Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot silmälasit, korkeavyötäröiset farkut ja muut kammottavat trendit

Vierailija
06.01.2025 |

En voi käsittää miksi nuoretkin naiset haluavat näyttää vanhoilta tädeiltä. Isoja rillejä joka toisen päässä, valtavia puoli naamaa peittäviä kehyksiä jne. Ihan helvetin typerän näköisiä vaikka olisivat kuin ohuet, ja saavat nuoren nätinkin naisen näyttämään keski-ikäiseltä tädiltä.

Yhtä käsittämätön trendi kuin korkeavyötäröiset väljät farkut. Ihan hirveän näköistä. 

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin ihmiset pitävät omaa nuoruusajan muotiaan tyylikkäänä, sitä edeltäviä ja sen jälkeisiä rumina. Se kai liittyy jotenkin kehityspsykologiassa maun ja identiteetin muodostumisen "herkkyyskausiin".

Korkeavyötäröiset farkut on muuten huomattavasti armollisempi muoti kuin 20v -takaiset matalat farkut. Niihin täytyi olla aivan langanlaiha ja/tai pyykkilauta, että ne istuivat, muuten pursuaa jenkkikset ja vilkkuu persvako. Ne istuivat minulle, kun olin alipainon rajoilla, mutta näin normaalipainoisena näytän niissä todella typerältä ja tunnen myös suurta epämukavuutta. Luojan kiitos korkeavyötäröisistä.

Olen viidenkympin tienoilla, joten lantiofarkut oli. Mutta nyt nuo  korkeavyötäröiset farkut tekevät vatsapussin, joten suosin vähän matalampaa mallia, missä vatsa litistyy paremmin. En ole mahakas, mutta noissa korkeavyötäröisissä näytän siltä.&n

Vartalotyyppikysymys. Minulle matalavyötäröiset farkut synnyttävät väkisin ne tursuavat jenkkikset, vaikka olen ihan normaalipainon keskiluokassa. Korkeammat tuovat tyylikkäästi esiin naisellisen lantion ja vyötärön. Mutta on hyvä asia, että kaupasta löytää jokainen itselleen sopivat.

-ensimmäinen lainaus

Vierailija
82/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavyötäröiset farkut on mukavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vikaa on korkeavyötäröisissä väljissä farkuissa? Mielestäni ne näyttävät hyviltä useimpien päällä.

Ei muuta vikaa kuin se, että ne saavat kantajansa näyttämään remonttireiska Jorma Piisiseltä jostain vuodelta 1991

Vierailija
84/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreät isot, lasit, vyötäröfarkut ja kämäset saksi, kissa ym. tatuoinnit.

Nuo varmat voimafeministin merkit.

Mä oon ollu varmaan feministi ennen kuin sinä edes synnyit. Mulla ei oo mitään noista. Eli sun mielikuvasi on vääristynyt.

Eli olet ollut feministi jo 60 -luvulla. Syntynyt siis viimeistään 50-luvun alkupuolella. Sotalapsi boomer sinä olet, etkä feministi siinä tapauksessa...

Oli miten oli ja olen mitä olen, mutta sinä et tiedä, mikä on feministin habitus.

Vierailija
85/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla matala farkkumalli pullauttaa eturepin ulos ja näyttää kamalalta. 

Etureppua ei saa pois muuta kuin kirurgi, kun se johtuu vatsalihasten erkaumasta raskaudessa. Tämä on aika yleistä. 

Vierailija
86/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on mummosloggitkin, ja yhtä kaamean näköiset

Vierailija
87/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt muotia. Mikään ei paljasta omaa ikää kuten trendien arvostelu ap:n tyyliin. Onhan se ihan hirveää että nuoret naiset eivät pukeudu kuten ap pitää kauniina ja haluttavana.

😃 Totta! Toivottavasti ap ei ole jämähtänyt takatukkaan!

Vierailija
88/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vikaa on korkeavyötäröisissä väljissä farkuissa? Mielestäni ne näyttävät hyviltä useimpien päällä.

Ei muuta vikaa kuin se, että ne saavat kantajansa näyttämään remonttireiska Jorma Piisiseltä jostain vuodelta 1991

Se on vain sun mielipide. 

Vierailija
89/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etureppua ei saa pois muuta kuin kirurgi, kun se johtuu vatsalihasten erkaumasta raskaudessa. Tämä on aika yleistä. 

Aaa, eli karseiden korkeavyötäröfarkkujen suosio onkin röllykkämahan peittämisominaisuuksissa

Vierailija
90/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasien muoti on kaikkein tyhmin.

Kun oli erittäin viirumaiset silmälasit muodissa, mum äiti ei saanut mistään kaksitejolaseja, kun eihän siihen viiruun mitään mahtunut. Hän etsi monesta liikkeestä korkeampia silmälaseja. 

Nuo jättilasitkin on tyhmiä. Siellä alla iho hautuu. 

Vierailija
91/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muotia. 70-luvulla oli isot lasit (kärpäslasit), pulisongit miehillä ja ihan jäätäviä trumpettihousuja, kuoseista puhumattakaan. 80-luvulla takkutukka, aivan liian kireät housut ja neonvärit. 90-luvulla etutöyhtö, leveät housut, (niin että peppu näkyi) ja "villahousut" joita sai myös shortsipituunena. Kesällä käytettiin pyöräilyhousuja jakun kanssa. 2000-luvun alussa farkut oli niin matalia, että p...u näkyi. Kaunista? Sen päättäköön jokainen itse.

80-luvun farkut olivat löysät, ysärin piukat, vain lahkeet olivat leveät. Lantiofarkut ja työmiehen hymy naisillakin tuli muotiin nollarilla. 

80-luvulla oli kunnon skinny farkut muotia. Ysärillä tuli nämä bootcut farkut.

Vierailija
92/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaa, eli karseiden korkeavyötäröfarkkujen suosio onkin röllykkämahan peittämisominaisuuksissa

Kyllä. Ja toisaalta myös matalissa peppuvako näkyy kumartuessa. Se vasta ällöttää. 

Vierailija
93/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muotia. Muodissa, varsinkaan nuorisomuodissa, on harvoin kysymys siitä mikä näyttää hyvältä, on kaunista, tekee käyttäjästään kauniin tms. Keksitään joku juttu ja käytetään sitä hetken. Nuoret varsinkin etsii erikoisuutta. 

Vierailija
94/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on ilmeisesti muotia näyttää 20 vuotta ikäistään vanhemmalta

Vierailija
95/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luku IS Back...

Sama hiusmuoti ja ja lökäfarkut ja silmälasimuoti...

Katsokaa se 90 luvun hittileffa total recall .?se ennusti kaikki tämän vuosituhannen asiat ja trendit oikein.

Siinä jopa 2020 käytetään juuri samoja muotivaatteita ja trendejä kuin tänä päivänä..

Typerän näköisiä sähköautoja jotka on kuin tesloja ja joita ajaa robotit

Vierailija
96/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälasien muoti on kaikkein tyhmin.

Kun oli erittäin viirumaiset silmälasit muodissa, mum äiti ei saanut mistään kaksitejolaseja, kun eihän siihen viiruun mitään mahtunut. Hän etsi monesta liikkeestä korkeampia silmälaseja. 

Nuo jättilasitkin on tyhmiä. Siellä alla iho hautuu. 

Pahin vika on kun näistä kejuliikkeistä ei saa kuin yhden mallin valikoimaa ja kaikkien pitää ahtautua siihen samaan silmälasimuotiin vaikka se ei mitenkään omaan naamaan sovi

Vierailija
97/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mutsifarkut ja isot silmälasit menneet jo muodista? Niitä on enää yli kolmekymppisillä. Nyt on taas lantiofarkut ja kapeat silmälasit. Teinit pukeutuvat samalla tavalla kuin vuonna 2002.

Vierailija
98/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi mammafarkut tekee vatsasta isomman näköisen ja muutenkin muodissa näyttää olevan vaatteet, jotka korostavat "huonoja" puolia tai saavat näyttämään muodottomalta tai pyöreämmältä. 

Miehillä taas liian lyhyet ja slimmit housut. Näyttää siltä kuin kulkisi lyhyeksi jääneessä rippipuvussa. 

Minustakin on outoa miksi ihmiset haluavat oikein korostaa huonoja puoliaan, kuten isoa alavatsaa ja lyhyitä jalkoja.

T. Esteetikko

'Use your faults, use your defects', sanoi jo Edith Piaf aikoinaan, tosin vissiin ranskaksi, ja korosti lyhyyttään esiintymällä matalissa koroissa tai jopa ilman kenkiä. Tätähän joidenkin on vaikea ymmärtää, lyhyen pitää ostaa vähintään 20 cm:n tolppakorot, että näyttäisi pitkältä. Huijariluonteet on huijariluonteita.

Vierailija
99/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on mummosloggitkin, ja yhtä kaamean näköiset

Niin? Sloggi maxit on hyvät.

Vierailija
100/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeavyötäröiset, väljät ja vajaamittaiset farkut on kyllä kunnon pellehousut. Ysärillä ei tuollaisia käyttänyt kukaan.

Juu, ei vajaamittaisia. Muuten olen lähtenyt ysärimeininkiin ihan takki auki. Kun on pitkä selkä niin korkeavyötäröiset farkut on ihan parasta. Nollarin alun pöksyt oli ja olis hirveintä ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi