Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen uskot murhanneen Jukka S Lahden?

Vierailija
11.01.2025 |

Kerro mielipiteesi? Kiinnostaisi tietää kuinka moni uskoo murhaajan olleen Anneli? Tai vaihtoehtoisesti kuka muu se voisi olla? En usko itse, että tämä murha selviää koskaan. 

Kommentit (1641)

Vierailija
561/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut aseen kanssa heiluneen kanssa vastakkain kerran. Tilanne tuntui ihan epätodelliselta, en toiminut kovin rationaalisesti, soitin kyllä apua, mutta koin jotenkin, että ei minua ammuta. Pelkoa en tuntenut yhtään, reaktio tuli vasta jälkeenpäin. Sen vuoksi tiedän, että reaktio voi olla outo. 

MUTTA jos paikalla olisi ollut lapsia, olisin heti häätänyt heidät pois, siitä olen varma. Sitä en siksi ymmärrä, miksi Auer pyysi lastaan KATSOMAAN, onko puukkomies vielä kuolemaa tekevän isän kimpussa. Eikä Auer itse yrittänyt ulos talosta lapset mukana. Pahoin puukotettu ja hakattu, kuolemaa tekevä, Jukka S. Lahti on ollut järkyttävä näky, ei siinä kukaan ala lankapuhelimella soitella, jos pahoinpitelijä jatkaa tekoaan tai on yhä talossa, eikä varsinkaan lähetä lasta katsomaan tilannetta. 

Vierailija
562/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anneli tässä hei, täällä meillä joku tappaa minun miestäni, lyö puukolla lukuisasti, apua.

"Käytkö lapsi katsomassa vieläkö se murhuri pistelee puukolla, äiti on nyt puhelimessa"

"Hei, hyvää illan jatkoa"

No enpä tiedä kuka tuon puukotti..

Toki jos vähän valehtelee ja oikoo mutkia niin tällä tavoin se meni😂😂😂

paitsi kukaan ei käske lasta menemään yhtään minnekkään

Millä tavalla Amanda sai tietää että huppis on lähtenyt? Keittiöstäkö katsomalla? 

Hän oli aulassa. Siitä on suora näköyhteys takkahuoneen ovelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovimestari on syyllinen

Vierailija
564/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli vois olla. Mutta älkää vaan panko syytteeseen. Tulee helvetin kalliiksi!

Vierailija
565/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollenkaan tutkittu sitä, että Anneli Auer olisi toiminut yhdessä jonkun muun kanssa? Se selittäisi, miksi ei ole kovin huolissaan itsensä ja lastensa puolesta.

Vierailija
566/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voinut olla ulkopuolinen, kun poliisikoira ei saanut mitän vainua asunnon ulkopuolelta, vaikka ajankohta oli mitä otollisin vainujälkien kannalta. Mennyt ja tullut jättämättä jälkiä, eli satuolento. Sitten on vielä ihmeellinen yhteensattuma, kun pariskunta oli illalla riidellyt ja yöllä tuli tämä surmaaja. Jos tarina on liian ihmeellinen ollakseen totta, se ei ole silloin totta.

Ei se minusta kovin ihmeellinen yhteensattuma ole. Murha on erikoinen tapahtuma, mutta pariskunnan riitely on suhteellisen normaalia.

Murhat yleensä tehdään riitojen jälkeen. Aika harvassa ovat murhat, joissa ei ole minkäänlaista tunnesidettä uhriin.

Vierailija
567/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anneli tässä hei, täällä meillä joku tappaa minun miestäni, lyö puukolla lukuisasti, apua.

"Käytkö lapsi katsomassa vieläkö se murhuri pistelee puukolla, äiti on nyt puhelimessa"

Millä tavalla Amanda sai tietää että huppis on lähtenyt? Keittiöstäkö katsomalla? 

Eikös Amanda ollut omien sanojensa mukaan keskellä olkkaria? 

Vierailija
568/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut aseen kanssa heiluneen kanssa vastakkain kerran. Tilanne tuntui ihan epätodelliselta, en toiminut kovin rationaalisesti, soitin kyllä apua, mutta koin jotenkin, että ei minua ammuta. Pelkoa en tuntenut yhtään, reaktio tuli vasta jälkeenpäin. Sen vuoksi tiedän, että reaktio voi olla outo. 

MUTTA jos paikalla olisi ollut lapsia, olisin heti häätänyt heidät pois, siitä olen varma. Sitä en siksi ymmärrä, miksi Auer pyysi lastaan KATSOMAAN, onko puukkomies vielä kuolemaa tekevän isän kimpussa. Eikä Auer itse yrittänyt ulos talosta lapset mukana. Pahoin puukotettu ja hakattu, kuolemaa tekevä, Jukka S. Lahti on ollut järkyttävä näky, ei siinä kukaan ala lankapuhelimella soitella, jos pahoinpitelijä jatkaa tekoaan tai on yhä talossa, eikä varsinkaan lähetä lasta katsomaan tilannetta. 

