Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyysi että olen seuraavilla treffeillä ilman meikkiä - olenko oikeassa kun en pitänyt?

Vierailija
11.01.2025 |

Kyseessä tokat treffit. Olemme jutelleet paljon viestein, sillä välimatkaa on about 40 minuuttia autolla. Tapasimme viikko sitten ja treffit menivät erittäin hyvin, juttua riitti ja aika meni siivillä, haluttiin tavata pian uudestaan. Nyt kun sovimme seuraavaa kertaa, mies sanoi: "Voisiko seuraavilla treffeillä olla niin että oot ilman meikkiä?"

Mun korvaan kuulosti siltä että hän haluaa arvostella olenko tarpeeksi mukiinmenevä (minkä sinänsä ymmärrän, eihän sitä sikaa osteta säkissä). Mutta tokat treffit on aika outo tilanne mulle olla suurennuslasin alla, ollaanhan siinä hiukan kohteliaan etäisiä vielä (ainakin meidän tapauksessa vaikka syvällisiä ollaankin puhuttu). Mulle ehostus kuuluu sellaisiin tilanteisiin. Meikkaaminen on myös sellainen rauhoittumisrutiini ennen sosiaalisia tilanteita, koska joskus se stressaa vähän. Se on myös osa mun habitusta silloin kun huvittaa, eli sama kuin valitsee sellaiset vaatteet tai kengät jotka on mukavat ja näyttää itseltä. Tavallisesti hiihtelen ilman meikkiä 70% ajasta jonka vietän ihmisten ilmoilla, joten sanoin deittimiehelle että kyllä hän ehtii mua nähdä meikittä. Sanoin myös että koen outona sen että määritellään miltä haluan näyttää.

Sitä en sanonut että meidän ekoilla treffeillä mulla oli vain ripsiväriä ja kulmakynää, plus ihan vähän rajausta silmäkulmassa. Olen myös lähettänyt hänelle kuvan silleen että olin kokonaan ilman meikkiä. Ja ei, siinä ei ollut filttereitä tms. Meikittömyys itse ei ole ongelma vaan se että koetetaan sanoa miten laittaudun, PLUS se että treffeistä tulee tosi kiusalliset jos koen olevani arvosteltavana: "Katotaas miltä näyttää ilman meikkiä, toiv. ei kaamea..."

Mitä mieltä? Olinko väärässä kun sanoin suoraan että ehdotus on tahditon?

Kommentit (301)

Vierailija
21/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen tuota niin että sulla on vaan ollu hirveet sotamaalaukset (=liikaa pakkelia). Liika pakkelikerros ei kaunista ketään. Mies taitaa tykätä luonnollisemmista naisista.

Tulkitse ihan niin väärin kuin surkeana lukijana pystyt.

Tyhmät miehet on just kuuminta hottia. 

Not

Vierailija
22/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika riskaabeli kysymys mieheltä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista VOI pyytää! Ehkä menisin treffeille, meikkaisin normaalisti ja katsoisin vähän kriittisemmällä silmällä onko mies muutenkin omituinen. Tai sitten en menisi enää ollenkaan. Mies on ehkä joko kontrolloiva tai hyvin ulkonäkökeskeinen. Tai molempia.

Vierailija
24/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ilman meikkiä. Miehiä on riittänyt

Vierailija
25/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Nuorena kaikki kauniita ilman meikkejäkin, mutta ootapa kun alkaa kasvot ja leuka roikkua ja silmät on roikkoluomien alla piilossa. Tämä tapahtuu 44-50 välillä. Myös miehille.

Vierailija
26/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: tuntekaa arvonne. Te ansaitsetta ja valitsette miehen, joka arvostaa ja kunnioittaa teitä. 

Älkää valitko tuollaista manipuloivaa paskaa. Olette liian hyviä ja arvokkaita siihen. 

Eikä hitustakaan fyysistä lempeä ennenkuin mies on täysin rakastunut. 

