Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyysi että olen seuraavilla treffeillä ilman meikkiä - olenko oikeassa kun en pitänyt?

Vierailija
11.01.2025 |

Kyseessä tokat treffit. Olemme jutelleet paljon viestein, sillä välimatkaa on about 40 minuuttia autolla. Tapasimme viikko sitten ja treffit menivät erittäin hyvin, juttua riitti ja aika meni siivillä, haluttiin tavata pian uudestaan. Nyt kun sovimme seuraavaa kertaa, mies sanoi: "Voisiko seuraavilla treffeillä olla niin että oot ilman meikkiä?"

Mun korvaan kuulosti siltä että hän haluaa arvostella olenko tarpeeksi mukiinmenevä (minkä sinänsä ymmärrän, eihän sitä sikaa osteta säkissä). Mutta tokat treffit on aika outo tilanne mulle olla suurennuslasin alla, ollaanhan siinä hiukan kohteliaan etäisiä vielä (ainakin meidän tapauksessa vaikka syvällisiä ollaankin puhuttu). Mulle ehostus kuuluu sellaisiin tilanteisiin. Meikkaaminen on myös sellainen rauhoittumisrutiini ennen sosiaalisia tilanteita, koska joskus se stressaa vähän. Se on myös osa mun habitusta silloin kun huvittaa, eli sama kuin valitsee sellaiset vaatteet tai kengät jotka on mukavat ja näyttää itseltä. Tavallisesti hiihtelen ilman meikkiä 70% ajasta jonka vietän ihmisten ilmoilla, joten sanoin deittimiehelle että kyllä hän ehtii mua nähdä meikittä. Sanoin myös että koen outona sen että määritellään miltä haluan näyttää.

Sitä en sanonut että meidän ekoilla treffeillä mulla oli vain ripsiväriä ja kulmakynää, plus ihan vähän rajausta silmäkulmassa. Olen myös lähettänyt hänelle kuvan silleen että olin kokonaan ilman meikkiä. Ja ei, siinä ei ollut filttereitä tms. Meikittömyys itse ei ole ongelma vaan se että koetetaan sanoa miten laittaudun, PLUS se että treffeistä tulee tosi kiusalliset jos koen olevani arvosteltavana: "Katotaas miltä näyttää ilman meikkiä, toiv. ei kaamea..."

Mitä mieltä? Olinko väärässä kun sanoin suoraan että ehdotus on tahditon?

Kommentit (301)

Vierailija
81/301 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en sanonut että meidän ekoilla treffeillä mulla oli vain ripsiväriä ja kulmakynää, plus ihan vähän rajausta silmäkulmassa.

Miksi yrität kuulostaa kuin kolme eri sorttia olisi jotenkin vähän meikkausta? 

No kun se on. Mieti nyt, miten ison kasvoista ne peittää. 

Vierailija
82/301 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi tosi outo ja röyhkeä asia sanoa toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/301 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn-off

Vierailija
84/301 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista pitää varoa. Ei jatkoon!

Vierailija
85/301 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
86/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ongelmaa ilman meikkiä. 

Vierailija
87/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole ongelmaa ilman meikkiä. 

Ei minullakaan, eikä aloittajalla, jos osaat lukea. 

Ja ongelmia ei myöskään tule, kun laittaa estoon ja unohtaa tuon kontrolloivan miehenkuvatuksen. 

Vierailija
88/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus miehet kehuvat, että onpa kiva kun on luonnollisen kaunis nainen joka ei käytä meikkiä, kun mulla on kaikki mahdolliset tökötit naamassa.

Et sitten huomannut miesten sarkasmia?

Vierailija
89/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää kontrolloida. Estoon ja luiskaan. 

Niin tai sitten ei vaan tee mitä mies pyytää ja menee silti toisille treffeille? Saahan sitä nyt kukin ihan itse päättää käyttäytymisestään. Tosin tuolle miehelle olisi varmaan turnoff, jos nainen ei suostuisi hänen pyyntöihinsä. Ap lienee erittäin kiinnostunut miehestä kun suostui tuohon, tai sitten hänellä olisi jonkin itsevarmuuskurssin paikka.

Eihän Ap suostunut, vaan ilmoitti että pyyntö oli hänestä tahditon.

Vierailija
90/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus miehet kehuvat, että onpa kiva kun on luonnollisen kaunis nainen joka ei käytä meikkiä, kun mulla on kaikki mahdolliset tökötit naamassa.

Et sitten huomannut miesten sarkasmia?

Ohis, mutta useimmiten se ei ole sitä. Miehet ihan tosissaan luulevat, että meikitön on sama kuin se ettei ole värikästä tai tosi tummaa silmämeikkiä. Mullekin tuli kerran haltioissaan mies baarissa kertomaan miten ihanaa on nähdä meikitön nainen baarissa, hänen makuunsa on juuri luonnollisuus. Olin meikannut tunnin ennen lähtöä.

Vierailija
91/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kysymyksellä auttamatta aiheuttaa toiselle fiiliksen, ettei kysyjä ole vielä varma tyydyttääkö toisen ulkonäkö. Olisin reagoinut samoin kuin aloittaja. Että jos kiinnostaa ihohuokoset enemmän kuin se, kuka minä sisältä olen, niin hei hei. 

T. Nainen joka ei meikkaa vaikka varmastikin näyttäis paremmalta hyvin meikattuna

Vierailija
92/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vastasi. Sanoi viestissä että häntä hämää se kun kehui meikitöntä kuvaani ja sanoin kulkevani valtaosan ajasta ilman meikkiä, että miksi meikkaan ekoilla treffeillä ja kuvissa aina meikkiä. Hänen mielestä ristiriitaista.

Lisäsi vielä että parisuhteessa nyt on tärkeää että nämä makuasiat ulkonäön suhteen menee kohdilleen.

Sitten sanoi että jos minulle arka paikka niin ei puhu enää asiasta.

Olen niin ihmeissäni. Sain hänestä aivan päinvastaisen käsityksen, että on tunneälykäs, tahdikas, aito ja etsii vilpittömästi hyvää yhteyttä. Koin että tässä oli sen itu. Nyt oon silleen ei saakeli tää olikin vaan taas 'mies'.

-ap

Mulle tuli mieleen että se ei usko että olit lähettämässäsi kuvassa ilman meikkiä tai luulee sen olevan photoshopattu ja sen takia haluaa nähdä luonnossa ilman meikkiä. Mutta yhtä vastenmielistä silti, koska se kertoo että sille on tärkeintä että nainen on viimeisen päälle hyvännäköinen luonnostaan, ja että ulkonäkö on tärkeintä, tosi pinnallinen tyyppi. En menisi enää treffeille.

Vierailija
93/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit oikein. Ei noilla tyypeillä ole mitään oikeutta vaatia: MITÄÄN.

Mutta sä voisit tuossa kohtaa sanoa, ettet ikinä suostu seksiin ympärileikkaamattoman kanssa hygieniasyistä.

Tai itseasiassa siinä kohtaa kun mies on umpirakastunut ja kiimoissaan. 

No nyt on taas demarifemakko päässyt keuhkoamaan ja öyhöttämään :D

Mistä lähtien pyytäminen on ollut vaatimista?

Mene sinä h a r p p u sinne roskiin vain raakkumaa .

Vierailija
94/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan vaan mokoma tyyppi. Muistan kun exällä alkoi heti tuollainen vaatiminen,  vuoden päästä se oli muuttanut ulkonäköni muistuttamaan exäänsä. Nämä arkielämän Dannyt kannattaa kiertää.

Vierailija
95/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa ja 0/5

Vierailija
96/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtottomasti ei jatkoon. Jos joku alkaa kontrolloimaan ulkonäköäsi jo ensitreffeillä, niin se on venäjän kokoinen red flag siitä, mitä on odotettavissa. Älä tuhlaa aikaasi ja satuta tunteitasi turhan päiten kusipäämiehen vuoksi

Vierailija
97/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää ikinä menis treffeille kontrollihullun miehen kanssa. Tosta seuraa vaan pahempaa, seuraavaks haluaa tietynlaisia vaatteita, hiuksia jne. Toi on tokilla treffeillä iso red flag.

Nimim aiemmin erehtynyt

Vierailija
98/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vastasi. Sanoi viestissä että häntä hämää se kun kehui meikitöntä kuvaani ja sanoin kulkevani valtaosan ajasta ilman meikkiä, että miksi meikkaan ekoilla treffeillä ja kuvissa aina meikkiä. Hänen mielestä ristiriitaista.

Lisäsi vielä että parisuhteessa nyt on tärkeää että nämä makuasiat ulkonäön suhteen menee kohdilleen.

Sitten sanoi että jos minulle arka paikka niin ei puhu enää asiasta.

Olen niin ihmeissäni. Sain hänestä aivan päinvastaisen käsityksen, että on tunneälykäs, tahdikas, aito ja etsii vilpittömästi hyvää yhteyttä. Koin että tässä oli sen itu. Nyt oon silleen ei saakeli tää olikin vaan taas 'mies'.

-ap

Mulle tuli mieleen että se ei usko että olit lähettämässäsi kuvassa ilman meikkiä tai luulee sen olevan photoshopattu ja sen takia haluaa nähdä luonnossa ilman meikkiä. Mutta yhtä vastenmielistä s

"Jos on sulle arka paikka" on ihan klassinen kaasuvalotus. Yrittää kontrolloida, ei onnistu - ja kääntää niin, että kyse on siitä, että sä oot herkkä, tää on sulle herkkä paikka tms. Mun neuvo on: estä koko äijä, hänellä on kaikki tulevan stalkkerisi luonteenpiirteet.

Vierailija
99/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää ikinä menis treffeille kontrollihullun miehen kanssa. Tosta seuraa vaan pahempaa, seuraavaks haluaa tietynlaisia vaatteita, hiuksia jne. Toi on tokilla treffeillä iso red flag.

Nimim aiemmin erehtynyt

Ja kaksi narskua alapeukuttaa,ok.

Vierailija
100/301 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolli friikiltä kuulostaa, joka haluaa oman barbie-nukkensa.

Miltä tuntuisi jos tapailumies pyytäisi meikkaamatonta naista meikkaamaan seuraaville treffeille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme