En jaksa näitä ylilaudan miehiä tällä palstalla
Kommentit (292)
Kiitos AP aloituksesta ja ihan asiaa.
Se Lucia-keskustelu lähti niin pahasti lapasesta, että piti kaivella silloin eri palstoja enemmänkin. Luulen, että tässä on kyse pienestä trolli-joukkiosta. Täsmälleen samat teksti toistuivat useammalla eri alustalla. Eli joko ovat intohimoisia copy-paste juippeja tai sitten postauksia on automatisoitu. Tämän lisäksi oli aika silmiinpistävää, että samat alkeelliset kielioppivirheet toistuivat. Välillä haiskahti jopa Google translatelta. (Ja kyllä, tällä nörtillä oli hieman liikaa aikaa odotellessa lentoja ja aikaa kokeilla mitä eri mahdollisuuksia tekstien vertailuun/analysointiin nykyään on.)
Tässä olis jollekin tutkijalle oivaa materiaali profilointiin ja käyttäjien ryhmittelyyn, jos siis joku ei ole jo sitä tekemässä. Tekstimassojen käsittely on nykyään paljon helpompaa, että tästä vois tehdä ihan tiedettä usealla eri tulokulmalla.
Parane pian AP! Käsittämätöntä miesvihaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne viestit jotka kirjoitetaan neutraalisti ja järkevästi ilman että tuodaan sukupuolia esille. No niitähän oletetaan naisten kirjoittamiksi, kuten itselläkin usein. Eipä ihme ettette näe muita kuin ylilautamiehiä joka paikassa.
Oli kyllä hupaisaa kun kirjoitin neutraalisti huonosta kokemuksestani naisen kanssa ja vastaukset äityi sellaiseksi "no sellaisia ne miehet on"-tyylisiksi kun oletettiin että olen nainen.
Ja tätäkin viestiä raivokkaasti alapeukutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee heti aamusta ihan fyysisesti huono olo, jos tänne erehtyy. Mitenköhän näitä syrjäytyneitä poikia voisi auttaa, heillä on varmasti vielä huonompi olo.
Ei ne halua apua, tai haluavat ja se on p*llu. Mutta ei se poista heidän ongelmia ja pohjatonta vihaa + myrkyllisyyttä
Ja kuitenkin hurrasit, kun Ylilaudasta tuli maksullinen, koska et osaa ajatella nenääsi pidemmälle. Tosin tämä palsta on aina ollut täynnä vihaa ja myrkkyä, nyt se on vain monimuotoisempaa.
Miksi hurraisin? Olisin toivonut että yliksen käyttäjät olisivat pysyneet siellä, koska tämä palsta oli rauhallisempi silloin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja usein sukupuolineutraalisti kirjoitellut koska asennoituminen muuten on niin selkeän erilaista kun tiedetään että nyt vastataan naiselle ja nyt miehelle. Neutraalisti kirjoitellessa se oletus kallistuu usein sinne päin että olisin nainen ja vastaukset on ymmärtäväisiä kun kerron huonosti käyttäytyvästä kumppanista. Tiedän että asia ei olisi ollenkaan näin ja vikaa haettaisiin heti minusta jos toisin sukupuoleni esille.
Onko mieleesi juolahtanut, että kun kirjoitat "sukupuolineutraalisti", kirjoitat ehkäpä asiallisemmin ja jätät ne solvaavat naisten haukkumiset pois? Silloin saat asiallisia vastauksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Tästä paikasta on tullut erittäin myrkyllinen yliskäyttäjien takia.. olen vähentänyt täällä käyntiä roimasti ja syynä on nuo hyypiöt
Tämä. Ihan käsittämätöntä trollaamista, oli aiheena naisten oikeudet tai työttömyys.
Vierailija kirjoitti:
Tästä paikasta on tullut erittäin myrkyllinen yliskäyttäjien takia.. olen vähentänyt täällä käyntiä roimasti ja syynä on nuo hyypiöt
Samasta syystä lähdin X:stä. Äärioikeiston ulinaa joka paikassa. Mietin, että miksi minä tällaista luen. Samoin lähti tiktok -jossa sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja usein sukupuolineutraalisti kirjoitellut koska asennoituminen muuten on niin selkeän erilaista kun tiedetään että nyt vastataan naiselle ja nyt miehelle. Neutraalisti kirjoitellessa se oletus kallistuu usein sinne päin että olisin nainen ja vastaukset on ymmärtäväisiä kun kerron huonosti käyttäytyvästä kumppanista. Tiedän että asia ei olisi ollenkaan näin ja vikaa haettaisiin heti minusta jos toisin sukupuoleni esille.
Itselläni on erilainen kokemus. Olen myös mies ja kirjoitan tänne usein sukupuolineutraalisti. Ei sen takia, että yrittäisin välttää jotain ennakkoasennoitumista vaan ihan sen takia, että suomi on melko sukupuolineutraali kieli jo valmiiksi ja käytän naisystävästäni muutenkin pääsääntöisesti nimitystä kumppani. Minun oletetaan myös yleensä olevan nainen, mutta mikäli jossain kontekstissa on tarpeellista korjata tämä käsitys, vastaukset pysyvät aivan yhtä asiallisina.
Toki, en valita täällä huonosti käyttäytyvästä kumppanista koska minulle ei ole sellaista. En oikein ymmärrä minkä takia olisin huonossa suhteessa.
Mä löysin teille pojille isin korvikkeen!
Turpa kii huoarat tai se tukitaan saatana!💪🏻
Ei mekään jakseta teitä ylilaudalla. Kaikki on pilalla
Vierailija kirjoitti:
Missä? Kerro, missä kommentissa näet miesvihaa tässä ketjussa? Näetkö ollenkaan naisvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen. Tarkemmin: vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytymisen ja naisvihan siemenet on kylvetty jo isättömässä yhäriäidin 'kasvattamassa' lapsuudenkodissa. Ei naiset osaa kasvattaa pojista miehiä.
Miksi miehet eivät sitten ole kantamassa kasvatusvastuutaan? :D
Ei sillon voi huudella toisen tehneen työnsä huonosti, jos itse ei edes tule töihin. xD
Koska naiset eroaa huvikseen kun mukulat on tehty. Sinun se pitäisi tietää.
Andrew Tate on psykopaattinen miesl o r t t o joka ei ole ja josta ei ikinä tule parisuhdematskua. Kaiken lisäksi sekaantunut ihmiskauppaan. Hieno idoli teinipojille :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
TRUMP!
Yritätkö näillä Trump -videoilla saada jotain reaktiota aikaan? Ehkä jotain vihaa ja etenkin naisilta?
Noh, olen nainen ja jos voisin äänestää Jenkeissä, olisin äänestänyt Trumpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä? Kerro, missä kommentissa näet miesvihaa tässä ketjussa? Näetkö ollenkaan naisvihaa?
Toivottavasti vielä saat lukutaitoasi kehitettyä, jos et tuota huomaa.
Vaalit tulossa ja se näkyy.