Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö mies kestä ilman seksiä vauvavuotta?

Vierailija
06.01.2025 |

Kysymys tukikin otsakkeessa, eli eikö mies kestä vauvavuotta ilman sek**ä? Entä jos ei huvita aiemmin? 

Kommentit (465)

Vierailija
61/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nielet pari kertaa viikossa ja hiukan silittelet, niin kyllä se pärjää.

Uhraudu lapselle, uhraudu miehelle. Naisen omilla tarpeilla ei sitten olekaan mitään väliä. 

Väestöliiton Perhebarometrin mukaan miesten seksin tarve on eri luokkaa kuin naisten. 60-vuotias mies haluaa enemmän seksiä kuin minkään ikäryhmän nainen. Haastateltavia oli 5000. Joka viides mies ja joka 10. Nainen pettää kumppaniaan ja salaa sen.

Noi kyselyt on omasta mielestä ollut hölmöjä. Ikinä ei oo ollu vastausvaihtoehtoa, joka sopis itselle. En syö hormonaalista ehkäisyä (joka mulla btw vie halut), niin kiertoni on luonnollinen. Vastausvaihtoehdot on aina olleet tyyliin "kuinka usein mielesi tekee seksiä: a) päivittäin b) kerran viikossa c) kerran kuuka

Nuo kysymykset oli jotenkin niiiin tehty ajatellen miehen tasaista hormonitoimintaa. 

Vierailija
62/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei kestä sinä vauva vuotena sitä että mies käy vieraissa kun itse ette seksiä halua? Ja mikä oikeus naisilla on päättää miehen puolesta että mies ei halua seksiä.

Mikä oikeus miehellä on vauva-aikana juosta viereissa, kun tarkoitus olis olla sen perheen tukena ja apuna? Yhdessä se on tehtykin. Mutta ei, miehet haihtuu menoihinsa ja salasuhteisiinsa, kun pitäis vastuuta kantaa.

Jos ei kotona saa niin sitten se haetaan vieraista. Vai kuvitteletko että mies aloittaa selibaatin vain sen takia että sinä et seksiä enää halua?

Jokainen mies osaa runkata. 

uskovaiset eivät saa, koska se on synti ja siitä tulee sokeaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei kestä sinä vauva vuotena sitä että mies käy vieraissa kun itse ette seksiä halua? Ja mikä oikeus naisilla on päättää miehen puolesta että mies ei halua seksiä.

Mikä oikeus miehellä on vauva-aikana juosta viereissa, kun tarkoitus olis olla sen perheen tukena ja apuna? Yhdessä se on tehtykin. Mutta ei, miehet haihtuu menoihinsa ja salasuhteisiinsa, kun pitäis vastuuta kantaa.

Jos ei kotona saa niin sitten se haetaan vieraista. Vai kuvitteletko että mies aloittaa selibaatin vain sen takia että sinä et seksiä enää halua?

Ne miehet ovat säälittäviä raukkoja ja itsekkäitä paskoja jotka eivät kestä selibaattia synnytyksen jälkeen. Jos nainen on ollut raskaana yhdeksän kuukautta ja synnyttänyt miehelle lapsen niin ei ole liikaa vaadittu että mies kestää ilman seksiä sen aikaa että nainen on parantunut synnytyksestä. Vei se sitten kaksi kuukautta tai vuoden. Miehen uhraus ei ole mitään naisen uhrauksen rinnalla. Onneksi minun mieheni on fiksu tosimies joka ymmärsi että hän odottaa kunnes minä koen olevani valmis. 

Vierailija
64/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt joku pelästyy näitä juttuja, ettei mies pysty tovia pitämään heppiään pöksyissä lapsen syntymän jälkeen niin tiedoksi teille, ette sellainen mies hyppäisi vieraissa muutenkin. 

Huoli pois siis. Kaikki miehet eivät ole kuspäitä ja jos sellainen osuu kohdalle niin parempi vaan, kun homma selviää ja pääsee siasta eroon.

Harmi, että osui kohdalle semmonen, jonka piti niin olla isämatskua ja lapsirakas. Vaan pettäjäks paljastui sekin. Ja meillä se pisin tauko tosiaan 2 viikkoa, että en ole sitä "velvollisuutta" koskaan jättänyt hoitamatta. Tästä voi sitten päätellä, että sillä ei ole p*skaakaan merkitystä, yrittääkö sen miehen pitää tyytyväisenä vai ei. Jonkun tekosyyn pettämiseen se keksii kumminkin.

Vierailija
65/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet ovat säälittäviä raukkoja ja itsekkäitä paskoja jotka eivät kestä selibaattia synnytyksen jälkeen. Jos nainen on ollut raskaana yhdeksän kuukautta ja synnyttänyt miehelle lapsen niin

ei nainen synnytä lasta miehelle. nainen vie lapsen erossa ja vaatii vielä miestä maksamaan naiselle elatusmaksuja

Vierailija
66/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai (?) tajuat, ettei kysymys ole haluamisesta vaan pystymisestä? Pystytkö itse juoksemaan maratonin jalka murtuneena?

Vierailija
67/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen voi vaan viedä lasta, jos isä on hoitanut oman osansa vanhemmuudesta kunnialla. Miehillä on lisäksi usein paremmat tulot, joka katsotaan huoltajuutta haettaessa eduksi.

Vierailija
68/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kestääkin, mutta mitä turhaa kärvistelemään. Peitot vaan heilumaan!

Vierailija
69/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän sinkkumiehet ei sitten harrasta säännöllistä seksiä useiden irtopanojen kanssa, kun se onnistuu noin hyvin parisuhteessa olevilta miehiltä?

Vierailija
70/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä tapauksessa avoin suhde olisi paras idea. Molemmat saavat käydä "vieraissa".

Vierailija
71/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl miä seksii halusin, annoin, otin ja sain. Nainen ja äiti.

Vierailija
72/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, en kyllä sellaista löysää repaleista räpylää haluais ennen kun vähintään vuosi on kulunut!🤢

Vierailija
73/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kestän just niin kauan kun vaimolla kestää taas syttyä. Ei tee tippaakaan mieli yrittää virittää mitään jos toinen ei ole mukana. Jos vuosi menisi niin varmaan omat läheisyyden ja hellyyden tarpeet loppuisivat, mutta ei sitä voi kukaan odottaa saavansa loputtomiin jos se ei koskaan johda mihinkään syvempään.

Vierailija
74/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt joku pelästyy näitä juttuja, ettei mies pysty tovia pitämään heppiään pöksyissä lapsen syntymän jälkeen niin tiedoksi teille, ette sellainen mies hyppäisi vieraissa muutenkin. 

Huoli pois siis. Kaikki miehet eivät ole kuspäitä ja jos sellainen osuu kohdalle niin parempi vaan, kun homma selviää ja pääsee siasta eroon.

Harmi, että osui kohdalle semmonen, jonka piti niin olla isämatskua ja lapsirakas. Vaan pettäjäks paljastui sekin. Ja meillä se pisin tauko tosiaan 2 viikkoa, että en ole sitä "velvollisuutta" koskaan jättänyt hoitamatta. Tästä voi sitten päätellä, että sillä ei ole p*skaakaan merkitystä, yrittääkö sen miehen pitää tyytyväisenä vai ei. Jonkun tekosyyn pettämiseen se keksii kumminkin.

Lisään tähän vielä, että en pelkästään lahnana antanut, vaan tein käsihoitoja ja suuhoitoja, lähettelin tuhmia viestejä yms, niinkuin ennenkin. Mutta enää ei vaan ollut resursseja harrastaa seksiä päivittäin, saati kahdesti päivässä. Mies ei sitä kestänyt.

Olishan se itekin ollut kiva lähteä joskus romanttisissa merkeissä tuulettumaan, ilman vauvaa, aikuiseen seuraan. Niinkuin mieskin teki. Sai salarakkaansa kanssa olla ilman häiriötekijöitä, niin mikäs siinä! Siellä kotona kun oli aina se vauva häiritsemässä.

Vierailija
75/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi seksi tarkoittaa muutakin kuin vaan muna pilluun ah ah. Meillä ainakin homma eri tavoin sen aikaa, kun normaali yhdyntä ei tuntunut mielekkäältä. Esimerkiksi molemmat suillaan.

Vierailija
76/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Miksi pitäisi olla seksittä vuosi? Minulle sanottiin aikanaan, että jälkitarkastuksen jälkeen voi seksielämän aloittaa.

Vierailija
77/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies osaa runkata. 

uskovaiset eivät saa, koska se on synti ja siitä tulee sokeaksi

Ja kämmeniin kasvaa karvoja.  Oliko niin, että selkäytimellekin tapahtuu jotakin mätänemistyyppistä 🤔

Vierailija
78/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Miksi pitäisi olla seksittä vuosi? Minulle sanottiin aikanaan, että jälkitarkastuksen jälkeen voi seksielämän aloittaa.

Vaikka siksi, että naisen hormonitoiminta ei ole palautunut ennalleen.

Vierailija
79/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei nainen synnytä lasta miehelle. nainen vie lapsen erossa ja vaatii vielä miestä maksamaan naiselle elatusmaksuja

Minä synnytin kaksikin. Vanhempi on jo täysi-ikäinen ja olemme mieheni kanssa edelleen yhdessä. Ero ei ole koskaan käynyt edes mielessä kun olemme yhdessä, tasaväkisesti perheestämme ja lapsistamme huolehtineet ja heitä rakastaneet. Mieheni on aina rakastanut ja arvostanut minua sekä kohdellut minua tasavertaisena ja arvoisena kumppanina eikä talouskoneena, reikänä tai halujensa tyydyttäjänä.

Vierailija
80/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilman seksiä 40 vuotta, sillä olen köyhä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä