Kenen uskot murhanneen Jukka S Lahden?
Kerro mielipiteesi? Kiinnostaisi tietää kuinka moni uskoo murhaajan olleen Anneli? Tai vaihtoehtoisesti kuka muu se voisi olla? En usko itse, että tämä murha selviää koskaan.
Kommentit (1403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka sanoo Uolevi
Joku kutsuu Jukkaa Uoleviksi.
Mifon The Uolevi?
Tämä selittäisi miten The Uolevi tietää yksityiskohtia murhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut välillä mieleen jos Jukalla oli homo suhde ja poikaystävä tappoi mustasukkaisuudesta halusi että Jukka eroaa,kun ei suostunut tappoi.On paljon miehiä hetero suhteessa ja homostelevat vaimolta salaa.
Tää on käynyt itselläkin mielessä. Kuten myös se että tää tyyppi oli myös AA tuttu. Siksi ei pelännyt
Tai ollut suhde varattuun naiseen ja naisen mies tappoi mutta toi homo juttu ollut mulla alusta saakka vaihtoehto.
Joko Anneli itse tai sitten se tytär on murhaaja. Nuo kaksi on niitä joiden lausunto muuttuu ihan jokaisena kertana kun niitä haastatellaan tai kuulustellaan
Vierailija kirjoitti:
Jos oltaisiin Jenkeissä niin voitaisiin pyytää Kelly Siegler apuun. Fläppitaululle epäillyt ja poissulkumenetelmillä ja haastatteluilla voitaisiin äkkiä saada todennäköinen tekijä esille. Eikä haittaa vaikka esitutkinta on tehty päin honkia. Tarvittaisiin kuitenkin jonkinlainen motiivi
Anneli kävi poliisin esitutkintamateriaalin läpi ja kaikki epäillyt mitä siellä oli. Se epälty, jota hän pitää kaikista todennäköisimpänä, on kyllä hyvin varteenotettava.
Vierailija kirjoitti:
On tullut välillä mieleen jos Jukalla oli homo suhde ja poikaystävä tappoi mustasukkaisuudesta halusi että Jukka eroaa,kun ei suostunut tappoi.On paljon miehiä hetero suhteessa ja homostelevat vaimolta salaa.
Tätähän on spekuloitu muilla sivustoilla. En pidä mahdottomana. Jotenkin se Jukka näyttää kuvissakin sellaiselta, että hänellä on voinut olla salattu elämä. Ihmetyttää myös se tuttavamiehen katoaminen/kuolema seuraavana päivänä. Nimeä en tähän nyt kirjoita, ettei ketju katoa. Ei tunnu sattumalta. Voi liittyä murhan motiiviin esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikä Annelia voisi määrätä hypnoosiin? Onko tehty valheenpaljastustestiä?
Muistelen lukeneeni, että itse Hannu Lauerma olisi vaivuttanut hänet hypnoosiin. Olisiko tästä ollut maininta hovioikeuden asiakirjoissa. Korjatkaa jos olen väärässä. Arvostan kyllä Lauerman asiantuntemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän on spekuloitu muilla sivustoilla. En pidä mahdottomana. Jotenkin se Jukka näyttää kuvissakin sellaiselta, että hänellä on voinut olla salattu elämä. Ihmetyttää myös se tuttavamiehen katoaminen/kuolema seuraavana päivänä. Nimeä en tähän nyt kirjoita, ettei ketju katoa. Ei tunnu sattumalta. Voi liittyä murhan motiiviin esimerkiksi.
Minä taas en usko tuohon homosuhteeseen. Jukka ei ollut uskonnollinen, eikä tietääkseni muutenkaan mitenkään vanhoillinen. Ei hän olisi kokenut tarvetta piilottaa homouttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelen lukeneeni, että itse Hannu Lauerma olisi vaivuttanut hänet hypnoosiin. Olisiko tästä ollut maininta hovioikeuden asiakirjoissa. Korjatkaa jos olen väärässä. Arvostan kyllä Lauerman asiantuntemusta.
Psykiatrian dosentti: Auer ei olisi paljastunut hypnoosissa
Anneli Aueria yritettiin hypnotisoida kaksi kertaa, mutta se ei onnistunut kummallakaan kerralla. Hypnoosilla haluttiin Auerilta tarkempia muistikuvia tekijästä
Vierailija kirjoitti:
Selvä itsemurha
Avaatko hieman tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli Auerille tehdyssä muistitestissä käytettiin samaa laitteistoa kuin perinteisessä valheenpaljastuskokeessa, mutta kysymystekniikka oli erilainen.
Rami Mäkinen
26.5.2010 7:35 | Päivitetty 26.5.2010 7:36
Auer reagoi poikkeavasti kysyttäessä seuraavia kysymyksiä:
1. Surmattiinko Jukka Lahti kirveellä?2. Surmasitko sinä Jukka Lahden?3. Tiedätkö Jukka Lahden surmaajan henkilöllisyyden?4. Tunnetko Jukka Lahden surmaajan?
Puolustus kyseenalaistaa testin näyttöarvon.
Oliko siellä talossa kirvestä? Jos oli, niin missä. Onko mitään enempää tietoa missään kirveestä.
Ajattelin pitkään, että Anneli on syyllinen. Mutta en tiedä enää, kun kaikki muutkin syytökset taitavat olla sepitettyjä. Todella noloa koko systeemin kannalta 🤨
Veikkaan että hän teki itsemurhan oikealla kädellään ja vasen yritti estää.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin pitkään, että Anneli on syyllinen. Mutta en tiedä enää, kun kaikki muutkin syytökset taitavat olla sepitettyjä. Todella noloa koko systeemin kannalta 🤨
Mäkin olen tänne keskusteluun paljon kirjoittanut annelin syyllisyydestä. Mutta kun luin ton esitutkinnan ja hovin jutut. Mä en enää pysty olemaan ajattelematta myös sitä mahdollisuutta että poliisi ihan tahallaan on pilannut tutkinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen tänne keskusteluun paljon kirjoittanut annelin syyllisyydestä. Mutta kun luin ton esitutkinnan ja hovin jutut. Mä en enää pysty olemaan ajattelematta myös sitä mahdollisuutta että poliisi ihan tahallaan on pilannut tutkinnan.
Ja perustan tätä ajatusta siihen että ihan kaikessa on mokattu ja pahasti. Talon tutkinta. Annelin kuulustelut/ Annelin tunnustus jne. En vaan pääse yli ajatuksesta et tämä ammattitaidottomuus ei voi olla todellista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahallaan tai ei tahallaan,niin kyseessä on koko Suomen rikostutkinnam ja rikosoikeuden kannalta totaalinen epäonnistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahallaan tai ei tahallaan,niin kyseessä on koko Suomen rikostutkinnam ja rikosoikeuden kannalta totaalinen epäonnistuminen.
Vähän sellainenkin fiilis et esitutkinta meni vituiks niin yritettiin väkisin saada tunnustus ja siitähän sit lähtikin isompi hyrrä päälle.
Onko kukaan laskenut kuinka paljon on rahaa palanut koko tässä prosessissa kaikkine vaiheineen? Mihin kaikkeen tarpeellisempaan senkin rahasumman olisi voinut käyttää. Ja piikki on yhä auki
Aikaa kun kulunut Jukka S Lahden kuolemasta mutta kuolemansa aiheuttajaa ei tiedetä vieläkään vaikka oikeutta käydään ja rahaa palaa keissiin.
Anneli Auerille tehdyssä muistitestissä käytettiin samaa laitteistoa kuin perinteisessä valheenpaljastuskokeessa, mutta kysymystekniikka oli erilainen.
Rami Mäkinen
26.5.2010 7:35 | Päivitetty 26.5.2010 7:36
Auer reagoi poikkeavasti kysyttäessä seuraavia kysymyksiä:
1. Surmattiinko Jukka Lahti kirveellä?2. Surmasitko sinä Jukka Lahden?3. Tiedätkö Jukka Lahden surmaajan henkilöllisyyden?4. Tunnetko Jukka Lahden surmaajan?
Puolustus kyseenalaistaa testin näyttöarvon.