Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa näitä ylilaudan miehiä tällä palstalla

Vierailija
07.01.2025 |

Palstasta tuli entistä myrkyllisempi. 

Kommentit (292)

Vierailija
161/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin ajatellut, että puheet tilan viemisestä henkisesti ovat vain puheita. Tämä ketju osoittaa kuitenkin tehokkaasti, että naisille tulee olla omia tiloja, jonne miehillä ei ole asiaa. 

Vierailija
162/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhean itkuinen ja paha olo heti aamusta kun Yliksen persunatsimiehet levittää täällä meidän vanhempien kilttien naisihmisten palstalla JÄRKYTTÄVÄÄ NAISVIHAA. 

- Ritva66v, Kemi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säälittävintä on se, että nämä "miehet" eivät uskalla tuolla oikeassa maailmassa avata suutaan. Netissä on helppo huudella puskista vaikka minkälaisia törkeyksiä, mutta irl kuljetaa

"Ai sitäkö te haluatte?"

Antaa palaa vaan, niin saadaan naama tolle käytökselle. 

Vierailija
164/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tätä palstaa satunnaisesti useamman vuoden ajan ja käytännössä jokaisessa ketjussa, missä se on ollut aiheen puolesta yhtään mahdollista, on ollut miesten haukkumista. Oma johtopäätökseni on ollut, että sellainen puhe on naisten keskuudessa jo niin normaalia, että sitä ei edes huomata. 

Vierailija
165/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin käyryys?

Vierailija
166/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tätä palstaa satunnaisesti useamman vuoden ajan ja käytännössä jokaisessa ketjussa, missä se on ollut aiheen puolesta yhtään mahdollista, on ollut miesten haukkumista. Oma johtopäätökseni on ollut, että sellainen puhe on naisten keskuudessa jo niin normaalia, että sitä ei edes huomata. 

Ja naisvihaa et näe, vaikka se huutaa sulle päin naamaa, ei edes rivien välistä?

Vierailija
167/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isään pojan ja pyhän hengen nimeen nyt palsta on pyhitetty... minulla on pissa hätä.

Vierailija
168/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas herkkä lumihiutale vinkumassa. Miten se on miesten haukkumista, jos joku satunnainen nainen kyselee neuvoja parisuhteestaan, sillä sellaisia ne miehiä käsittelevät ketjut yleensä ovat? Miehet taas eivät puhu omista naisistaan, vaan solvaavat, haukkuvat ja alentavat kaikkia naisia törkeästi yleistäen. Sekö on normaalia???

Vierailija
169/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Tästä palstasta tuli likaviemäri silloin, kun "miehet" löysivät tiensä tänne. Pelkkää navanalusjuttua ja naisten haukkumista. 

Olihan tämä paljon parempi paikka kun oli pelkkää juoruilua ja miesten haukkumista.

Ehkä siihen miesten haukkumiseen oli ja on aihetta? Katso nyt tätäkin ketjua, osaavatko miehet mielestäsi käyttäytyä?

Voi hyvin joku yksi hullu vain riehua palstalla mutta kertoo paljon sinusta miten perustat kuvasi ja ajattelet kaikista miehistä sen perusteella.

Vierailija
170/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa av-mummot pahalla tuulella heti aamusta. Ettekö ole vahvat, itsenäiset naiset päässeet kertomaan kuinka haluatte olla vain kavereita, vai mistä kiikastaa?

Kun kerran tykkäät käyttää sanaa av-mummo, määrittele se. Onko esim 30 -vuotiaat mielestäsi mummoja?

On ne rummoja eli ruma mummoja. T. Jonne 16 vee

Ja taas myöhästyt koulusta.

Ilmotin amikseen et imekää percettä. En oo tulos. Runkkkaan himassa. T. Jonne

Vierailija
171/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiset incelit ja työkyvyttömät yh:t ovat samalla tasolla.

Strategisesti tyhmintä ikinä siis haukkua täällä puolin ja toisin. Teidänhän pitäisi yhdistyä.

Incel voisi auttaa lastenhoidossa. Olisi muutakin tekemistä kuin pelata aamusta iltaan.

Vierailija
172/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne ole pakko tulla, jos ilmapiiri ahdistaa.

Vierailija
173/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas herkkä lumihiutale vinkumassa. Miten se on miesten haukkumista, jos joku satunnainen nainen kyselee neuvoja parisuhteestaan, sillä sellaisia ne miehiä käsittelevät ketjut yleensä ovat? Miehet taas eivät puhu omista naisistaan, vaan solvaavat, haukkuvat ja alentavat kaikkia naisia törkeästi yleistäen. Sekö on normaalia???

Huomaatko millaista myrkkyä heti suollat kun joku on kanssasi vähän eri mieltä? Mennään henkilökohtaisuuksiin ja kaikkea muuta.

Vierailija
174/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisvihaa et näe, vaikka se huutaa sulle päin naamaa, ei edes rivien välistä?

Whatabout! Pidä rysseliini turpasi kiinni. 🤣

Vierailija
175/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ole nähnyt täällä esim. yhtään kyselyä siitä, pitäisikö miehiltä poistaa äänioikeus. 

Tai tulisiko väkivalta miehiä kohtaan sallia vaimoille. 

Miesten kaljamahojakaan ei haukuta kovin usein, kun taas laudalla on päivittäin käynnissä ketjuja, joissa yökitään suomalaisten naisten vartaloille. 

Näissä keskusteluissa on selkeä sävyero: täällä kirotaan miehiä yleisellä tasolla ja huokaillaan omien ukkojen typeryyttä, laudalla pohditaan miten naiset saisi elämään Afganistanin kaltaisissa oloissa laillisesti. 

Vierailija
176/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäiset incelit ja työkyvyttömät yh:t ovat samalla tasolla.

Strategisesti tyhmintä ikinä siis haukkua täällä puolin ja toisin. Teidänhän pitäisi yhdistyä.

Incel voisi auttaa lastenhoidossa. Olisi muutakin tekemistä kuin pelata aamusta iltaan.

En halua mitään 150-kiloista siideriä!

Vierailija
177/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Tästä palstasta tuli likaviemäri silloin, kun "miehet" löysivät tiensä tänne. Pelkkää navanalusjuttua ja naisten haukkumista. 

Olihan tämä paljon parempi paikka kun oli pelkkää juoruilua ja miesten haukkumista.

Ehkä siihen miesten haukkumiseen oli ja on aihetta? Katso nyt tätäkin ketjua, osaavatko miehet mielestäsi käyttäytyä?

Voi hyvin joku yksi hullu vain riehua palstalla mutta kertoo paljon sinusta miten perustat kuvasi ja ajattelet kaikista miehistä sen perusteella.

Kysyinkö mielipidettäsi minusta? Tiedätkö parin lauseen perusteella minusta paljonkin? Kysyin, osaavatko miehet käyttäytyä tällä palstalla, tässä ketjussa, etkä osannut muuta kuin kiemurella.

Vierailija
178/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ole nähnyt täällä esim. yhtään kyselyä siitä, pitäisikö miehiltä poistaa äänioikeus. 

Tai tulisiko väkivalta miehiä kohtaan sallia vaimoille. 

Miesten kaljamahojakaan ei haukuta kovin usein, kun taas laudalla on päivittäin käynnissä ketjuja, joissa yökitään suomalaisten naisten vartaloille. 

Näissä keskusteluissa on selkeä sävyero: täällä kirotaan miehiä yleisellä tasolla ja huokaillaan omien ukkojen typeryyttä, laudalla pohditaan miten naiset saisi elämään Afganistanin kaltaisissa o

Miten sä siellä laudalla niin kauheesti näytät viihtyvän?

Vierailija
179/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin tällöin näkee fiksuja, hyvin perusteltuja miesten vastauksia. Mutta ne, ne vasta lumihiutaleita onkin.. valitettavasti. 

Vierailija
180/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyinkö mielipidettäsi minusta? Tiedätkö parin lauseen perusteella minusta paljonkin? Kysyin, osaavatko miehet käyttäytyä täl

Sinä tunnut tietävän kyllä kaiken etkä osaa käyttäytyä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi