Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu syömään vihanneksia

Vierailija
10.01.2025 |

Miten tässä sitten laitetaan koko perheelle ruokaa ja lapselle monipuolisesti eri makuja, kun mies kieltäytyy pääsääntöisesti vihanneksista. Ei maistu parsa, ei purjo, ei selleri, ei herneet, eikä oikeastaan paprika tai kesäkurpitsa tai kukkakaalikaan. Ja tuossa tuskin edes kaikki. Kiva siinä sitten yrittää perheellä mitään kivaa ateriahetkeä, kun yksi yökkii jollekin ruuasta löytämälleen. Voiko tälle tehdä jotain?

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! 👴🏻

Vierailija
2/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on helppo ratkaisu: Älä yritä pakottaa muita toteuttamaan sinun henkilökohtaista ideologista ruokavaliota ja hyväksy se että että sinä et hallitse sitä mistä muut tykkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea keksiä muuta, kuin että mies tekis itselleen omat ruoat, ja välttäis ongelmansa siirtämistä lapsille. 

Vierailija
4/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa oman ruokansa, jos ei voi syödä samaa. Sitten laitat miehen luiskaan, ettei tarvitse olla omaishoitaja sydänpotilaalle, kun on 60v.

Vierailija
5/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on helppo ratkaisu: Älä yritä pakottaa muita toteuttamaan sinun henkilökohtaista ideologista ruokavaliota ja hyväksy se että että sinä et hallitse sitä mistä muut tykkää

Miten ihan perinteinen sekasyöjäkin on nyt Ideologinen ruokavalio 😂

Vierailija
6/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vuosien varrella vaan hyväksynyt sen, että miehet ovat erilaisia kuin me naiset. Miehille ei riitä vegaaniruoka vaan he tarvitsevat makkaransa ja pihvinsä.

Vierailija
7/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat ristiin sinne asti kunnes syö ja itkee.

Vierailija
8/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehelle ei kelpaa edes hedelmät. On kasvatettu eineksillä, joten on hyvin rajoittunut makuaisti.

Vierailija
9/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjä naisen kanssa on mahdoton saada toimiva parisuhde ellei itsekin ole kasvissyöjä. Olen yrittänyt semmoisen kanssa seurustella todella huonolla menestyksellä. Ongelmat ei johtunut siittä että en syönyt hänen ruokia vaan tein omani vaan ongelmat johtuivat siittä kun en tehnyt itselleni kasvisruokaa mitä hänkin olisi voinut syödä. Itse en koskaan edes pyytänyt sitä tekemään ruokia mitä minäkin olisin syönyt kun tein aina omat ruokani

Vierailija
10/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vuosien varrella vaan hyväksynyt sen, että miehet ovat erilaisia kuin me naiset. Miehille ei riitä vegaaniruoka vaan he tarvitsevat makkaransa ja pihvinsä.

Vegaaniruoka, jos pihvin vieressä on parsa?

Vierailija
11/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muslimiakaan voi pakottaa syömään sianlihaa. Anna miehesi syödä, mitä haluaa.

Vierailija
12/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viisasta ettei syö kasviksia sillä ne eivät kuulu ihmisen ruokavalioon.

Plants are trying to kill you!

Vierailija
13/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihan perinteinen sekasyöjäkin on nyt Ideologinen ruokavalio 😂

Ainoa vaan että aloituksessa puhuttiin pelkästään kasviksista ja vihanneksista. Ei puhuttu sanallakaan sekaruuasta vaan pelkästään kasviksista

Vierailija
14/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sun äijä pistää sut pihalle järsimään niitä rehujas! Lapset voit jättää sisälle niin saavat hyvää ja terveellistä ruokaa isänsä kanssa. 

Vierailija
15/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehelle ei kelpaa edes hedelmät. On kasvatettu eineksillä, joten on hyvin rajoittunut makuaisti.

Hedelmät hedelmäsokereineen on erittäin epäterveellisiä. Parempi olla syömättä.

Vierailija
16/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta huomasit miehesti junttiuden? Erikoista että lasten tuloon asti on osannut käyttäytyä ruokapöydässä yökkimättä ja ronklaamatta, mutta nyt aloitti.

Vierailija
17/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla on todella ennakkoluuloinen makuaisti 

Vierailija
18/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puolet ajasta normaalia ruokaa, jossa on kasviksia, lapsille ja itsellesi, jos mies ei syö, niin oma päätöksensä.

Puolet kerroista mies laittaa ruokaa lapsille ja itselleen ja sinä voit lisätä omaan ja lastenkin annoksiin vihanneksia.

Älä ryhdy miehen äidiksi, sinun ei kuulu ottaa vastuuta aikuisen ihmisen syömisistä.

Vierailija
19/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea keksiä muuta, kuin että mies tekis itselleen omat ruoat, ja välttäis ongelmansa siirtämistä lapsille. 

Ei ole mitään ongelmaa ravitsemuksen kannalta vain ideologiselta kannalta ongelmia löytyy

Vierailija
20/113 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kyse vegeruoasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi