Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa näitä ylilaudan miehiä tällä palstalla

Vierailija
07.01.2025 |

Palstasta tuli entistä myrkyllisempi. 

Kommentit (292)

Vierailija
261/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI EI. Joku on ollut apn kanssa eri mieltä 

Vierailija
262/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🐷🐷🐷🐷🐷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-palstan naisten maailma:

Prisma

Persut

ME NAISET

Aihe vapaa

Ylilaudan natsimiehet

Yle

+ tärkeät

Nastalenkkarit

tarpeeton iso älykello (heille liiukunta on autosta meno markettiin ja takaisin joten tuloksia siitä ei tarvita mihinkään)

huomioliivit

Kaikki miehet ovat ylilaudalta, paitsi ne supliikit bodarilääkärit

Vierailija
264/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisma

Persut

ME NAISET

Aihe vapaa

Ylilaudan natsimiehet

Yle

+ tärkeät

Nastalenkkarit

tarpeeton iso älykello (heille liiukunta on autosta meno markettiin ja takaisin joten tuloksia siitä ei tarvita mihinkään)

huomioliivit

Ulispercel ilmoittautui. :D

Vierailija
265/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisma

Persut

ME NAISET

Aihe vapaa

Ylilaudan natsimiehet

Yle

+ tärkeät

Nastalenkkarit

huomioliivit

Sinäkin voit hakea lääkikseen ja käydä salilla, niin ei tarvitse olla katkera.

Vierailija
266/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väänsin just kauhean jöötin paskaa. 

Muistithan pyyhkiä kunnolla.Ja laittaa huussin oven kiinni mesimäyrät ala sinne pesiytyyn.Vanha äitis saa niitä sun ralliraitpöksyjä käsinpestä....

Vierailija
267/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisma

Persut

ME NAISET

Aihe vapaa

Ylilaudan natsimiehet

Yle

+ tärkeät

Nastalenkkarit

huomioliivit

Sinäkin voit hakea lääkikseen ja käydä salilla, niin ei tarvitse olla katkera.

Persuilu katkeroittaa.Ja uhriuttaa.Saa aikaan jokapäiväistä hirvittävää ulinaa.

Vierailija
268/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja usein sukupuolineutraalisti kirjoitellut koska asennoituminen muuten on niin selkeän erilaista kun tiedetään että nyt vastataan naiselle ja nyt miehelle. Neutraalisti kirjoitellessa se oletus kallistuu usein sinne päin että olisin nainen ja vastaukset on ymmärtäväisiä kun kerron huonosti käyttäytyvästä kumppanista. Tiedän että asia ei olisi ollenkaan näin ja vikaa haettaisiin heti minusta jos toisin sukupuoleni esille.

Itselläni on erilainen kokemus. Olen myös mies ja kirjoitan tänne usein sukupuolineutraalisti. Ei sen takia, että yrittäisin välttää jotain ennakkoasennoitumista vaan ihan sen takia, että suomi on melko sukupuolineutraali kieli jo valmiiksi ja käytän naisystävästäni muutenkin pääsääntöisesti nimitystä kumppani. Minun oletetaan myös yleensä olevan nainen, mutta mikäli jossain kontekstissa on tarpeellista korjata tämä käsitys, vastaukset p

Etkö ole saanut yhtään vassarilehmä-tyyppisiä haukkumisia, jos sinut on oletettu naiseksi?

Mielenkiinnosta kysyn. :)

Vierailija
269/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin teille pojille isin korvikkeen!

Tää oli oikeasti hauska, miks te inceli pojat ette kokeilis olla hauskoja kuvottavan sijaan?

Niin rumat läskit ennen vanhaan sai naisia.

Miksi te naiset ette kokeilisi olla laihoja läskien sijaan?

Vierailija
270/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä ketju vaan näyttää pysyvän, vaikka on täynnä sääntöjen vastaista sisältöä... Pitääkin hivuttaa se keskustelu kuukautisista ja lapasista tänne.. Vai poistuuko tää heti, jos keskusteluun tulee yhtään asiallista keskustelua?

Vierailija
271/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja usein sukupuolineutraalisti kirjoitellut koska asennoituminen muuten on niin selkeän erilaista kun tiedetään että nyt vastataan naiselle ja nyt miehelle. Neutraalisti kirjoitellessa se oletus kallistuu usein sinne päin että olisin nainen ja vastaukset on ymmärtäväisiä kun kerron huonosti käyttäytyvästä kumppanista. Tiedän että asia ei olisi ollenkaan näin ja vikaa haettaisiin heti minusta jos toisin sukupuoleni esille.