Vierailija
27/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt saunatreffejä, jotka olisi pitänyt pystyä järjestämään jollakin tavalla !

Vierailija
28/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

Nuorena kaikki kauniita ilman meikkejäkin, mutta ootapa kun alkaa kasvot ja leuka roikkua ja silmät on roikkoluomien alla piilossa. Tämä tapahtuu 44-50 välillä. Myös miehille.

Miehet rupsahtaa jo aiemmin. Ne ei hoida itseään yhtään ja kaikki näkyy ihossa ja kehossa.

Vierailija
29/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä vielä pohdit näetkö tätä törppöä uudestaan :D Huh.

Vierailija
30/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ääliö näyttää olevansa ääliö, ei kannata uskotella itselleen "no mitä tuollaisesta pikkujutusta, ei se nyt niin iso asia ollut" vain siksi että pettymystä on vaikea sietää.

Vierailija
31/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät kustantaa kestomeikit.

Vierailija
32/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nykyään ollaan noin jumalattoman herkkähipiäisiä ja itseensä kaikesta ottavia. Se oli kysymys, ei vaatimista eikä kontrollointia.

Ei ollut neutraali kysymys tai ehdotus. On todella epäkohteliasta tuossa vaiheessa alkaa esittää toiveita toisen vaatetukseen, meikkiin tai hiuksiin. Eri asia sitten kun ollaan siinä vaiheessa, että voidaan ehdottaa makkariin hoitsun asua tms.

Vierailija
33/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki ei ole kovin mukavan näköistä toisen naamalla. Kauempaa sitä ei näe, mutta läheltä se voi olla aika ällöttävääkin. Mun eka ajatus oli, että mies on vähän herkkä ja katselisi siksi mieluummin saunanraikasta naista kuin tököteillä kuorrutettua.

Jos meikkaaminen on sulle ehdoton välttämättömyys, niin sitten tuo mies tuskin on sulle oikea.

Vierailija
34/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

Mulle tuo tapahtui jo 40-vuotissynttäreiden kieppeillä, taisi olla vähän aiemminkin.

Vierailija
35/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mielenkiintoista käydä vielä yksillä treffeillä joko ilman meikkiä tai meikattuna, ja katsoa miten hän  reagoi

Vierailija
36/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

Koska meikillähän ne roikkuluomet ja leuka saadaan piiloon. Eiku 

Vierailija
37/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tavattu ja jo yrittää kontrolloida, on aika huono merkki. Täytyy olla melkoisen rajaton tapaus että edes kehtaa ehdottaa tuollaista. Mitähän se tuumaisi jos pyytäisit että se laittaisi seuraavalle tapaamiselle mahdollisimman kireät farkut. Eikö tämä ole nyt vähän sama asia?

Vierailija
38/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä parta? Pyydä häntä ajamaan se jotta voit tarkastella naamaa oikeasti.

Nää on aina jotain kaljuja kaljamahoja tai entisessä elämässä hyvännäköisiä jotka kokee että voi vaatia tuollaista.

Vierailija
39/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasi. Sanoi viestissä että häntä hämää se kun kehui meikitöntä kuvaani ja sanoin kulkevani valtaosan ajasta ilman meikkiä, että miksi meikkaan ekoilla treffeillä ja kuvissa aina meikkiä. Hänen mielestä ristiriitaista.

Lisäsi vielä että parisuhteessa nyt on tärkeää että nämä makuasiat ulkonäön suhteen menee kohdilleen.

Sitten sanoi että jos minulle arka paikka niin ei puhu enää asiasta.

Olen niin ihmeissäni. Sain hänestä aivan päinvastaisen käsityksen, että on tunneälykäs, tahdikas, aito ja etsii vilpittömästi hyvää yhteyttä. Koin että tässä oli sen itu. Nyt oon silleen ei saakeli tää olikin vaan taas 'mies'.

-ap

Vierailija
40/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimatonta. Anna sen etsiä itselleen mieleinen meikitön heila. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän