Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot silmälasit, korkeavyötäröiset farkut ja muut kammottavat trendit

Vierailija
06.01.2025 |

En voi käsittää miksi nuoretkin naiset haluavat näyttää vanhoilta tädeiltä. Isoja rillejä joka toisen päässä, valtavia puoli naamaa peittäviä kehyksiä jne. Ihan helvetin typerän näköisiä vaikka olisivat kuin ohuet, ja saavat nuoren nätinkin naisen näyttämään keski-ikäiseltä tädiltä.

Yhtä käsittämätön trendi kuin korkeavyötäröiset väljät farkut. Ihan hirveän näköistä. 

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreät isot, lasit, vyötäröfarkut ja kämäset saksi, kissa ym. tatuoinnit.

Nuo varmat voimafeministin merkit.

Mä oon ollu varmaan feministi ennen kuin sinä edes synnyit. Mulla ei oo mitään noista. Eli sun mielikuvasi on vääristynyt.

Eli olet ollut feministi jo 60 -luvulla. Syntynyt siis viimeistään 50-luvun alkupuolella. Sotalapsi boomer sinä olet, etkä feministi siinä tapauksessa...

Vierailija
42/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vikaa on korkeavyötäröisissä väljissä farkuissa? Mielestäni ne näyttävät hyviltä useimpien päällä.

Ne saa perseen näyttämään superpitkältä. Tuohon kun yhdistää vielä lyhyet lahkeet niin mittasuhteet on todella koomiset. Väljät farkut täyspitkillä lahkeilla ja normaalikorkuisella vyötäröllä taas näyttää ihan hyvältä.

Minusta näyttää hyvältä eikä mitenkään "pitkäperseeltä". Väljät farkut, täysmittaisilla lahkeilla ja normivyötäröllä tuo mieleen jotkut maajussin farkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän, tavallaan en. Joillekin nuo voivat olla mukavat päällä. Sen sijaan en ymmärrä, miksi pienikokoiset naiset pukevat päälleen kauhean isot housut. Kun tuo muoti tuli uudelleen muutama vuosi sitten, näin paljon pienikokoisia naisia suurissa, lähes rintojen kohdalle ylettyvissä löysissä housuissa. Eihän se voi olla enää mukavaakaan, eikä esteettistä. Näytti kuin pikkutyttö olisi hypännyt klovnin housuihin. 

Vierailija
44/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu varmaan feministi ennen kuin sinä edes synnyit. Mulla ei oo mitään noista. Eli sun mielikuvasi on vääristynyt.

Eli olet ollut feministi jo 60 -luvulla. Syntynyt siis viimeistään 50-luvun alkupuolella. Sotalapsi boomer sinä olet, etkä feministi siinä tapauksessa...

Kuinka niin ei voi olla feministi? Tuo sukupolvihan just eli ja ajoi feminismin toista aaltoa, luuletko että eilen keksittiin feminismi? 

Vierailija
45/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän, tavallaan en. Joillekin nuo voivat olla mukavat päällä. Sen sijaan en ymmärrä, miksi pienikokoiset naiset pukevat päälleen kauhean isot housut. Kun tuo muoti tuli uudelleen muutama vuosi sitten, näin paljon pienikokoisia naisia suurissa, lähes rintojen kohdalle ylettyvissä löysissä housuissa. Eihän se voi olla enää mukavaakaan, eikä esteettistä. Näytti kuin pikkutyttö olisi hypännyt klovnin housuihin. 

On ne mukavat, älä sinä huolehdi.

Vierailija
46/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei nykymuodissa juuri ärsytä mikään, paitsi nuo löysät farkut naisilla. 2000-luvun alussa näkyi tiukkoja farkkupeppuja kaikkialla, mutta nykyään niitä näkee enää pari kertaa vuodessa. Kaikki näyttää ihan perunasäkeiltä 🙄

Vierailija
47/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä rumempaa on kyllä pienet silmälasit ja matalavyötäröiset farkut, feikkirusketus ja palkkiraidat. Paris Hilton ja Britney Spears 2000-luvun alussa, yöh.

Ja sehän on nyt taas muodissa että vähän kun odotellaan niin alkaa kadut täyttyä just tuon näköisistä. Teinit jo käyttää leveälahkeisia matalia farkkuja ja spagettiolkaintoppeja joten.. 

Vierailija
48/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi mammafarkut tekee vatsasta isomman näköisen ja muutenkin muodissa näyttää olevan vaatteet, jotka korostavat "huonoja" puolia tai saavat näyttämään muodottomalta tai pyöreämmältä. 

Miehillä taas liian lyhyet ja slimmit housut. Näyttää siltä kuin kulkisi lyhyeksi jääneessä rippipuvussa. 

Vierailija
49/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä sanotaan, että naisten pitäisi pukeutua tietyllä tavalla, niin eivät joudu vaikeuksiin. Nyt kun he käyttävät peittäviä vaatteita niin sekin on väärin.

Antakaa ihmisten pukeutua miten haluavat, ja keskittyvää vaan omaan elämäänne.

Vierailija
50/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vikaa on korkeavyötäröisissä väljissä farkuissa? Mielestäni ne näyttävät hyviltä useimpien päällä.

Ne saa perseen näyttämään superpitkältä. Tuohon kun yhdistää vielä lyhyet lahkeet niin mittasuhteet on todella koomiset. Väljät farkut täyspitkillä lahkeilla ja normaalikorkuisella vyötäröllä taas näyttää ihan hyvältä.

Minusta näyttää hyvältä eikä mitenkään "pitkäperseeltä". Väljät farkut, täysmittaisilla lahkeilla ja normivyötäröllä tuo mieleen jotkut maajussin farkut.

Minusta peräti vielä näyttää vähän pitkäperseeltä, mutta käytän niitä silti, koska perseeni kuvitteellinen pituus ei hetkauta mielenterveyttäni suuntaan tai toiseen.

Vierailija
51/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas tykkään juuri niistä isoista pyöreistä laseista, sopivat omalle naamalleni hyvin. Ne kaameat pienet laatikkolasit 20 vuotta sitten taas näytti aivan hirveiltä itselläni, mutta ovat ilmeisesti jo tulossa takaisin muotiin.

Vierailija
52/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat korkeavyötäröiset farkut korostavat kapeaa vyötäröäni ja tiimalasin mallista vartaloa. Näytän niissä hyvältä ja siksi käytän niitä. 

Vierailija
53/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin ei voi olla feministi? Tuo sukupolvihan just eli ja ajoi feminismin toista aaltoa, luuletko että eilen keksittiin feminismi? 

"Mää oon ollu" ...mää, mää. No, ootkosä syntynyt 50-luvun alussa? Et.

Vierailija
54/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne mukavat, älä sinä huolehdi.

Loukkasiko tuo mun kommentti jotenkin?

Vierailija
55/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin ihmiset pitävät omaa nuoruusajan muotiaan tyylikkäänä, sitä edeltäviä ja sen jälkeisiä rumina. Se kai liittyy jotenkin kehityspsykologiassa maun ja identiteetin muodostumisen "herkkyyskausiin".

Korkeavyötäröiset farkut on muuten huomattavasti armollisempi muoti kuin 20v -takaiset matalat farkut. Niihin täytyi olla aivan langanlaiha ja/tai pyykkilauta, että ne istuivat, muuten pursuaa jenkkikset ja vilkkuu persvako. Ne istuivat minulle, kun olin alipainon rajoilla, mutta näin normaalipainoisena näytän niissä todella typerältä ja tunnen myös suurta epämukavuutta. Luojan kiitos korkeavyötäröisistä.

Vierailija
56/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 2000 luvun teini? 😂

Vierailija
57/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukat korkeavyötäröiset farkut korostavat kapeaa vyötäröäni ja tiimalasin mallista vartaloa. Näytän niissä hyvältä ja siksi käytän niitä. 

Kyllä, mutta nämä mammafarkut eivät ole tiukat

Vierailija
58/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että hyvin vähän nykyään keksitään mitään omia muotijuttuja ja trendit vaihtuvat tosi tiuhaan tahtiin. Aika epäekologiselta vaikuttaa, eikö nuorten pitänyt olla entistä valveutuneempia? Kuitenkin ultrapikamuoti sen kuin jatkaa kasvuaan

Vierailija
59/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mää oon ollu" ...mää, mää. No, ootkosä syntynyt 50-luvun alussa? Et.

Itse olen milleniaali sivusta, kunhan oikaisin sun väärät väitteet.

Vierailija
60/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin ihmiset pitävät omaa nuoruusajan muotiaan tyylikkäänä, sitä edeltäviä ja sen jälkeisiä rumina. Se kai liittyy jotenkin kehityspsykologiassa maun ja identiteetin muodostumisen "herkkyyskausiin".

Korkeavyötäröiset farkut on muuten huomattavasti armollisempi muoti kuin 20v -takaiset matalat farkut. Niihin täytyi olla aivan langanlaiha ja/tai pyykkilauta, että ne istuivat, muuten pursuaa jenkkikset ja vilkkuu persvako. Ne istuivat minulle, kun olin alipainon rajoilla, mutta näin normaalipainoisena näytän niissä todella typerältä ja tunnen myös suurta epämukavuutta. Luojan kiitos korkeavyötäröisistä.

En kyllä todellakaan pidä 2000-2010-luvun taitteen muotia tyylikkäänä. Minusta tuossa ajassa oli tosin hyvää se, että oli paljon alakulttuureja ja useampia sosiaalisesti hyväksyttyjä pukeutumistyylejä samaan aikaan. Eikä tarvinnut olla niin huoliteltu, someenkin sai laittaa aika villejä kuvia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme