En jaksa näitä ylilaudan miehiä tällä palstalla
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Turpa kii huoarat tai se tukitaan saatana!💪🏻
Jälleen kerran tyypillinen raukkamaisen miesvauvan puskista huutelu.
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin teille pojille isin korvikkeen!
"Its not fair as a man, that all the 10s you want dont want you just because you are soft 5 alcoholic"
Hulvaton :' D
Vierailija kirjoitti:
TRUMP!
Suomeen tarvitaan oma TRUMP! 👌
👇
Make Finland Great Again! 👍
Vierailija kirjoitti:
Onko hoivakodissa ollut tietokonehuone pyhinä kiinni tai joku häiriö, joka on korjattu vasta nyt arkena? Edes jouluna ei ollut näin kärttyisiä akkoja paikalla.
Eli mielestäsi 30+ -vuotiaat naiset kuuluvat hoivakotiin? Hmm, kummallinen ajatusmaailma sinulla. Etenkin kun suurin osa täällä on kuitenkin terveitä, itsenäisiä ja pärjääviä ihmisiä.
Av-palstan naisten maailma:
Prisma
Persut
ME NAISET
Aihe vapaa
Ylilaudan natsimiehet
Yle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytymisen ja naisvihan siemenet on kylvetty jo isättömässä yhäriäidin 'kasvattamassa' lapsuudenkodissa. Ei naiset osaa kasvattaa pojista miehiä.
Miksi miehet eivät sitten ole kantamassa kasvatusvastuutaan? :D
Ei sillon voi huudella toisen tehneen työnsä huonosti, jos itse ei edes tule töihin. xD
Koska naiset eroaa huvikseen kun mukulat on tehty. Sinun se pitäisi tietää.
Mitä tekemistä sillä on lasten kasvatuksen kanssa? Mies voi kasvattaa lapsiaan eronneenakin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä paikasta on tullut erittäin myrkyllinen yliskäyttäjien takia.. olen vähentänyt täällä käyntiä roimasti ja syynä on nuo hyypiöt
Tämä. Ihan käsittämätöntä trollaamista, oli aiheena naisten oikeudet tai työttömyys.
Aiheesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parane pian AP! Käsittämätöntä miesvihaa taas.
Missä? Kerro, missä kommentissa näet miesvihaa tässä ketjussa? Näetkö ollenkaan naisvihaa?
Toivottavasti vielä saat lukutaitoasi kehitettyä, jos et tuota huomaa.
Taaskaan et osaa vastata suoriin kysymyksiin, vaan alat kiemurella kuin kastemato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa ikinä tapaisin sinua livenä. Eikä minulla ole koskaan sinne pohjoiseen edes asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TRUMP!
Suomeen tarvitaan oma TRUMP! 👌
👇
Make Finland Great Again! 👍
unohdit sun daddy issuet näkyville, vähän näkyy taas et sulla ei ole kavereita eikä perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytymisen ja naisvihan siemenet on kylvetty jo isättömässä yhäriäidin 'kasvattamassa' lapsuudenkodissa. Ei naiset osaa kasvattaa pojista miehiä.
Ei sillon voi huudella toisen tehneen työnsä huonosti, jos itse ei edes tule töihin. xD
Mitä tekemistä sillä on lasten kasvatuksen kanssa? Mies voi kasvattaa lapsiaan eronneenakin.
eri
Miehet ei sitoudu lapsiin vaan perheeseen. Se on geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos AP aloituksesta ja ihan asiaa.
Se Lucia-keskustelu lähti niin pahasti lapasesta, että piti kaivella silloin eri palstoja enemmänkin. Luulen, että tässä on kyse pienestä trolli-joukkiosta. Täsmälleen samat teksti toistuivat useammalla eri alustalla. Eli joko ovat intohimoisia copy-paste juippeja tai sitten postauksia on automatisoitu. Tämän lisäksi oli aika silmiinpistävää, että samat alkeelliset kielioppivirheet toistuivat. Välillä haiskahti jopa Google translatelta. (Ja kyllä, tällä nörtillä oli hieman liikaa aikaa odotellessa lentoja ja aikaa kokeilla mitä eri mahdollisuuksia tekstien vertailuun/analysointiin nykyään on.)
Tässä olis jollekin tutkijalle oivaa materiaali profilointiin ja käyttäjien ryhmittelyyn, jos siis joku ei ole jo sitä tekemässä. Tekstimassojen käsittely on nykyään paljon helpompaa, että tästä vois tehdä ihan tiedettä usealla eri tulokulmalla.
Näinhän se yleensä on, että trollijoukko on todellisuudessa hyvin pieni porukka, joka spämmää samoja kirjoituksiaan usealle eri alustalle. Tästä syntyy sitten kuva, että kyseessä olisi joku suurikin joukko. Tuo on kuitenkin niin yliampuvaa, että jokainen auttavallakin medialukutaidolla huomaa kyllä asian, kun sama teksti tulee vähän joka puolella samoilla kirjoitusvirheillä vastaan. Tai se, että aamulla heti kun palsta aukeaa, joku tekee jonku naisviha aloituksen, joka saa heti 10 ylänuolta, vaikka palstalla ei ole vielä juuri ketään. Yksi tyyppi trollaa, sarjapeukuttaa ja kommentoi omia vastauksia ja luulee, ettei kukaan muka tajua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tuon kirjoitit! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut tätä palstaa satunnaisesti useamman vuoden ajan ja käytännössä jokaisessa ketjussa, missä se on ollut aiheen puolesta yhtään mahdollista, on ollut miesten haukkumista. Oma johtopäätökseni on ollut, että sellainen puhe on naisten keskuudessa jo niin normaalia, että sitä ei edes huomata.
Ja naisvihaa et näe, vaikka se huutaa sulle päin naamaa, ei edes rivien välistä?
Missä kirjoitin niin? Huomaan, mutta ei se miesviha ole sen parempaa vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hoivakodissa ollut tietokonehuone pyhinä kiinni tai joku häiriö, joka on korjattu vasta nyt arkena? Edes jouluna ei ollut näin kärttyisiä akkoja paikalla.
Eli mielestäsi 30+ -vuotiaat naiset kuuluvat hoivakotiin? Hmm, kummallinen ajatusmaailma sinulla. Etenkin kun suurin osa täällä on kuitenkin terveitä, itsenäisiä ja pärjääviä ihmisiä.
Et ole jatkuvien mt-ongelmiesi perusteella terve.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja usein sukupuolineutraalisti kirjoitellut koska asennoituminen muuten on niin selkeän erilaista kun tiedetään että nyt vastataan naiselle ja nyt miehelle. Neutraalisti kirjoitellessa se oletus kallistuu usein sinne päin että olisin nainen ja vastaukset on ymmärtäväisiä kun kerron huonosti käyttäytyvästä kumppanista. Tiedän että asia ei olisi ollenkaan näin ja vikaa haettaisiin heti minusta jos toisin sukupuoleni esille.
Minusta tämä oli hyvä kommentti. Ihan asiallinen.
N30
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin teille pojille isin korvikkeen!
Tää oli oikeasti hauska, miks te inceli pojat ette kokeilis olla hauskoja kuvottavan sijaan?
Niin rumat läskit ennen vanhaan sai naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa ikinä tapaisin sinua livenä. Eikä minulla ole koskaan sinne pohjoiseen edes asiaa.
Niin, ethän sinä poistu kotoasi vauvapalstan ääreltä koskaan minnekään muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Silloinkin kun nainen ei anna nähdä ja opettaa lapsille valheita isästä?