Isot silmälasit, korkeavyötäröiset farkut ja muut kammottavat trendit
En voi käsittää miksi nuoretkin naiset haluavat näyttää vanhoilta tädeiltä. Isoja rillejä joka toisen päässä, valtavia puoli naamaa peittäviä kehyksiä jne. Ihan helvetin typerän näköisiä vaikka olisivat kuin ohuet, ja saavat nuoren nätinkin naisen näyttämään keski-ikäiseltä tädiltä.
Yhtä käsittämätön trendi kuin korkeavyötäröiset väljät farkut. Ihan hirveän näköistä.
Kommentit (131)
Se on saatanallinen kiima muuttua demarimummoksi ennen kuin täyttää 30 v. Kun sillä pääsee kaikesta vastuusta ja itse ajattelusta, kun voi ulkoistaa puoluetoimiston satraapeille kaiken "ajattelun". Helpottaa kun voi syödä kuin sika, muuttua siaksi ja alkaa vain ulisemaan sekä papukaijana toistelemaan puoluetoimiston jakamaa sanomaa. Aivosolujen puutehan se tuollaiseen kommaritouhuun ajattaa, kun se itse ajattelu ja itse tekeminen on niin vaativaa, joten suomi-harakat läpilaiskoina tietty valitsee sen ilmiselvän vaihtoehton. Kun siinä ei tarvi rasittaa itseään millän tavalla eikä tule hiki.
Olen viiskymppinen ja tykkään isoista rilleistä. Inhosin pieniä kehyksiä jo ysärillä, jolloin ne olivat muotia. No, kohta ne ovat varmaan takaisin.
Nuorison päällä korkeavyötäröiset farkut näyttää hyvältä! Tai, no nuorten päällä lähes mikä tahansa näyttää hyvältä. Itselleni ne ei vaan sovi, olen sen mallinen, enkä kestä jos nappi tai vyöyärönauha osuu napaan.
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku täti tulee märisemään ikivanhaa feministimantraa siitä kuinka nainen ei pukeudu miestä miellyttääkseen.
Eikä tarvitsekaan, mutta miksi pitää ehdoin tahdoin näyttää kamalalta? Isot rillit ja äitifarkut ovat samaa sarjaa nenärenkaiden, näkyvien tatuointien ja shokkivärjättyjen hiusten kanssa.
Sä oletkin jo tiedostanut tän mielyttämisasian. En ole koskaan pukeutunut miestä mielyttääkseni, mutta mulla onkin muita avuja. En ole myöskään shokkivärjännyt hiuksiani, eikä mulla oo tatskoja. Farkkujakanna enpidä. Rillit on näkemistä helpottamassa.
Vielä rumempaa on kyllä pienet silmälasit ja matalavyötäröiset farkut, feikkirusketus ja palkkiraidat. Paris Hilton ja Britney Spears 2000-luvun alussa, yöh.
Väljät farkut on minusta ihan kivoja, mutta nuo järkyttävän kokoiset pöllölasit on kyllä ihan naurettavan näköisiä lähes jokaisella.
Makunsa kullakin. Itse tykkään eikä vois vähempää kiinnostaa, jos joku tyylikkäänä itseään pitävä av-mamma tai setämies ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi kuulostaa hullulta, mutta entä jos ihmiset ihan itse haluaa sellaisia käyttää? Ei siksi että jossain muotinäytöksissä tms niitä on kaupattu, vaan ihan vain koska tykkäävät siitä miltä ne näyttää/tuntuu?
Niinpä, mä en arvostele ketään sen takia koska tyyli ei mua miellytä
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku täti tulee märisemään ikivanhaa feministimantraa siitä kuinka nainen ei pukeudu miestä miellyttääkseen.
Eikä tarvitsekaan, mutta miksi pitää ehdoin tahdoin näyttää kamalalta? Isot rillit ja äitifarkut ovat samaa sarjaa nenärenkaiden, näkyvien tatuointien ja shokkivärjättyjen hiusten kanssa.
Kaikki eivät ajattele, kuten sinä, ääliö.
Siis mitä vikaa on korkeavyötäröisissä väljissä farkuissa? Mielestäni ne näyttävät hyviltä useimpien päällä.
Vierailija kirjoitti:
Väljät farkut on minusta ihan kivoja, mutta nuo järkyttävän kokoiset pöllölasit on kyllä ihan naurettavan näköisiä lähes jokaisella.
Ehkä iso linssi suojaa silmää roiskeilta ja muulta. Mutta tietysti riippuu mikä muotoilu ja tuntuma siitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi kuulostaa hullulta, mutta entä jos ihmiset ihan itse haluaa sellaisia käyttää? Ei siksi että jossain muotinäytöksissä tms niitä on kaupattu, vaan ihan vain koska tykkäävät siitä miltä ne näyttää/tuntuu?
Tai sit pitää käyttää siksi kuin muillakin on sellaiset. Ei uskalleta olla erilaisia kuin muut.
Ai, minusta ne on ihania :D Käytän itsekin jättilaseja mutta se taitaa olla ihan ok koska olen jo yli kolmekymppinen ;)
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu parikymppinen nätti nuori nainen, olin shokissa kun yhtenä päivänä näin hänellä isot poskipäiden alla roikkuvat rillit, tuli heti oma 70+ Sinikka-täti mieleen.
Jos äitisi sisko on yli 70-vuotias, luulen ettei ole mitään merkitystä sillä, mitä mietit tämän parikymppisen neidin tyylistä. Olet dinosaurus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit pitää käyttää siksi kuin muillakin on sellaiset. Ei uskalleta olla erilaisia kuin muut.
Älä viitsi. Miten sinun persettä kutittaa muiden ihmisten vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Pyöreät isot, lasit, vyötäröfarkut ja kämäset saksi, kissa ym. tatuoinnit.
Nuo varmat voimafeministin merkit.
Mä oon ollu varmaan feministi ennen kuin sinä edes synnyit. Mulla ei oo mitään noista. Eli sun mielikuvasi on vääristynyt.
Korkea vyötärö on normaali taljen mittakohta. Antaa tukea seisomiswlle ja käveltlle. Tukee selkörankaa. Älä käytä, jos di miellyttä. Mutta älä moiti niitä, kuka on sonusta viisammat ja tietoisempia. Syystä niitä kannettaan, en muodin sanelemana.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vikaa on korkeavyötäröisissä väljissä farkuissa? Mielestäni ne näyttävät hyviltä useimpien päällä.
Ne saa perseen näyttämään superpitkältä. Tuohon kun yhdistää vielä lyhyet lahkeet niin mittasuhteet on todella koomiset. Väljät farkut täyspitkillä lahkeilla ja normaalikorkuisella vyötäröllä taas näyttää ihan hyvältä.
Joo, siis kaikki nuo ap:n mainitsemat asiat ovat ihan sairaan typerän ja vanhanaikaisen näköisiä. Käsittämätöntä, että joku edes kehtaa kulkea tuollaisissa 80- ja 90-luvun tamineissa.
Ja todellakin oli vajaamittaisia housuja tuolloin, vaikka joku kommentoija muuta väitti:
"Korkeammalle kurottava vyötärö, rennon leveä malli ja vajaamittaiset lahkeet tuovat mieleen 1990-luvun alun mammojen suosimat farkkumallit", kertoo MTV3 artikkelissaan "Miehet arvioivat kevätmuodin: Varmasti niin trendikäs, etten itse vielä ymmärrä".
No mä olen jo ilman lasejakin ruma, joten halusin hankkia pöllölasit, koska pidän niistä. Sue me.
T. 30 vee täti
Naisten jalkojen tunkeminen ahtaisiin rautakenkiin jaappanissa satojen vuosien ajan.