Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee kalastuksesta turn-offin Tinderissä?

Vierailija
09.01.2025 |

Itse käyn kaudella tyhjentämässä katiskat ja nostamassa verkot kaksi-kolme kertaa viikossa. Se on kustannustehokkain tapa saada proteiinia pöytään ja tietää varmuudella mistä kala on tullut.

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa olla elämäsi ainoa lahna.

Vierailija
2/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sen takia, koska ei voi tietää, että kalastaako mies huvin vuoksi, eli hupitappamista, vaiko ihan vaan ruoan takia. Tiedän ihmisiä jotka kalastavat, ottavat kuvan ja punnitsevat kalan ja sitten päästävät takaisin veteen. Samaan aikaan sanovat, että tekevät sen kalojen takia. Joo ihan kuin se kalastaminen ei ole sille kalalle kiduttamista. Inhoan myös pröystäilyä kalastamisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ei se ainakaan itselleni olisi automaattisesti turn off. Catch and release -kalastus on per seestä kuten kakkonen jo sanoi.

Lisäksi olen seuraillut veljeni fanaattista kalastusharrastusta jo vuosia. Kalastus menee kyllä aivan kaiken muun vapaa-ajanvieton ohi heittämällä. Kaikkina vuoden- ja jopa vuorokaudenaikoina. Hän on kyllä hyvä isä, mutta itseäni alkaisi kyllästyttää kun kalaan täytyy aina päästä jo kuudelta aamulla. Lapsiperheessä on varmasti muutakin tekemistä.

Vierailija
4/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan kalastus tarkoittaa sitä että äijäporukalla kaikki lomat jossan Lapin joilla kalastelemasaa

Vierailija
5/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sen takia, koska ei voi tietää, että kalastaako mies huvin vuoksi, eli hupitappamista, vaiko ihan vaan ruoan takia. Tiedän ihmisiä jotka kalastavat, ottavat kuvan ja punnitsevat kalan ja sitten päästävät takaisin veteen. Samaan aikaan sanovat, että tekevät sen kalojen takia. Joo ihan kuin se kalastaminen ei ole sille kalalle kiduttamista. Inhoan myös pröystäilyä kalastamisella.

No mitä luulet että siitä kalasta saadaan filee muuten kun tappamalla? Miten itse kalastettu on huonompi kun kasvatettu?

Vierailija
6/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tykkää kalasta.

Vierailija
7/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei haittaisi ollenkaan kunhan touhu ei ole tosiaan fanaattista. Mielelläni kokkaisin saadusta saaliista meille päivällistä. 🙂

Saattaisin jopa välillä lähteä kaveriksi. 

Vierailija
8/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kuvanhan siitä saa että tyyppi on fanaattinen kalastaja, joka toinen viikko kalassa. En muutenkaan tykkää jos siellä esitellään ruokakuvia.

Vierailija
9/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen kuvanhan siitä saa että tyyppi on fanaattinen kalastaja, joka toinen viikko kalassa. En muutenkaan tykkää jos siellä esitellään ruokakuvia.

Joka toinen viikko kalassa? Onko samalla tavalla turn off jos mies harrastaa jotain muuta joka toinen viikko? Käy vaikka pelaamassa tennistä tai lukupiirissä?

Vierailija
10/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastusretkillä pannaan, siksi sinne mennään niin innolla

Vierailija
11/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastus ja metsästys automaattinen turn off. Ei jatkoon.

Vierailija
12/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastusretkillä pannaan, siksi sinne mennään niin innolla

Perushokema näillä kontrolloijilla on se, että kaikki tekminen on aina panemista. Näin ollen miehen kaikki harrastukset ja sosiaaliset suhteet saadaan katkaista ja perustellaan tämä sitten vain uskollisuuden vaatimisella. 

Vierailija
13/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isistään ovat oppineet, ettei kalastusharrastajaa näy kotona viikonloppuisin, paitsi sunnuntai-iltana kalalta ja vanhalta viinalta haisevina. Päättelevät, että olisi kivampi löytää mies, jota näkee muutenkin kuin arkisin nukkumaan mennessä.

Vierailija
14/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuollainen katiskakalastaminen vielä menisikin. Jos kalastukseen liityy jotakin hurmosta tappamisesta, jahtaamisesta ja saalistamisesta, niin silloin se on indikaattori hyvin alhaisesta kognitiosta, joka kulkee yleensä käsi kädessä muiden alhaisten tapojen kanssa pettämisestä seksiaddiktioon, väkivaltaisuuteen, jne.

Eläinperäisten proteiinien kanssa tosin kannattaa olla tarkkana, sillä eläimet eivät ole luonnollista ihmisruokaa ja saattavat aiheuttaa kehossa sekä käytöksessä monenlaisia häiriöitä

Vierailija
15/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on märkää, sateista, vetistä, kylmää, tuulista, ei kunnon rantaa, ei kahvilaa, ei ravintolaa, ei ole paljoa ihmisiä, ei saa puhua lujaa, ei saa huutaa, ei saa tilattua ruokaa kotiintoimituksella, ei löydy kunnon trendikästä kasvis-soija-vege-terveys-mehu-cafelatte-roast-baaria merellisessä miljöössä, pitkä matka kotiin ja kala on limainen.

Vierailija
16/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catch and release on turn off minulle, se kala pitää myös käyttää ruuaksi sen jälkeen kun se on kalastettu sen sijaan että päästetään vapauteen takaisin koska se stressaa sitä kalaa eikä touhussa ole mitään järkeä.

Vierailija
17/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse kasvissyöjä. En edellytä että toinenkin olisi, mutta se että ikäänkuin rehentelee eläinten murhillaan kuvissaan, kun proteiinia nykyään voi saada ilman eläinten syömistäkin, on iso turn-off.

Vierailija
18/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä luulet että siitä kalasta saadaan filee muuten kun tappamalla? Miten itse kalastettu on huonompi kun kasvatettu?

Metsästäminen, jahtaaminen ja tappaminen sekä näiden suunnittelu ja valmistelu ovat hyvin erilaisia toimintoja, kuin esimerkkinä vaikkapa tuo kalan kasvatus. Puhumattakaan siitä, että sen kalan hakee city marketin tuoretiskiltä. Lisäksi tuohon metsästämis-tappamis-harrastamiseen menee paljon aikaa verrattuna siihen, että ostaa kalan tiskiltä

Miksi mies ei harrasta metsästämisen ja tappamisen sijaan vaikkapa puutarhan kasvatusta? Tai hanki kotiinsa akvaariota, missä kasvattaa äyriäisiä?

Ymmärrätkö, miten erilaista käytöstä metsästäminen/jahtaaminen on, kuin kasvattaminen/ostaminen. Metsästäminen ja jahtaaminen ovat eläinvaistollisia toimintoja, ja jos tämä on miehelle tosi kiihottavaa ja mielenkiintoista, häntä kiihottaa todennäköisesti myös lukuisten naisten siittäminen, ym. apinamaiset harrastukset. En tiedä edes millä nimellä noita kutsuisi, muuta kuin raivoharrastuksiksi

Vierailija
19/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se kuitenkin on tappamista. Minusta sitä on mautonta esitellä ikään kuin iloisena asiana. Jos on välttämätöntä saada proteiinia noin, niin ok, mutta sen pitäisi olla ikävä välttämättömyys että joutuu toisen hengen viemään syödäkseen itse, ei jotain mitä esitellään deittiapin kuvissa. 

Vierailija
20/128 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen viikko kalassa? Onko samalla tavalla turn off jos mies harrastaa jotain muuta joka toinen viikko? Käy vaikka pelaamassa tennistä tai lukupiirissä?

Turhaan sinä tätä kyselet. Mikä tahansa toiminta, mikä tarkoittaa, että miehellä saattaa olla omaa aikaa, on turn off. Se tennis sitten ihan samalla tavalla. On tosi fanaattista, jos joskus on ilta varattu. Puhumattakaan jostain lukupiiristä, mistä sinä edes tuon keksit?