Isot silmälasit, korkeavyötäröiset farkut ja muut kammottavat trendit
En voi käsittää miksi nuoretkin naiset haluavat näyttää vanhoilta tädeiltä. Isoja rillejä joka toisen päässä, valtavia puoli naamaa peittäviä kehyksiä jne. Ihan helvetin typerän näköisiä vaikka olisivat kuin ohuet, ja saavat nuoren nätinkin naisen näyttämään keski-ikäiseltä tädiltä.
Yhtä käsittämätön trendi kuin korkeavyötäröiset väljät farkut. Ihan hirveän näköistä.
Kommentit (131)
Toivottavasti 2000-luvun alkupuolen tiukat, monta numeroa liian pienet kittana-vaatteet eivät tule enää muotiin. Pitkän matkaa navan alle päättyvä housunvyötärö, napapaidat, yleensäkin tiukat vartalonmyötäiset vaatteet. Tunsin suurta helpotusta kun vatteet alkoivat väljentyä 2010-luvun kieppeillä.
Voimme vain kuvitella miltähän ap mahtaa näyttää, varmasti on oikea tyylitaituri.
Vierailija kirjoitti:
Vielä rumempaa on kyllä pienet silmälasit ja matalavyötäröiset farkut, feikkirusketus ja palkkiraidat. Paris Hilton ja Britney Spears 2000-luvun alussa, yöh.
Eli klassinen weetee -pissistyyli!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Musta makuupussitakki 🙈
No eipähän ainakaan miehet perään katsele ja viheltele 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on ilmeisesti muotia näyttää 20 vuotta ikäistään vanhemmalta
En tajua tätä "silmälasit vanhentaa" -ajattelua. Nuorilla ihmisillä ja ihan lapsillakin on silmälaseja, koska näkö usein periytyy.
Vääränlaiset silmälasit vanhentaa. Jos haluat näyttää tädiltä, valitse isoruutuiset lasit.
Vierailija kirjoitti:
Korkeavyötäröiset, väljät ja vajaamittaiset farkut on kyllä kunnon pellehousut. Ysärillä ei tuollaisia käyttänyt kukaan.
Kasarilla oli korkeavyötäröiset beaversit in sekä micmac stretsit
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä ei ole se mille vaatteet näyttää, vaan se mitä on niiden alla
Aina pitää jäädä mielikuvitukselle tilaa
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu parikymppinen nätti nuori nainen, olin shokissa kun yhtenä päivänä näin hänellä isot poskipäiden alla roikkuvat rillit, tuli heti oma 70+ Sinikka-täti mieleen.
niin, hänen elämäntehtävähän onkin varmistaa ettei pukeutumisellaan vaan tuota sulle järkytystä :D
No kaikkein mukavinta ja käytännöllisintä on se, että vyötärö on siellä vyötäröllä - eli siis niin kuin näissä korkeavyötäröisissä farkuissa. Miehet eivät tätä voi käsittää, koska he ovat tasapaksuja. Mutta annas olla, kun on selkeä ero vyötärön ja lantion välillä: silloin matalavyötäröiset housut eivät pysy ylhäällä ja näyttävät muutenkin typeriltä.
Hahah. Olen vuosikausia käyttänyt sekä suurilinssisiä silmälaseja, että korkeavyötäröisiä farkkuja. Suurilinssisiä silmälaseja siksi, että ne mielestäni sopivat kasvoilleni ja korkeavyötäröisiä farkkuja siksi, että takapuoleni on iso ja vyötäröni kapea, joten haluan toki korostaa sitä vyötäröä enkä takapuolta. Olen 35-vuotias ja en kai kovin mummolta näytä, kun ikärajavalvottuja tuotteita ostaessani aina kysytään edelleen henkkarit. Eikä siinä mitään, vaikka näyttäisin, kun itse viihdyn näin.
Ne isot rillit on hirveät etenkin silloin, kun ne laitetaan nenän päähän nököttämään.