Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa nätisti?

Vierailija
07.01.2025 |

Ettei voi olla ihmisen kanssa, koska älykkyydessä liian suuri ero? Vähän väliä raapii, kun toinen päästää suustaan mitä pöljimpiä juttuja?

Seksi on mahtavaa. ei kait sekään ole oikein pitää toista jonain seksinukkena.

Tuntuu niin toopelta sekin että sanois toiselle "En voi olla sun kanssa, koska olen niin fiksu"!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mikä ammatti

Vierailija
2/6 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanoisit?

Sano että koet ettette sovi yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

F u retard?

Vierailija
4/6 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ns. älykkäämmällä on vastuu tilanteesta. Äly ei tietenkään takaa korkeampaa moraalia tai luonteen hyvyyttä - usein päin vastoin - mutta luulisi auttavan ymmärtämään, että on yksiselitteisen väärin pitää ketään panopuuna, jos toisella osapuolella on erilaiset kuvitelmat tai tulkinnat tilanteesta.

Juuri kuulin vastaavanlaisesta asetelmasta, jossa "fiksu" mies on pelkkä hyväksikäyttäjä. Sen jälkeen arvostukseni ko. miestä kohtaan karisi. Äly ja keskustelutaito on sivuseikka, jos himo, manipulointi ja itsekkyys ohjaavat vahvimmin ihmisen toimintaa.

Vierailija
5/6 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just toisin päin . Mies puhuu koko ajan jostain ihmeen ydinfysiikasta tai ihan jostain muusta adsurdista , sitä ei vain jaksa . Leffaakin katsoessa selostaa koko ajan , miten se on kuvattu , kuka on ohjannut , mikä oli alkuperäinen versio . Suuttuukohan " se " kun sanon sille et , sorry , sä oot mulle ihan liian viisas . Häh ? 

Vierailija
6/6 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle ettei teidän kemia nyt kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi