juttu Vornasesta joka haukkuu puolueen johtia ja sitte tämä juttu. Media ihan selvästi ajojahtaa perussuomalaisia ja hallitusta! Vihervasemmistolaise woketuksen voi haistaa pitkältä!
Miten en edes osaa olla yllättynyt, että kyseessä oli persu? Tuntuu olevan heille enemmän sääntö kuin poikkeus, että perseillään.
Pääsiköhän Satonen matkaan? Vai oliko hän se mainittu muistisairas henkilö, joka joutui matkalle nyt yksin?
"- Minulla on kaikki ihan hyvin, enkä tiedä mistä oikeastaan soitat. Palaan tarvittaessa asiaan myöhemmin uudestaan, jos minulla on lisää kerrottavaa tähän, Immonen kertoo."
Kiistä, syyllistä muita, uhriudu.
"- Eilen illalla lentohenkilökunta katsoi minun olevan liian päihtynyt, jotta voisin nousta Thaimaan koneeseen. Arvio yllätti minut ja koska samalla lennolla ollut muistisairas ystäväni joutui nyt lähtemään Thaimaahan yksin, yritin neuvotella lennolle pääsystä henkilökunnan kanssa. Pyysin paikalle poliisia puhalluttamaan itseni, joka ei alkometritestaukseen suostunut, Immonen kirjoittaa."
Check, check, check. 100% persu.
Tämä perussuomalaisten perseily on kyllä ehtymätön luonnonvara.
Vierailija kirjoitti:
Ensin Hyysärissä juttu Vornasesta joka haukkuu puolueen johtia ja sitte tämä juttu. Media ihan selvästi ajojahtaa perussuomalaisia ja hallitusta! Vihervasemmistolaise woketuksen voi haistaa pitkältä!
Nyyh...persun katkeruus on musiikkia korvilleni. Valitettavasti persut sössii nää asiat ihan itse, ei siihen mediaa tarvita
Persuille sattuu ja tapahtuu. Viinan kanssa läträtessä on kaikilla kivaa.
Jotkut ovat herkkiä rähinäviinalle. Ollut ehkä useampi tunteroinen tuossa välissä tai sitten nautiskeltu erimakuisia päihdykkeitä? Tavallinen ihminen ei mee kyllä ihan noin tillintallin noilla promilleilla.