Halus pelastaa miehensä ja luuli murhaajan poistuneen

Vierailija
569/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi jättänyt miestäni.

Vierailija
570/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AA motiivi olisi? Kirjojen perusteella raha tuskin oli. Annelilla rahaa ole. En usko myöskään mäitä satanismi hommia. 

Riita. Ei ollut suunniteltu juttu. Jukan alta löytyi tukko Annelin hiuksia. He riitelivät pitkään ennen puukoniskuja, tämän myös lapsi todisti. Annelillla oli hyvä tuuri ja pokkaa keksiä heti tarina ulkopuolisesta tekijästä. Ja se uskottiin.

Kukaan lapsista ei ole koskaan kertonut mistään riidasta. Tuo hiustukko oli jostain hiusharjasta irronnut, siinä oli osin vanhoja "kuolleita" hiuksia, ja hyvin eripituisia. Tutkittiin 16kpl pitkää vaaleaa hiusta, ja kenenköhän ne olivat. No Annelin luonnollisesti. Kolmessa taisi olla elävä juuri, muut aikaa sitten irronneita.

Vierailija
571/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhalesken muistelmissa mainittu henkilö, joka pystyi iskemään veitsellä monta iskua hyvin nopeasti ja joka hukuttautui.

Vierailija
572/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murhalesken muistelmissa mainittu henkilö, joka pystyi iskemään veitsellä monta iskua hyvin nopeasti ja joka hukuttautui.

Kuka?

Vierailija
573/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Anneli pyytänyt lasta katsomaan yhtään mihinkään. Voit kuunnella häketallenteen tai lukea sen litteroinnin. Hovioikeus 2015 kertoi tämän erikseen, koska asiaa jauhetaan aina vaan. 

Vierailija
574/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voinut olla ulkopuolinen, kun poliisikoira ei saanut mitän vainua asunnon ulkopuolelta, vaikka ajankohta oli mitä otollisin vainujälkien kannalta. Mennyt ja tullut jättämättä jälkiä, eli satuolento. Sitten on vielä ihmeellinen yhteensattuma, kun pariskunta oli illalla riidellyt ja yöllä tuli tämä surmaaja. Jos tarina on liian ihmeellinen ollakseen totta, se ei ole silloin totta.

Ei se minusta kovin ihmeellinen yhteensattuma ole. Murha on erikoinen tapahtuma, mutta pariskunnan riitely on suhteellisen normaalia.

Murhat yleensä tehdään riitojen jälkeen. Aika harvassa ovat murhat, joissa ei ole minkäänlaista tunnesidettä uhriin.

Ei ole ollut mitään riitaa. Sellaisesta ei ole kertonut kuulleensa yksikään lapsista.

Vierailija
575/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syytä olisi kellään muulla ollut surmata omaa miestä kuin A.Auerilla. Hänellä on jatkuvasti erilaisia rikollisuuteen pyrkiviä tapoja . Häneltä puuttuu tunteet joiltakin osa-alueilta. Kylmäverisyys on vallalla.

Vierailija
576/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Amanda ollut omien sanojensa mu

Eteinen ja olkkari ovat samalla linjalla, n. 5m päässä toisistaan. Kertoi olleensa keskellä olohuonetta nähdessään poistumisen.

Vierailija
577/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista tarinaa joka sopisi rikospaikan jälkiin joten niitä on jälkeenpäin sotkettu. Tuo jälkien muuntelija on siis ainakin osasyyllinen. Jos hän ei kerro koko totuutta, joutaa ottamaan kaiken niskoilleen.

Vierailija
578/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä syytä olisi kellään muulla ollut surmata omaa miestä kuin A.Auerilla. Hänellä on jatkuvasti erilaisia rikollisuuteen pyrkiviä tapoja . Häneltä puuttuu tunteet joiltakin osa-alueilta. Kylmäverisyys on vallalla.

Lahden sisar PT, sisaren mies ST, Lahden sisar PP ja Auerin veli AA ovat kertoneet poliisille kuulusteluissa, että Jukkaa oli uhkailtu.

"jossain kaupassa on joku käynyt hänen rinnuksiinsa kiinni ja uhannut tappaa"

"Joskus Jukan ollessa laivalla joku oli tarttunut Jukkaa käsistä kiinni ja tämä henkilö oli sanonut, että hän tappaa Jukan. Jukka myös itse puhui jotakin, että taas häntä on uhkailtu. Minulla on se käsitys, että Jukkaa ovat uhkailleet sekä Outokummusta irtisanotut että tuntemattomat henkilöt."

"Nämä uhkailut olivat tulleet työpaikalta, mutta kuka oli uhkaillut, minulla ei ole sitä asiaa tiedossa."

Vierailija
579/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eii... tässä menee nyt sekaisin miehet 🙂 Hukuttautunut (tai hukkunut) on eri mies kuin nopeakätinen mies.

Vierailija
580/1641 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anneli vois olla. Mutta älkää vaan panko syytteeseen. Tulee helvetin kalliiksi!

Ilman riittäviä todisteita vankilaan laittaminen tulee kalliiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä