En jaksa näitä ylilaudan miehiä tällä palstalla
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kii huoarat tai se tukitaan saatana!💪🏻
Jälleen kerran tyypillinen raukkamaisen miesvauvan puskista huutelu.
Tuskinpa ikinä tapaisin sinua livenä. Eikä minulla ole koskaan sinne pohjoiseen edes asiaa.
Niin, ethän sinä poistu kotoasi vauvapalstan ääreltä koskaan minnekään muutenkaan.
Jäit kiinni pöytäkoneen käytöstä. Itse olen täällä aina puhelimella. Se on mm englanniksi mobile phone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytymisen ja naisvihan siemenet on kylvetty jo isättömässä yhäriäidin 'kasvattamassa' lapsuudenkodissa. Ei naiset osaa kasvattaa pojista miehiä.
Miksi miehet eivät sitten ole kantamassa kasvatusvastuutaan? :D
Ei sillon voi huudella toisen tehneen työnsä huonosti, jos itse ei edes tule töihin. xD
Koska naiset eroaa huvikseen kun mukulat on tehty. Sinun se pitäisi tietää.
Mitä tekemistä sillä on lasten kasvatuksen kanssa? Mies voi kasvattaa lapsiaan eronneenakin.
eri
Silloinkin kun nainen ei anna nähdä ja opettaa lapsille valheita isästä?
Tytti Tuppurainen on malliesimerkki tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytymisen ja naisvihan siemenet on kylvetty jo isättömässä yhäriäidin 'kasvattamassa' lapsuudenkodissa. Ei naiset osaa kasvattaa pojista miehiä.
Miksi miehet eivät sitten ole kantamassa kasvatusvastuutaan? :D
Ei sillon voi huudella toisen tehneen työnsä huonosti, jos itse ei edes tule töihin. xD
Koska naiset eroaa huvikseen kun mukulat on tehty. Sinun se pitäisi tietää.
No jos minä nyt huvikseni eroaisin ihan hyvästä miehestäni ja lasteni isästä (miksi tekisin niin?).. Niin mies on kyllä niin loistava isä, ettei ole todellakaan itsestään selvää, että minä saisin lähivanhemmuuden erossa. Puhumattakaan yksinhuoltajuudesta.. Enkä sitä edes haluaisi, isä on tyttärelle rakas ja tyrär isälle.
Koronan myötä ylis käyttäjiä tuli entistä enemmän ja nyt ukrainan sodan takia täällä on vielä enemmän yliksen nyymejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parane pian AP! Käsittämätöntä miesvihaa taas.
Missä? Kerro, missä kommentissa näet miesvihaa tässä ketjussa? Näetkö ollenkaan naisvihaa?
Toivottavasti vielä saat lukutaitoasi kehitettyä, jos et tuota huomaa.
Taaskaan et osaa vastata suoriin kysymyksiin, vaan alat kiemurella kuin kastemato.
Ja sinä tykkäät omia kommenttejasi. Taidat olla narsisti.
Eivät ne miehiä ole vaan pikkulapsen tasoisia sekä älyltään että tunne-elämältään. Voip olla, että genitaalitkin on sellaiset alikehittymättömät. Prader-Will-syndrooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee heti aamusta ihan fyysisesti huono olo, jos tänne erehtyy. Mitenköhän näitä syrjäytyneitä poikia voisi auttaa, heillä on varmasti vielä huonompi olo.
Ei ne halua apua, tai haluavat ja se on p*llu. Mutta ei se poista heidän ongelmia ja pohjatonta vihaa + myrkyllisyyttä
Ja kuitenkin hurrasit, kun Ylilaudasta tuli maksullinen, koska et osaa ajatella nenääsi pidemmälle. Tosin tämä palsta on aina ollut täynnä vihaa ja myrkkyä, nyt se on vain monimuotoisempaa.
Vain ylilaudan pillukuvat ovat maksullisia, mikä onkin ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä paikasta on tullut erittäin myrkyllinen yliskäyttäjien takia.. olen vähentänyt täällä käyntiä roimasti ja syynä on nuo hyypiöt
Ootko siis yliskäyttäjä? Melko myrkyllistä tekstiä nimittäin suollat.
misogyynit enimmäkseen ylikseltä, poliittiset "näkemykset" enimmäkseen hommalta. Kas kun ne haluavat enemmän näkyvyyttä. Enimmäkseen ärsyttää kyllä, mutta saahan sitä toki louskuttaa leukojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bluesky odottaa teitä. Vihervassarifeministien kaikukammio missä bannataan kaikki joilla on erilaisia mielipiteitä. Siellä voitte elää omassa rinnakkaistodellisuudessa toistellen harhaisia totuuksianne, kilpaillen siitä kuka loukkaantuu eniten mikroaggressioista ja kenellä on eniten vähemmistöpisteitä.
Ja kuinka se haittaa sinun elämääsi? Älä mene sinne jos se noin ahdistaa. Tämä ihan äidillisenä neuvona sinulle.
Minkälainen äiti päivystää pedofiilien miehittämässä Blueskyssä?
Kokeilepa onneasi ja kirjoita englanniksi Blueskyhyn että et hyväksy pedofiliaa ja että lapsi ei voi antaa suostumustaan. Tulepa sitten kertomaan banneistasi.
Väänsin just kauhean jöötin paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa ikinä tapaisin sinua livenä. Eikä minulla ole koskaan sinne pohjoiseen edes asiaa.
Niin, ethän sinä poistu kotoasi vauvapalstan ääreltä koskaan minnekään muutenkaan.
Jäit kiinni pöytäkoneen käytöstä. Itse olen täällä aina puhelimella. Se on mm englanniksi mobile phone.
Mikä pakkomielle sinulla on pöytäkoneista? Onko läppärikin pöytäkone? Pöydällä se minulla useimmiten on. Ja jos et ole huomannut, puhelin taitaa olla jo kaikilla yli 5-vuotiailla.
Suvaitsevaisuutta, hyvä aloittaja. Täytyy olla suvaitsevainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle sinulla on pöytäkoneista? Onko läppärikin pöytäkone? Pöydällä se minulla useimmiten on. Ja jos et ole huomannut, puhelin taitaa oll
Niin, te mummot käytätte sitä puhelinta vain puhumiseen 🤣
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsevaisuutta, hyvä aloittaja. Täytyy olla suvaitsevainen.
Ei paskaa asennetta kuulu suvaita. Esimerkki paskasta asenteesta on suvaitsemattomuus sellaisia asioita kohtaan joita ei voi itse valita.
Vierailija kirjoitti:
Pissakakka jne. -jutut huvittavat vain heitä - saatteena on yleensä alkeellinen hymiörivi.
Ei varmaan ole helppoa olla 11-vuotiaan tasolla.
Älä yllytä hullua.
Onko Musk Trumpin uusi jalkavaimo.Olisi niin Persujen mieleen.