En jaksa näitä ylilaudan miehiä tällä palstalla
Kommentit (292)
Hiilitabletteja, hedelmiä ja raikasta vettä. Sillä ne toksiinit lähtee.
Tulee heti aamusta ihan fyysisesti huono olo, jos tänne erehtyy. Mitenköhän näitä syrjäytyneitä poikia voisi auttaa, heillä on varmasti vielä huonompi olo.
Vierailija kirjoitti:
Tulee heti aamusta ihan fyysisesti huono olo, jos tänne erehtyy. Mitenköhän näitä syrjäytyneitä poikia voisi auttaa, heillä on varmasti vielä huonompi olo.
Ei ne halua apua, tai haluavat ja se on p*llu. Mutta ei se poista heidän ongelmia ja pohjatonta vihaa + myrkyllisyyttä
Tiesithän, ettei täällä ole mikään pakko päivystää heti aamusta?
Yliksen "miehet" eivät ole mitään miehiä vaan kehityksestään pahemman kerran jälkeenjääneitä pikkupoikia jotka elävät siinä omassa pikku harhassaan siellä r*nkkuringissään että juttunsa olisivat joten hauskoja ymv.
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaista kyllä, isoimman ensiavun he saisivat oman gurunsa Jordan P:n ohjeilla: siivoa huoneesi, lue oikeita kirjoja, käy salilla.
Täällä lussuttavat ne, jotka eivät tuohon kykene.
Olen samaa mieltä. Tästä palstasta tuli likaviemäri silloin, kun "miehet" löysivät tiensä tänne. Pelkkää navanalusjuttua ja naisten haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Tästä paikasta on tullut erittäin myrkyllinen yliskäyttäjien takia.. olen vähentänyt täällä käyntiä roimasti ja syynä on nuo hyypiöt
Ootko siis yliskäyttäjä? Melko myrkyllistä tekstiä nimittäin suollat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä paikasta on tullut erittäin myrkyllinen yliskäyttäjien takia.. olen vähentänyt täällä käyntiä roimasti ja syynä on nuo hyypiöt
En ole, kierrän sen paikan kaukaa
Tuo otsikon miehiä-sana muuten piti tietenkin olla lainausmerkeissä, mutta palsta ei näköjään salli moisia erikoismerkkejä.
ap
Sellainen vihaoksennus sitten heti aamuun.
Rasittavaa ja aggressiivista ulinaa heidän taholtaan vuosikausia.
Miksi ihmeessä he syyllistävät palstalla kirjoittavia naisia siitä, ettei kukaan nainen halua heitä? Kirjoitustensa perusteella siihen on erittäin hyvä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas
Vierailija kirjoitti:
Tiesithän, ettei täällä ole mikään pakko päivystää heti aamusta?
Ihan sama mihin aikaan tänne tulee. Aina sama homma nykyään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrä jatkossa tämäkin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas
Ettet vain itse ole yliksen kokoaikakäyttäjä?
Aivopestyt, valtavirran ja valtamedian orja-punikit pakenevat totuudenpuhujia myös twitteristä, ettei vaan turvallinen tila särkyisi. Onhan se raskasta hyväksyä todellinen maailma kuplan ulkopuolella.
Pissakakka jne. -jutut huvittavat vain heitä - saatteena on yleensä alkeellinen hymiörivi.
Ei varmaan ole helppoa olla 11-vuotiaan tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrä jatkossa tämäkin, kiitos.
Sinulle sopii oma neuvosi, pikkuveeti. Mitä sinä keski-ikäisten naisten palstalla meuhkaat, eikö niiden samanmielisten pikkurunkkareiden seurassa olisi mukavampaa?
-eri