Facebookissa joku tarjoaa kotisiivousta 15€ tunti, onkohan joku koira haudattuna kun on noin halpa?
Kommentit (57)
Paperiton laiton ma mu joka ei maksa veroja.
Mieti pariin kertaan haluut jonkun Milan jaffin sun kämppääs siivoamaan .
Siis varmaan pimeenä? Kyllä yrittäjillä on 30 - 45 euroa veloitus. Yksinyrittäjilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo halpaa?
No on, monet siivoavat 35€- 45€ tunti.
No joku haluaa tienata itse elantonsa, vaikka sitten hieman vaatimattoman sen sijaan että heittäytyisi kelan elätiksi
No tollahan pääsee jo liki kolmen tonnin kuukausituloihin kunhan tekee kuutamohommina.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo halpaa?
35-45€/tunti on normiveloitus jos mennään kirjan mukaan. Tossa nyt sitten näki ettei kotitalousvähennyksestä ollut mitään hyötyä. Hinnat vaan nousi saman verran ja vielä lisää.
No veroja se ei ainakaan maksele, se on varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo halpaa?
No on, monet siivoavat 35€- 45€ tunti.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
No joku haluaa tienata itse elantonsa, vaikka sitten hieman vaatimattoman sen sijaan että heittäytyisi kelan elätiksi
Kyllä mulla pimeäkin siivooja otti 25 euroa. Oli kyllä ammattisiivooja
Vierailija kirjoitti:
No tollahan pääsee jo liki kolmen tonnin kuukausituloihin kunhan tekee kuutamohommina.
Plus kelan tuet + airbnb tulot kun vuokraa hekan kämppäänsä ja nukkuu kaverilla tai lastensa äidin luona. Helpot kuusi tonttua käteen kk ali hussein mustafalle. Suomalaiset on kyllä ihan vituntyhmää kansaa.
Mitä sitten? Eikö se yrittäminen nyt kannatakaan?
Joku onneton työtön tarjoaa palvelujaan
Eka linkki googella
Säännöllinen siivous – Uusimaa
39,66 €/tunti
* kotitalousvähennyksen jälkeen
Tuntihinta ennen vähennystä: 61,02€
Miksi käydä yli opisto ja tienata vaan 4000€/kk 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla 8€ tunti
Oletko nainen/sisältyykö häppy end?
Vierailija kirjoitti:
Eka linkki googella
Säännöllinen siivous – Uusimaa
39,66 €/tunti
* kotitalousvähennyksen jälkeen
Tuntihinta ennen vähennystä: 61,02€
Miksi käydä yli opisto ja tienata vaan 4000€/kk 😂
Jotta saa kotitalousvähennyksen yrityksellä pitää olla se verotunnus. Ja nuo on laskutushintoja, ei palkkalistalla oleva siivooja saa kuin tuntipalkan.
Varmasti putsaa kämppäsi huolella