Itselläni on erilainen kokemus. Olen myös mies ja kirjoitan tänne usein sukupuolineutraalisti. Ei sen takia, että yrittäisin välttää jotain ennakkoasennoitumista vaan ihan sen takia, että suomi on melko sukupuolineutraali kieli jo valmiiksi ja käytän naisystävästäni muutenkin pääsääntöisesti nimitystä kumppani. Minun oletetaan myös yleensä olevan nainen, mutta mikäli jossain kontekstissa o

Etkö ole saanut yhtään vassarilehmä-tyyppisiä haukkumisia, jos sinut on oletettu naiseksi?

Mielenkiinnosta kysyn. :)

No siis kyllähän olen saanut toki myös asiattomia vastauksia, mutta ne ovat olleet pääsääntöisesti miehiltä. Sitä nyt en muista onko koskaan vassarilehmäksi haukuttu, mutta kyllä noita sukupuolittuneita haukkumasanoja on tullut. Olen tehnyt tänne tasan yhden aloituksen itselleni vaikeasta asiasta ja keskustelua syntyi useiden sivujen verran ja vastaukset olivat pääsääntöisesti asiallisia ja niistä oli minulle paljon hyötyä. Rimanalitukset tulivat tuossa ketjussa miesten kynästä (myös siinä vaiheessa kun sukupuoleni kävi ilmi). Muuten olen kommentoinut vain muiden aloituksia ja kommentteihini on joskus takerruttu. Pääsääntöisesti sivuutan nuo haukkumavastaukset.

Vierailija
272/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpa kii huoarat tai se tukitaan saatana!💪🏻

Pakota jos pystyt :D

Vierailija
273/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskien katkerien naisten vinkunaa.

Inkkelin ulina on musiikkia korville!

Vierailija
274/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava, rupsahtanut yh ilman seksihaluja. Miksi status-miehet eivät hyväksy kaltaistani saalista?

Vierailija
275/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vihaoksennus sitten heti aamuun. 

Ei tuo ole mitään "vihaoksennusta". Me kaikki tiedetään, että yliksen porukat ei ihan täysillä käy. Kaikki sen forumin käyttäjäkunnan maineen tietää.  Eikä se mainen ole mitenkään imarteleva. 

276/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pari samanikäistä kaveria löysi joskus aikoinaan Ylilaudan, ja vaikka heidän juttunsa eivät ihan aina olekaan olleet kovin asiallisia, he ovat silti säilyneet ihan perusfiksuina kavereina. Yksi kolmas, mua hiukan nuorempi kaveri sen sijaan muuttui Ylilaudan vaikutuksesta täysin: tämä alkoi vihata avoimesti naisia ja huoritella näitä, vihata avoimesti kaikkia vähänkään tummaihoisia sekä maahan-muuttajia ja lopulta hän kiinnostui myös äärioikeistosta. Olen sen jälkeen tavannut hänet muutamia kertoja, ja joka ikinen kerta olen hävennyt ja inhonnut hänen seuraansa sekä saanut koko ajan pelätä hänen herättävän paheksuntaa julkisella paikalla. Kaiken huipuksi hänestä tulee kännissä turhan impulsiivinen ja yltiönegatiivinen, mikä vain pahentaa asiaa.

Sääli, aluksi hän vaikutti vielä ihan fiksulta kaverilta, mutta sitten Ylilauta muutti hänet sietämättömäksi. Olen jäädyttänyt välini häneen kokonaan. Olen tehnyt niin jo parikin kertaa ja joka kerta halunnut antaa uuden mahdollisuuden, mutta nyt jouduin toteamaan, että en pysty tekemään hänen persoonalleen mitään. Jos haluaa olla tuollainen ylispelle niin olkoon, mutta mä en kaveeraa sellaisten kanssa. Ei mun seurassani tarvitse tai kuulukaan olla mikään "poliittisesti korrekti" äärimmilleen vedettynä, mutta jos ihan tosissaan vihaa naisia, halveksii kaikkia vähänkään tummempihipiäisiä ja kannattaa nat-seja, saa tehdä sen jossain muualla kuin mun seurassani.

Vierailija
277/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisma

Persut

ME NAISET

Aihe vapaa

Ylilaudan natsimiehet

Yle

+ tärkeät

Nastalenkkarit

huomioliivit

Ja ajatella, silti sinäkin täällä viihdyt ja tämä on itse asiassa koko sinun elämäsi. Ilman vauvalapsltaa sinulla ei ole mitään. Mitähän se kertoo sinusta?

Vierailija
278/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da,da iiigor. 

Vierailija
279/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan jo ulkoa heidän argumenttinsa, koska jauhavat aina niitä samoja juttuja. 

Vierailija
280/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta voisivat suksia hevon vidduun täältä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi