Kenen uskot murhanneen Jukka S Lahden?
Kerro mielipiteesi? Kiinnostaisi tietää kuinka moni uskoo murhaajan olleen Anneli? Tai vaihtoehtoisesti kuka muu se voisi olla? En usko itse, että tämä murha selviää koskaan.
Kommentit (5084)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Annelin vanhin lapsi ja poika luette näitä, niin teille olisi parasta, että kerrotte totuuden murhasta, kun sen tiedätte. Kaikki asiaan liittyvät.Vain totuus puhdistaa mielenne ja saatte loppuelämäksi vapaan mielen. Lisäksi saatte miljoonat kun kerrotte jollekin joka kirjoittaa kokemuksenne kirjaksi ja jopa hollywood kiinnostuu elokuvasta. Ottakaa vinkki.
Onhan heistä nytkin dokkari tekeillä ja luulen, että senkin jälkeen tulee vielä materiaalia.
Miten heistä voi tulla dokkari kun eivät halua esiintyä omalla nimellä/naamalla? Vai onko se sellainen dokumenttielokuva jossa joku muu näyttelee heitä?
Ensinnäkin kaikkien pitää tajuta, että tässä vaiheessa on väärin tehdä mitään dokkaria tms, koska juttu on avattu uudelleen ja KRP tutkii murhaakin. On hyvin mahdollista että murha palautuu käräjäoikeuteen. Sitten vasta kun kaikki on selvitetty ja mahdolliset oikeudenkäynnit päätöksineen takana on aika dokumentille tms. Pitäisi olla päivänselvää, ettei keskeneräisestä tehdä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"" "" "" "" Syyllisillä muisti tahtoo pätkiä aina kriittisissä kohdissa. Vakavasti puhuen eihän tuo ole mitenkään mahdollista että päihteistä ja lääkkeistä selvä ihminen ei muista tehneensä jotakin, mutta muuistaa että varmuudella ei tehnyt."" "" "" ""
Eihän tässä tapauksessa ole käynyt mitään tuollaista.
Ai eikö? Muistaa huppiksen ihonhuokosetkin, mutta kertoo ettei muista tehneensä surmaa, vaikka tunnusti, koska muistinmenetys. Katso lisää googlesta. #auer #tunnustus #muistinmenetys
No ei. Se tunnustushan oli pelkkää spekulaatiota, että mitä olisi voinut tapahtua jos olisi syyllinen murhaan vaikka ei muista sitä.
Eihän se ollut pelkkää spekulaatiota, vaan tunnustuksessaan hän kertoo muistavansa, mi
Sellainen äiti kuin pennutkin. Ihan samalla tavalla kuin ne valehteli aivan mitä vain voidakseen miellyttää vastapuolta. Koko perhe aivan hulluja ja ilmeisesti maternaalista linjaa geneettisesti perimässä kulkevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, ottiko Anneli yhteyttä Kukkaan vai Kukka Anneliin. Meinaan miten uskalsi laittaa profiilin jos ukko oli murhattu verisesti. Yhteydenottohan olisi voinut tulla murhaajalta.
-Vajaa vuosi Jukka S. Lahden murhan jälkeen, syksyllä 2007 Anneli Auer päätti laittaa Suomi24-sivustolle oman kuvallisen treffiprofiilin. Hän kirjoitti itsestään tekstin, josta hän arveli ihannemiehen tunnistavan itsensä.
Auerin nettiprofiilin huomasi myös Jens Kukka, joka kirjoitti tälle.
-Hän teki minuun vaikutuksen sitkeydellään ja määrätietoisuudellaan, joten suostuin lopulta soittamaan hänelle.-
Ja ekoilla treffeillä oltiin Annelin kämpässä missä lapset oli sama
Ja mitä pahaa tuossa oli?
Kysytkö tosissasi, että mitä pahaa on kutsua netissä tavattu tuntematon mies ensitreffeille kotiin, kun lapset ovat paikalla? Tai ylipäänsä järjestää ensitreffit lasten läsnäollessa? Saati, että heidän isänsä on kuollut alle vuosi sitten... Vaikka olisi kyseessä avioeron jälkeinen uusi suhde, niin ei sitä hyvänen aika aleta heti ensitreffeistä lähtien tutustuttaa lapsia uuteen deittiin!
Seuraavaksi varmaan kysyt, että mitä pahaa oli siinä, että Anneli ja Jens harrastivat seksiä lasten nähden...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika on juurikin se henkilö, joka valehteli nauhurista. Oikeudessa nuo valheet eivät menneet läpi, mutta kansa ei ilmeisesti ole siitä tietoinen, kun tuosta nauhurista jauhetaan edelleen.
Ei ole uskottavaa että poika valehteli nauhurista ja kasetista. Ei kukaan sen ikäinen pystyisi moista kertomaan. Käykää lukemassa itse iltalehden sivulta.
Eihän ne kertomukset ole lasten omia, vaan ovat sanoneet sen, millä ovat saaneet sijaisvanhempansa tyytyväiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika on juurikin se henkilö, joka valehteli nauhurista. Oikeudessa nuo valheet eivät menneet läpi, mutta kansa ei ilmeisesti ole siitä tietoinen, kun tuosta nauhurista jauhetaan edelleen.
Ei ole uskottavaa että poika valehteli nauhurista ja kasetista. Ei kukaan sen ikäinen pystyisi moista kertomaan. Käykää lukemassa itse iltalehden sivulta.
Eihän ne kertomukset ole lasten omia, vaan ovat sanoneet sen, millä ovat saaneet sijaisvanhempansa tyytyväiseksi.
Poika kertoi murhayön tapahtumista ja nauhurista ensimmäisen kerran jo vuonna 2007 terapiassa. Hän asui silloin vielä äitinsä luona, eikä Annelia oltu vielä epäiltykään murhasta. Sijaisvanhemmat astuivat kuvioihin vasta vuosia myöhemmin, kun Anneli vangittiin.
Vierailija kirjoitti:
No etpä paljoa lapsista tiedä. Totta kai nuo on keksittyjä juttuja, kaikenmaailman eläinten uhraamiset jne., joista jokainen näkee, etteivät voi olla totta sellaiset jutut.
Joka ikinen noista lapsista kertoo nyt valan alla oikeudessa, ettei noita asioita ole koskaan tapahtunut. Ja sun kaltaiset ihmiset vaan jankkaavia, että on tapahtunut. Käsittämätöntä.
Ei kukaan seksistä tietämätön pikkulapsi osaa keksiä tuollaisia juttuja, että mies työntää sormen lapsen alapäähän ja nuolaisee sormeaan. Eihän tuollainen tule lapselle mieleenkään, että nuo voisivat jotenkin kuulua yhteen. Täytyy sanoa, että tuskin edes itse aikuisena osaisin tuollaisia yksityiskohtia keksiä tarinaan, jos keksisin päästäni jonkun käyttäneen minua seksuaalisesti hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän meillä on "todisteena" vasta lasten puheet... Mielenkiintoista, mitä sijaisvanhemmat kertovat oikeudessa todistajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän meillä on "todisteena" vasta lasten puheet... Mielenkiintoista, mitä sijaisvanhemmat kertovat oikeudessa todistajina.
🍿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on sana sanaa vastaan niin uskon kyllä lapsia, heillä ei ole mitään syytä valehdella.
Siis "Muistan, että Jukka työnsi minua keittiön tasoa vasten." tai "Muistan, että Jukka oli raivoissaan."
eli Miksi hän oli raivoissaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis "Muistan, että Jukka työnsi minua keittiön tasoa vasten." tai "Muistan, että Jukka oli raivoissaan."
eli Miksi hän oli raivoissaan?
Poliisi vähän valehteli. Kysypä siltä?
Joo. Kaikki puheet riidasta olivat poliisin kehittelemiä valheita. Eivät menneet oikeudessa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankapuhelimen kierrejohto ja seinäjohto eivät riittäneet niin, että Anneli ei itse nähnyt tappajan poistumista?
Ei. Puhelin kädessä ei nähnyt takkahuoneeseen. Aulasta ja olohuoneesta näkee.
Ei kai ketään ole liimattu puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankapuhelimen kierrejohto ja seinäjohto eivät riittäneet niin, että Anneli ei itse nähnyt tappajan poistumista?
Ei. Puhelin kädessä ei nähnyt takkahuoneeseen. Aulasta ja olohuoneesta näkee.
Ei kai ketään ole liimattu puhelimeen?
Siellä oli kaikenmaailman lehtipinoja ym. rojua edessä
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kaikki puheet riidasta olivat poliisin kehittelemiä valheita. Eivät menneet oikeudessa läpi.
Kodin yleisilme jo kertoo, ettei kaikki ole ollut hyvin. Elämänhallinta kateissa ollut jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodin yleisilme jo kertoo, ettei kaikki ole ollut hyvin. Elämänhallinta kateissa ollut jo pitkään.
äiti roikkui blogi-addiktina netissä kaiket päivät
Ihmeelllistä että jukka sieti sitä sotkua. Itse kulki kuulemma puvuntakissa ja suorissa housuissa töissä
Anneli Auer on syyllinen ja piste. . Kiero akka!
"Mee nyt hoitoon. Sä olet päästäsi keksinyt että Anneli maksoi Espanjan matkan."
-Äidin kanssa ollaan syöty ja käyty Espanjassa kaksi kertaa, tyttö kertoo. Ekalla kerralla en maksanut itse. Seuraavasta äiti maksoi osan ja itse maksoin osan.-