Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö mies kestä ilman seksiä vauvavuotta?

Vierailija
06.01.2025 |

Kysymys tukikin otsakkeessa, eli eikö mies kestä vauvavuotta ilman sek**ä? Entä jos ei huvita aiemmin? 

Kommentit (465)

Vierailija
21/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä nyt tätä hommaa kun naisellahan on se parempi reikä edelleen pano kondiksessa synnytyksen jälkeenkin niin miksei sinne voi lykkiä toipumisen ajan ja sit vasta vaihtaa sinne vauvaluukkuun?

Terveisin Ana-Ali

Jaa meinaat, että kun muutenkin on rikki, poikki ja halki sekä umpiväsynyt, pitäisi olla innostunut  ana*liseksistä? Voi olla nimittäin juurikin se Ana-osasto, joka on kaikkein pahimmin revennyt ja toivottavasti myös tikattu. Peräsuolen ja sulkijan lihakset poikki.

Pitäs miehen mieliks vissiin kumminkin sekin riskeerata.

22/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tädin lapsilla on ikäeroa 1v ja 6vko. Hän sanoi, ettei hän voinut käsittää, että milloin tämä kuopus sai alkunsa, kun hän oli esikoisen ensimmäiset kuukaudet kuolemanväsynyt, kun se oli koliikkivauva. Hänellä ei siis ole mitään muistikuvaa siitä, että olisi harrastanut seksiä miehensä kanssa mutta kyllä hän oli raskaaksi tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nielet pari kertaa viikossa ja hiukan silittelet, niin kyllä se pärjää.

Uhraudu lapselle, uhraudu miehelle. Naisen omilla tarpeilla ei sitten olekaan mitään väliä. 

Naisen tarpeet on läheisyys, rakkaus ja seksi, varsinkin raskauden ja synnytyksen jälkeen, nainen todellakin tarvitsee miehensä rakkautta, se saa mielihyvähormonit liikkeelle ja keho ja mieli palautuu paremmin.

N50

Vierailija
24/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä nyt tätä hommaa kun naisellahan on se parempi reikä edelleen pano kondiksessa synnytyksen jälkeenkin niin miksei sinne voi lykkiä toipumisen ajan ja sit vasta vaihtaa sinne vauvaluukkuun?

Terveisin Ana-Ali

Jaa meinaat, että kun muutenkin on rikki, poikki ja halki sekä umpiväsynyt, pitäisi olla innostunut  ana*liseksistä? Voi olla nimittäin juurikin se Ana-osasto, joka on kaikkein pahimmin revennyt ja toivottavasti myös tikattu. Peräsuolen ja sulkijan lihakset poikki.

Pitäs miehen mieliks vissiin kumminkin sekin riskeerata.

No hyi. Unohdetaan se ja keskitytään suukkuluukkuun

Vierailija
25/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhraudu lapselle, uhraudu miehelle. Naisen omilla tarpeilla ei sitten olekaan mitään väliä. 

Naisen tarpeet on läheisyys, rakkaus ja seksi, varsinkin raskauden ja synnytyksen jälkeen, nainen todellakin tarvitsee miehensä rakkautta, se saa mielihyvähormonit liikkeelle ja keho ja mieli palautuu paremmin.

N50

Eli ei pelkästään olla miehen p*nopuuna. Jos on revennyt synnytyksessä joka suuntaan, voi olla, ettei se miehen haaveilema, edes anaseksi tunnu hyvältä vähään aikaan. 

Vierailija
26/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei kestä sinä vauva vuotena sitä että mies käy vieraissa kun itse ette seksiä halua? Ja mikä oikeus naisilla on päättää miehen puolesta että mies ei halua seksiä.

Vierailija
27/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi itse kestänyt. Heti kun pystyi niin annettiin mennä taas. Ensimmäisestä meni monta viikkoa, koska olin hyvin kipeä ja toisesta ei odoteltu kuin pari viikkoa. Kolmannestakaan ei edes sitä suositusten mukaista 6vkoa.

Vierailija
28/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei kestä sinä vauva vuotena sitä että mies käy vieraissa kun itse ette seksiä halua? Ja mikä oikeus naisilla on päättää miehen puolesta että mies ei halua seksiä.

Mikä oikeus miehellä on vauva-aikana juosta viereissa, kun tarkoitus olis olla sen perheen tukena ja apuna? Yhdessä se on tehtykin. Mutta ei, miehet haihtuu menoihinsa ja salasuhteisiinsa, kun pitäis vastuuta kantaa.

Vierailija
29/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä on syynä mutta vuosi ilman läheisyyttä tappaa kyllä suhteen kuin suhteen.

Vierailija
30/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse on taakkansa valinnut.

Vierailija
31/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikeus miehellä on vauva-aikana juosta viereissa, kun tarkoitus olis olla sen perheen tukena ja apuna? Yhdessä se on tehtykin. Mutta ei, miehet haihtuu menoihinsa ja salasuhteisiinsa, kun pitäis vastuuta kantaa.

Jos ei kotona saa niin sitten se haetaan vieraista. Vai kuvitteletko että mies aloittaa selibaatin vain sen takia että sinä et seksiä enää halua?

Vierailija
32/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä naisenakaan kestäisi ilman seksiä (vauva)vuotta. Synnytyksen jälkeen lääkäri käski odottamaan 4 viikkoa, se oli piinallisen pitkä aika itselle. 

N40

Vierailija
33/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mikä on syynä mutta vuosi ilman läheisyyttä tappaa kyllä suhteen kuin suhteen.

Ei tässä läheisyydestä puhuttu, vaan seksistä. Mutta kyllä, aika vaikea on ylläpitää läheisyyttä, jos mies pakenee vastuutaan töihin ja harrastuksiin eikä ole ollenkaan apuna. 

Vierailija
34/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mun tädin lapsilla on ikäeroa 1v ja 6vko. Hän sanoi, ettei hän voinut käsittää, että milloin tämä kuopus sai alkunsa, kun hän oli esikoisen ensimmäiset kuukaudet kuolemanväsynyt, kun se oli koliikkivauva. Hänellä ei siis ole mitään muistikuvaa siitä, että olisi harrastanut seksiä miehensä kanssa mutta kyllä hän oli raskaaksi tullut.

Kuulostaa pahalta, jos harrastaa seksiä naisen kanssa, joka ei ole tietoinen tapahtumasta. Sille on ihan oma sanansa.

Vierailija
35/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies osaa kyllä hoidella tarpeensa ja ymmärtää ettei revenneeseen ja jälkivuotoiseen piluun ole mitään asiaa.

Miehillä myös testot romahtaa lapsen syntymän jälkeen, mikä rauhoittaa riehakkaampaakin libidoa.

En ole moista ilmiötä huomannut.

T: Kolmen lapsen isä

Vierailija
36/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse on nainen taakkansa valinnut.

Vierailija
37/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys pitää muotoilla rehelliseksi miksi mies ei halua olla vuotta taloudellisen ja henkisen hyväksikäytön kohteena jossa joutuu kaiken tekemään ja kaiken maksamaan ilman mitään kiitosta samalla kun nainen vain haukkuu ja valittaa ja on muutenkin aivan hirveä miestä kohtaan

Vierailija
38/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naisen tarvitse antaa seksiä vuoteen. saahan nainen sitten kuitenkin elatusmaksut mieheltä.

Vierailija
39/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kotona saa niin sitten se haetaan vieraista. Vai kuvitteletko että mies aloittaa selibaatin vain sen takia että sinä et seksiä enää halua?

Tässä oli kyse myös pysymisestä. Kyllä musta on aika epäreilua lähteä juoksemaan vieraisiin vaan siksi, että vaimo on yhteisen lapsen takia vaikka revennyt. Seksi ei vaan onnistu, voi olla todella väsynyt myös etenkin, jos mies jättää vauvan hoidon täysin naisen vastuulle. Jos mies ei ole yhtään väsynyt ja nainen on rättipoikki ja miehellä energiaa riittää salasuhteisiin, niin sillon pitäs katsoa peiliin, että onko osallistunut siihen yhteisen lapsen hoitoon ollenkaan.

Vierailija
40/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies olisi kestänyt. Hän inhoaa seksiä.

Kyllä, sinun kanssasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi