Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pride on narsistien tapa olla esillä ja uhriutua

Vierailija
26.06.2026 |

Nostaa itsensä jalustalle seksuaalisen suuntautumisensa ja identiteettinsa takia. Siksi moni ihan tavallinen homo ei tykkää koko touhusta. 

https://x.com/sagesteele/status/2068059533767762199

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
2/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta.

Aloitus vai pride?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on sitten. 

Vierailija
4/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisena homona allekirjoitan tän, kuten monasti aiemminkin. En halua olla tekemisissä tuon porukan kanssa, koska eivät todellakaan hyväksy kaikkia tai ole tasavertaisuuden asialla.

Vierailija
5/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisena homona allekirjoitan tän, kuten monasti aiemminkin. En halua olla tekemisissä tuon porukan kanssa, koska eivät todellakaan hyväksy kaikkia tai ole tasavertaisuuden asialla.

Totta. Tavishomot haluavat elää normaalia elämää pitämättä itsestään melua ja hakematta mitään julkista hyväksyntää tai kiitosta. Ja hyvä niin, ei siinä mitään pahaa sanottavaa.

Vierailija
6/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisena homona allekirjoitan tän, kuten monasti aiemminkin. En halua olla tekemisissä tuon porukan kanssa, koska eivät todellakaan hyväksy kaikkia tai ole tasavertaisuuden asialla.

Oon kuullut saman monen homon ja lesbon suusta. Kukaan ei ole niin vihainen ja suvaitsematon kuin fanaattinen pride-aktiivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin anti-pride tuntuu olevan tuollaista. Kuten se kirkossa riehujakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän