Kenen uskot murhanneen Jukka S Lahden?
Kerro mielipiteesi? Kiinnostaisi tietää kuinka moni uskoo murhaajan olleen Anneli? Tai vaihtoehtoisesti kuka muu se voisi olla? En usko itse, että tämä murha selviää koskaan.
Kommentit (466)
Vierailija kirjoitti:
^ Mikä siinä dildosarvet päässä juoksentelussa nyt niin epäuskottavaa on? Sekö, ettei mielestäsi korkeastikoulutettu nainen tekisi niin? Auer tapaili Kukkaa niin, että lapset olivat kotona hänen käynneillään. Tuskin he pelkästään makuuhuoneeseen lukkojen taakse vetäytyneet juomaan ja naimaan? Minusta on ihan mahdollista, että he kännäilivät lasten nähden asunnolla ja kesällä viettivät aikaa päätyhuoneiston pihalla, joka rajoittui metsään. Anneli oli leikkisä ja mustaa huumoria viljelevä.
Mitä taas tulee siihen, että lapset ovat peruneet seri-kertomuksensa, on otettava huomioon myös se, että perumisen taustalla voi olla myös pelkkää kaipuuta sisarusten joukkoon.
Mä vähän pelkään, että jos sä itse näe mitään epäuskottavaa dildot päässä alasti pihassa juoksentelussa, niin sitä voi olla vaikea selittää sulle, miksi se on epäuskottavaa.
Ootko tosissasi tuossakin, että tuskinpa aikuiset lapsia täynnä olevassa kämpässä vetäytyis makuuhuoneeseen lukkojen taakse naimaan? Siis mitä ihmettä nyt? Kirjaimellisesti juuri niinhän kaikki tekee, se on se standarditoimintatapa.
Eli sun mielestä dildot päässä alasti pihalla juoksenteli on uskottavaa, mutta makuuhuoneessa pois lasten näkyviltä seksin harrastaminen taas on epäuskottavaa.
Ei ole millään lailla uskottavaa, että kukaan lähtisi puhdistamaan kiduttajansa ja seksuaalisen hyväksikäyttäjänsä mainetta jonkun sisaruksen (ei sisarusten tietenkään) kaipuun vuoksi. Toki kun sulla on noin omalaatuiset käsitykset siitä, mikä on todennäköistä ja mikä epätodennäköistä, niin pystyt ilmeisesti uskomaan tuollaiseen - asiantuntijat ei.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että murha selviää. Uskon, että murhaaja on kuollut ja sen takia selviää vain todennäköinen tekijä, jonka nimi kuitenkin jätetään kertomatta, koska ketään "todennäköistä henkilöä" ei voida täsmälleen nimetä syylliseksi. Kuten esim. Elli Immon tapauksessa kävi.
Milloin Anneli on kuollut? Oli minulle ihan uusi tieto.
Outoa että jäi edes soittelee häkeen eikä yrittäny estää tai paennut kotoa ja soittanut vaikka naapurista.
Minustakin se tuntuu oudolta jäädä sellaiseen taloon sisälle. Mutta kun kuuntelee sitä häkepuhelua, niin minusta siinä nauhalla kuuluu aitoa hätää. Uskon, että tekijä on ulkopuolinen ja pääsi pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Mikä siinä dildosarvet päässä juoksentelussa nyt niin epäuskottavaa on? Sekö, ettei mielestäsi korkeastikoulutettu nainen tekisi niin? Auer tapaili Kukkaa niin, että lapset olivat kotona hänen käynneillään. Tuskin he pelkästään makuuhuoneeseen lukkojen taakse vetäytyneet juomaan ja naimaan? Minusta on ihan mahdollista, että he kännäilivät lasten nähden asunnolla ja kesällä viettivät aikaa päätyhuoneiston pihalla, joka rajoittui metsään. Anneli oli leikkisä ja mustaa huumoria viljelevä.
Mitä taas tulee siihen, että lapset ovat peruneet seri-kertomuksensa, on otettava huomioon myös se, että perumisen taustalla voi olla myös pelkkää kaipuuta sisarusten joukkoon.
Mä vähän pelkään, että jos sä itse näe mitään epäuskottavaa dildot päässä alasti pihassa juoksentelussa, niin sitä voi olla vaikea selittää sulle, miksi se on epäuskottavaa. 
Kirjoituksessasi heijastuu hyvin se, mikä vika on siinä, että lasten kertomuksia punnitaan vertaamalla niitä "meidän aikuisten" käsityksiin siitä, miten todellisessa maailmassa eletään. Etkö ole koskaan kuullut, että ihmiset Suomessa saattaisivat elää toisin kuin sinä itse? Mihin me täällä esimerkiksi lastensuojeluviranomaisia tarvitaan? Oletko koskaan nähnyt ketään humalassa?
Aikuistuneiden lasten kertomuksia ei myöskään pidä sinisilmäisesti ottaa annettuina. Niittenkin uskottavuutta on arvioitava.
Sinulla ei ole mitään tietoa siitä, mitä minä pidän uskottavana tai epäuskottavana, joten tuo siihen liittynyt pätkäsi oli pelkkää oman pääsi kuvitelmaa ja väärintulkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että murha selviää. Uskon, että murhaaja on kuollut ja sen takia selviää vain todennäköinen tekijä, jonka nimi kuitenkin jätetään kertomatta, koska ketään "todennäköistä henkilöä" ei voida täsmälleen nimetä syylliseksi. Kuten esim. Elli Immon tapauksessa kävi.
Milloin Anneli on kuollut? Oli minulle ihan uusi tieto.
Heh. 😅 En siis itse usko Annelin olevan syyllinen, vaan uskon, että se, joka on syyllinen, on jo kuollut.
Minusta on todella pöyristyttävää miten suuri osa ihmisistä on sitä mieltä, että aviomies pitää jättää kuolemaan ja itse paeta paikalta. Miksi edes hankkia miestä jos he eivät ole minkään arvoisia? :D
Vierailija kirjoitti:
Outoa että jäi edes soittelee häkeen eikä yrittäny estää tai paennut kotoa ja soittanut vaikka naapurista.
Minustakin se tuntuu oudolta jäädä sellaiseen taloon sisälle. Mutta kun kuuntelee sitä häkepuhelua, niin minusta siinä nauhalla kuuluu aitoa hätää. Uskon, että tekijä on ulkopuolinen ja pääsi pakoon.
Tähän lisäisin velä, että tekijä oli kaiken lisäksi pirun röyhkeä ja julma, joka ei piitannut edes siitä, että kuuli, kuinka toisesta huoneesta soitetaan poliisille ja lapsi itkee ja kirkuu. Ei, vaan tekijä päätti siitä huollimatta tarmokkaasti jatkaa surmatyötään loppuun asti.
Ei tekijä tuollaisesta ehjällä päällä selviä. Kun hän on tajunnut, että meni viha Jukkaa kohtaan aika lailla överiksi, on päättänyt omatkin päivänsä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tekijä tuollaisesta ehjällä päällä selviä. Kun hän on tajunnut, että meni viha Jukkaa kohtaan aika lailla överiksi, on päättänyt omatkin päivänsä sen jälkeen.
Kyllähän hänellä ilmeisesti viinaa kuluu aikalailla.
En tiedä. Mutta olen 100% varma että Anneli Auer ei miestään murhannut. Ensimmäinen poliisipartio oli paikalla 9 minuutissa. Siinä ajassa ei peitellä murhan jälkiä. Ei millään.
Vierailija kirjoitti:
Anneli ja rikostoveri.
Jollei mitenkään saa Annelia sovitettua syylliseksi, niin ratkaisu on rikostoveri. On se niin kylmäävän näköinen eukko, ettei ole puhtaat jauhot pussissa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mutta olen 100% varma että Anneli Auer ei miestään murhannut. Ensimmäinen poliisipartio oli paikalla 9 minuutissa. Siinä ajassa ei peitellä murhan jälkiä. Ei millään.
Puhelun jälkeen partio oli paikalla alle 4 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä ollut koko ilta aikaa touhuta.
Kenen tahansa, näytti kuvan perusteella mulkvistilta.
Hyvin outoa on kuitenkin ruuminavauslausunnon kohta, jossa todetaan, että Jukan vammat eivät ole voineet syntyä minuuteissa, vaan ne ovat syntyneet kymmenien minuuttien tai tunnin kuluessa. Ulkopuolinen ei kyllä pysty kymmeniä minuutteja tai jopa tuntia käyttämään aikaa jonkun surmaamiseen talossa, jossa on monia muitakin paikalla kuuntelemassa.
Mutta oliko tässä epäily, että häkepuhelu oli lavastettu? Jossain oli myös, että Anneli olisi ehtinyt käydä suihkussa. Täytyisi kaivella nyt se kirja missä se suihkussakäynti oli mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Jälkiä on voitu aivan hyvin peitellä hyvä tovi ennen soittoa hätäkeskukseen. Tähän viittaa kylpyhuoneen korkea lämpötila (lattialämmitys). Siis suihkussa käynti, puseron vaihto ja tekovälineen/välineiden piilotus muiden vermeiden sekaan. Veitsi löytyi. Jukka vain ehti heräämään puhelun aikana, joten Anneli pamautti välissä päähän ja nirrin pois.
Aikamäärä onkin korjattu aiemmin.
Ette kai te tosissaan usko että ikkunasta tuli joku iso mies ja tappoi Jukan?
Sitten siinä sopivasti 4 minuutin aikana lähti pakoon ennen poliiseja.