Eikö mies kestä ilman seksiä vauvavuotta?
Kysymys tukikin otsakkeessa, eli eikö mies kestä vauvavuotta ilman sek**ä? Entä jos ei huvita aiemmin?
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Mun tädeillä on ikäeroa 11kk. Mummo tullut siis raskaaksi kun esikoinen ollut 2kk vanha.
Oletko varma? Minun serkuillani on suunnilleen tuollainen ikäero, mutta nuorempi syntyi keskosena.
Äidillä ja enolla ikäeroa 11,5 kk. Eno oli täysiaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen petetty on pienen lapsen äiti. Mistähän se kertoo...
En ole petetty millään muotoa, kysyin vain huvikseni, koska tilanne voi olla sellainen. Nainen voi esimerkiksi olla järkyttynyt pitkään synnytyksen tuomista muutoksista ja ei ole rohjennut katsoa edes sinne tai vastaavaa. Tiedän moni tapauksia.
En tarkoittanutkaan sinua, vaan on tilastollinen fakta, että kaikkein useimmin petetyksi tulevat pienten lasten äidit. Se on sellainen elämänvaihe, jolloin mies pettää kaikkein herkimmin. Niin nurinkurista kuin se onkin, kun pitäisi entistä enemmän olla perheen tukena.
Eihän tuo pidä paikkaansa. Värstöliiyon Finsex-tutkimus on Suomen laajin tutkimus, ja se osoittaa, että pettävän miehen keski-ikä on 40+v. Eiköhän pienten vaivojen isät ole nuorempia? Eli tuo sinun faktasi on jotain omaa mutua, joka ei perustu tilastoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nielet pari kertaa viikossa ja hiukan silittelet, niin kyllä se pärjää.
Uhraudu lapselle, uhraudu miehelle. Naisen omilla tarpeilla ei sitten olekaan mitään väliä.
??? miksi tuollainen tuhkatoosa sitten edes lisääntyy tai hakeutuu parisuhteeseen? taidat olla feministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole petetty millään muotoa, kysyin vain huvikseni, koska tilanne voi olla sellainen. Nainen voi esimerkiksi olla järkyttynyt pitkään synnytyksen tuomista muutoksista ja ei ole rohjennut katsoa edes sinne tai vastaavaa. Tiedän moni tapauksia.
En tarkoittanutkaan sinua, vaan on tilastollinen fakta, että kaikkein useimmin petetyksi tulevat pienten lasten äidit. Se on sellainen elämänvaihe, jolloin mies pettää kaikkein herkimmin. Niin nurinkurista kuin se onkin, kun pitäisi entistä enemmän olla perheen tukena.
Eihän tuo pidä paikkaansa. Värstöliiyon Finsex-tutkimus on Suomen laajin tutkimus, ja se osoittaa, että pettävän miehen keski-ikä on 40+v. Eiköhän pient
"Petetyin on pienen lapsen äiti"
https://blogit.terve.fi/rakkauden-roihu/petetyin-on-pienen-lapsen-aiti/
"Väitös: Petetyksi joutuu tavallisimmin pikkulasten äiti kriisi on usein luultua vakavampi"
Voit etsiä itse lisää ja jos löydät tuoreempaa poikkeavaa tietoa niin linkkaa toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo pidä paikkaansa. Värstöliiyon Finsex-tutkimus on Suomen laajin tutkimus, ja se osoittaa, että pettävän miehen keski-ikä on 40+v. Eiköhän pient
Voisko tuon 40+ miehen nainen olla vaikka 35-vuotias ja perheessä pieniä lapsia?
Pitää sitten muualta hakea kun ei pillua ja peppua anneta
Onkohan naisten haluttomuus ja suoranainen inho seksiä kohtaan oikeasti niin yleistä, kuin tämän palstan perusteella saa käsityksen?
Minulla ainakin raskaus ja synnytys herättää haluja, ei vie niitä.
En mitenkään pystyisi olemaan vuotta ilman seksiä, vaikka olen itsekin värkkini repinyt synnytyksessä. Kyllähän ne ekat kerrat jännittää. Ja kyllä kai seksi tekee ihan hyvääkin alapäälle, korvien välille ainakin.
Mullakin lapsille tuli ikäeroa vuosi ja 2 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et mistään saa kun et vastuutakaan siitä touhusta osaa kantaa.
Pakotatko siis miehesi olemaan vuoden ilman seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan naisten haluttomuus ja suoranainen inho seksiä kohtaan oikeasti niin yleistä, kuin tämän palstan perusteella saa käsityksen?
En mitenkään pystyisi olemaan vuotta ilman seksiä, vaikka olen itsekin värkkini repinyt synnytyksessä. Kyllähän ne ekat kerrat jännittää. Ja kyllä kai seksi tekee ihan hyvääkin alapäälle, korvien välille ainakin.
Sinulla lienee sitten suoraselkäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei inhota seksi, pidän siitä. Mutta heti jos annetaan ymmärtää, ettei se ole vapaaehtoista, tai että pitäisi tehdä temppuja saamatta itse mitään takaisin, niin ei kiitos.
Miksi pitäisi synnytyksen jälkeen olla vuosi ilman seksiä?
Ei ihan heti synnytyksen jälkeen kannata aloittaa, paikat on auki ja mahdollisesti kipeinä, kuinka nopeasti ne palautu on henkilökohtaista, mutta ei siinä vuotta mene.
Jos ei tee mieli niin ei siitäkään kannata vauvaa syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten naisena tekisit jos miehesi sanoisi sinulle ettei halua vuoteen seksiä? Menisitkö muualle, ja mies syyttäisi sinua vastuuttomaksi? Eikö kuulosta hieman oudolta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi synnytyksen jälkeen olla vuosi ilman seksiä?
Ei ihan heti synnytyksen jälkeen kannata aloittaa, paikat on auki ja mahdollisesti kipeinä, kuinka nopeasti ne palautu on henkilökohtaista, mutta ei siinä vuotta mene.
Jos ei tee mieli niin ei siitäkään kannata vauvaa syyttää.
Oikeastaan tässä on keskustelun aikana käynyt jo selväksi, että miehet eivät kestä lyhyempääkään aikaa ilman seksiä. Eivät pärjää sinne jälkitarkastukseen saakka ilman salarakkaita tai maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Pakotatko siis miehesi olemaan vuoden ilman seksiä?
laki pakottaa miehen maksamaan tuollaiselle ap:lle elatusmaksuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten naisena tekisit jos miehesi sanoisi sinulle ettei halua vuoteen seksiä? Menisitkö muualle, ja mies syyttäisi sinua vastuuttomaksi? Eikö kuulosta hieman oudolta?
Miten hitossa hän tietäisi etukäteen, ettei halua seksiä vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Miten suu voi kipeytyä synnytyksestä? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä se vauvavuosi on kestänyt jo 13 vuotta. Jos kerran vuodessa jotain tapahtuu, niin rasti seinään.
Mutta näköjään suhde toimii sitten muuten kun kerran siinä olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi ollut isossa penisleikkauksessa, josta toipuessa menisi viikkoja ja sitten hän kärsisi pahasta unettomuudesta ja väsymyksestä kuukausia, en olisi itsekäs vaan helpottaisin hänen elämää kaikin tavoin.
6 viikkoa se aika kun on hyvä olla panematta niin paikat saa toipua. Jälkitarkastuksen jälkeen meillä alkoi ihan normaali seksielämä. Ja ennen sitäkin oli hyväilyseksiä. Ei tietenkään ole mikään pakko tehdä mitään mitä ei halua.