Mitä anopille 60-v lahjaksi?
On aika ikävä ihminen ja taitaa ajatella minusta samalla tavalla. Olen koittanut kuitenkin hyviä tapoja noudattaa ja joku lahja hänelle pitäisi antaa. Mies ja sisaruksensa ovat sopineet, että lasten perheet ostavat erilliset lahjat. Oliskin ollut helppoa vain osallistua rahalla yhteiseen lahjaan mut nyt pitää keksiä oma. Miehen panos taas nolla. Ei ota mitään aloitetta vaikka kyseessä oma äitinsä. Ajattelin jättää asian hänelle ja jätinkin mutta se oli virheliike mikä olis pitäny arvata. Ketuttaa mutta tiedän tasan tarkkaan miten tämä menee: joko minä ideoin lahjan tai sitä ei ole hankittu vielä synttäripäivän aamunakaan.
Kommentit (17)
Miksi vaivaat päätäsi ikävillä ihmisillä. Jos ei mies halua ostaa äidilleen lahjaa niin miksi sinun pitäisi?
Lahjakortti jonnekin? Vaikka ravintolaan?
Et yhtään laittanut minkä hintaista lahjaa ajattelit.
lahjakortti puolihierontaan ja kimppu ruusuja!
Kaktus
Ihan tosissaan, jätä miehen huoleksi. Itsepä saa hävetä kun menee ilman lahjaa. Jos teillä on lapsia, he voivat tehdä kortin.
En minäkään hankkinut mitään. Tosin meillä sellainen tilanne, ettei anoppikaan ikinä muista minun merkkipäiviäni, valmistujaisiani ym. Kävin kyllä juhlissa tyhjin käsin. Mies oli sentään saanut lapset piirtämään sutaistut kortit 15 minuutta ennen lähtöä.
Punaisia ruusuja, hyvälaatuista suklaata ja kasvohoito.
Viltti ja villasukat. Sukat voi ostaa myyjäisistä (Jos anoppi ei kudo itse.) Tai herkkukori, jos hän pitää ruokalahjoista eikä ole maailman paras leipuri ja kokki.
Tai viekää ulos syömään.
Kukkia aina, vaikka veisi mitä muuten.
Lukeeko anoppi esim. naistenlehtiä tai jotain harrastuslehteä? Lehden vuosikerta.
Aalto -maljakko, jos ei jo ole. Yleislahja, joka käy aina.
Onko miehelläsi asiasta jokin mielipide? Välittäisikö hän, jos te menisitte juhlaan ilman lahjaa? Kohtuutonta odottaa, että sinä taiot asian valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehelläsi asiasta jokin mielipide? Välittäisikö hän, jos te menisitte juhlaan ilman lahjaa? Kohtuutonta odottaa, että sinä taiot asian valmiiksi.
No, onpa tosiaan liian vaikeaa käyttää pieni hetki lahjan hankkimiseen???
Luunappi. Vaikka otsaan.