Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä eronneen m48 suunnitelmat pitkän parisuhteen jälkeen - miltä kuulostaa?

Vierailija
04.01.2025 |

Ensin tausta: olin naiseni kanssa molemmin puolin uskollisessa suhteessa reilusti yli 20 vuotta. On kaksi täysi-ikäistä lasta, jotka ovat muuttaneet omilleen. Erosta sovittiin yhteisymmärryksessä. Kyse on jossain määrin erilleen kasvamisesta, mutta on tässä muutakin, mitä en nyt avaa enempää. 

Mitä ajattelen tekeväni: olen vähän alle viiskymppinen, ihan vetävän näköinen ja virkeä nuorekas mies. Nyt nostan katseeni ylös ja katson ympärilleni. Miltä maailma näyttää? Mitä haluan?

Haen netistä naisseuraa,jolle ilmoitan heti selkeästi että en ole valmis parisuhteeseen. Haen lyhytaikaista seuraa tai vaihtoehtoisesti pitkäaikaista seuraa ilman sitoumuksia. 

Tavoite on tavata uusia ihania naisia, joiden kanssa keskustella, tehdä asioita yhdessä ja saada ja tuottaa seksuaalista nautintoa. En aio rajoittaa näiden naisten määrää yhteen, jos se minusta on kiinni. 

Mä osaan olla pitkässä monogamisessa suhteessa. Näytöt puhuvat puolestaan. Sen lajin osaan. Nyt on aika tutkia maailmaa avoimesti. 

Pelkään vain, että en pääse tavoitteeseen koska useimmat naiset haluavat suhteen, jossa ei tapailla muita. Minusta olisi vastuutonta tässä vaiheessa muka lupautua eksklusiiviseen suhteeseen tyyliin haen loppuelämän kumppania. Mä olen ihan tasapainossa, mutta silti menee ehkä vuosi tai kaksi, ennen kuin kunnolla tajuan mitä tässä tapahtui. Ja en aio olla sitä aikaa ilman kosketusta ja seksiä, en todellakaan. Olen täysin avoin myös uusille kaverisuhteille ilman fysiikkaa. 

Miltä kuulostaa, naiset?

Kommentit (291)

Vierailija
161/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinun mielenkiintosi ei kohdistu selvästikään meihin perusmammoihin, vaan kuulut johonkin seksuaalivähimmistö ryhmään. Siinäkään ei ole toki yhtään mitään pahaa."

Todellakin kuulun tasokkaiden ja hyvin pärjäävien vähimmistöön! Myös panseksuaalien, kinkyjen ja sapioseksuaalien piirit ovat itselleni se luontevin porukka.

Ja itsehän olen jo terveellisen aamupalan jälkeen hiihtänyt 45km ja juutuin tähän majalle pullakahville ja tsekkaamaan mm Tinderiä, suosittelen! :*

Ja kohta helikopterilla loppiaisen viettoon Bahamalle, jossa odottaa 72 neitsyttä - kaikkia sukupuolia, ikiä ja kokoja. Siitä vain valitsemaan! Ja kaikki katsoo kateellisina!

Vierailija
162/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinun mielenkiintosi ei kohdistu selvästikään meihin perusmammoihin, vaan kuulut johonkin seksuaalivähimmistö ryhmään. Siinäkään ei ole toki yhtään mitään pahaa."

Todellakin kuulun tasokkaiden ja hyvin pärjäävien vähimmistöön! Myös panseksuaalien, kinkyjen ja sapioseksuaalien piirit ovat itselleni se luontevin porukka.

Ja itsehän olen jo terveellisen aamupalan jälkeen hiihtänyt 45km ja juutuin tähän majalle pullakahville ja tsekkaamaan mm Tinderiä, suosittelen! :*

Kas kun sapioseksuaalit kelpuuttavat porukoihinsa tuollaisen hiihtäjän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aloitus siltä että jonkinmoinen reality-check sen helpon ja hauskan seksin ja partnereiden saatavuuden kanssa on tulossa.

Ei välttämättä, jos lähteen Thaimaahan. Pattajalle....

Vierailija
164/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun näkökulmasta katsottuna teitä jotka haluatte eron jälkeen katsella " maailmaa avoimesti" on deittisivuilla paljon. Hyvä että oot asiassa avoin ja toivottavasti kaltaiset kohtaavat.

Vierailija
165/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin hiukan nuorempana myöskin pitkästä liitosta suht hyvissä väleissä mutta ero silti ns. välttämätön ja minä jättäjä sitten lopulta.

Naisnäkökulmasta toi sun asenne tai tarpeet on vähän raaka koska niinkun tässäkin ketjussa on monta kertaa todettu, suurin osa ns. tavallisista tasapainoisista naisista nauttii seksistä eniten suhteessa ja lopulta kuitenkin hakee (vaikka muuta sanoisi tai jopa alkuun aidosti ajattelisi) parisuhdetta, joka on rakastava ja turvallinen. 

Naisen kanssa jos juttu luistaa ja seksi sujuu niin aina riskinä että ne naiset ihastuvat sinuun ja homma menee aika ikäväksi.

Itse etsin ja halusin pitkällä tähtäimellä nimenomaan uutta vakavaa suhdetta, mutta en mitenkään pakonomaisesti ja ajattelinkin että tässä voi alkuun hiukan kevyemmin katsella ympärille ja toipua erosta. Jonkin verran oli deittailuja (tutun tuttujen tai töiden kautta kohdattujen miesten kanssa) ja yksi 6kk tapailu josta tiesin itsekin että tämä ei voi juuri kesäromanssia vakavampi olla.

Sen päätyttyä törmäsin harrastuksessa nuorempaa mieheen jonka jo etäisesti tiesin ja ihastuin kunnolla. Silti hänen puoleltaan oli selvää alkuun että tämä voi olla vain lähinnä seksiin perustuva tapailu (erilaiset elämäntilanteet ts minulla lapset ja lisäksi se ikäero 11v) vaikka myönsikin että tykkää minusta ja sovimme että ei nähdä muita jne. Pikkuhiljaa homma meni ihan täysimittaiseen seurusteluun ja nyt tässä ollaan kolmatta vuotta perinteisessä parisuhteessa ja yhteenmuuttoa vähän mietitään. 

Ehkä sullekin käy näin kun ei niitä tunteita voi sillä lailla hallita kun mitä tuosta sinun kuvailusta voisi ajatella. Mitä jos törmäät sut unelmien naiseen ja seksi on aivan mahtavaa, viihdyt todella hänen kanssa ja on olo että olet tullut kotiin. Tunne on vielä molemminpuolinen. Aika harva sellaisesta luopuu.

Mun neuvo on että ole avoimin mielin ja tapaile nyt muita ihmisiä, ole avoin sun ajatuksista mutta pidä mahdollisuudet auki! Korostamalla liikaa tosta en halua sitoutua haluan vaan pitää hauskaa karsit turhaan mahdollisesti ne parhaat naiset siitä pois? 

N44

Vierailija
166/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannas mennä Pattayalla vehreiden palmujenalle. 

-Kummeli, Kari ja karvattomat

Vierailija
167/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap:n kannattaisi tehdä kuten sinä eli siirtyä maksullisiin, miehiin ja transnaisiin, sittenhän viesti olisi aivan realistinen"

On ollutkin noita kaikkia ihan ilmaisten ja fiksujen naisten ohessa. Naisia muutenkin ehdottomasti suurin osa ja heissä sitten ollut myös maksullista seuraa: ihan supisuomalaisia opiskelijoita käytännössä kaikki. Mutta esim yksikään transmies ei ole ollut maksullinen, suurin osa transnaisista ei myöskään. Miehet aina ilmaisia, myös parikymppiset twinkit, joista aika moni etsii daddyä mutkattomaan hauskanpitoon. Ja nykyään on aika yleistä miesten crossdress-harrastus, heikäläisiä olen tavannut usempia, aivan huikeaa porukkaa!

Muuten todella moni nainen on yllättävän ahdasmielinen homofoobikko, kun asia tulee omaan elämään vaikkapa kiinnostavan miehen bi/panseksuaalisuuden myötä. Eipä siis ihme, että miehet edelleen puuhailevat savuverhon suojissa. Tuntuu herättävän pelkoa ja katkeruutta ilmeisesti siksi, ettei nainen "riitä" eli pysty kiristämään miestä seksillä. :/

Jännää, kun aloin itsekin ajatella asiaa tarkemmin.

Vierailija
168/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ap:n kannattaisi tehdä kuten sinä eli siirtyä maksullisiin, miehiin ja transnaisiin, sittenhän viesti olisi aivan realistinen"

On ollutkin noita kaikkia ihan ilmaisten ja fiksujen naisten ohessa. Naisia muutenkin ehdottomasti suurin osa ja heissä sitten ollut myös maksullista seuraa: ihan supisuomalaisia opiskelijoita käytännössä kaikki. Mutta esim yksikään transmies ei ole ollut maksullinen, suurin osa transnaisista ei myöskään. Miehet aina ilmaisia, myös parikymppiset twinkit, joista aika moni etsii daddyä mutkattomaan hauskanpitoon. Ja nykyään on aika yleistä miesten crossdress-harrastus, heikäläisiä olen tavannut usempia, aivan huikeaa porukkaa!

Muuten todella moni nainen on yllättävän ahdasmielinen homofoobikko, kun asia tulee omaan elämään vaikkapa kiinnostavan miehen bi/panseksuaalisuuden myötä. Eipä siis ihme, että miehet edelleen puuhailevat savuverhon suojissa. Tuntuu herättävän pelkoa ja katkeruutta ilmeisesti siksi

Kaikkeen sitä mies heppiään työntää. Tavallaan ihan vaikuttavaa.

Vierailija
169/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten todella moni nainen on yllättävän ahdasmielinen homofoobikko, kun asia tulee omaan elämään vaikkapa kiinnostavan miehen bi/panseksuaalisuuden myötä. Eipä siis ihme, että miehet edelleen puuhailevat savuverhon suojissa. Tuntuu herättävän pelkoa ja katkeruutta ilmeisesti siksi

Oletko sä koskaan tullut ajatelleeksi, että kyse on ihan vaan siitä, että perusheteronainen tietää, mitä haluaa, ja silloin mies, joka haluaa jotain ihan muuta, ei kiihota. Ei ole kyse homofobiasta vaan siitä että me soitellaan ihan eri soittimilla.

Vierailija
170/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riman pysyessä hyvin alhaalla saat seuraa, jos olet oikeasti fiksu ja hyvännäköinen. Ilmoituksessa ei kannata mainita mitään itserakkaan oloista niin kuin aloituksesi on. Itsensä kehujista 99,8 prosentilla on täysin epärealistinen käsitys itsestään. 

Vierailija
171/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten todella moni nainen on yllättävän ahdasmielinen homofoobikko, kun asia tulee omaan elämään vaikkapa kiinnostavan miehen bi/panseksuaalisuuden myötä. Eipä siis ihme, että miehet edelleen puuhailevat savuverhon suojissa. Tuntuu

Ja tuossa oli vasta ihmiset! Eläinkunta ja esineet on vielä käsittelemättä. Let us stay tuned!

Vierailija
172/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen 50+ kuvittelin haluavani vain seksiä saadakseni vähän iloa 20 v. seksittömän parisuhteen jälkeen. Parin kolmen miehen jälkeen aloin kaivata jo rakkautta. Näyttelin itsenäistä ja estotonta. Oikeasti kaipasin vain läheisyyttä ja sitoutumista ja hellyyttä ja parasta ystävyyttä keskusteluineen yhden ja saman miehen kanssa.

Nuoruuden yhden illan suhteista muistan, että aamulla tuntemattoman miehen kainalosta herättyäni tunsin yhden sekstailun jälkeen täydellistä kaikkivoittavaa halua antautua sille tuntemattomalle tyypille ruumiineni sieluineni loppuelämäksi, leimautua kuin ankanpoikanen, olisin halunnut käpertyä miehen paidan rintataskuun ja tuntea olevani ikuisesti turvassa, lähellä ja lämpimässä.

Eron jälkeen löysinkin miehen, jonka kanssa seksi natsasi, heittäydyin ja rakkaus versoi tuosta kuvailemastani tarpeesta heti muutaman yhdynnn jälkeen. Suhde kesti muutaman vuoden. Oliko se laastarisuhde? Ehkä.

Nyt opettelen rakastamaan itseäni  ja vahvoja syviä tunteitani. Olen valmis viettämään loppuelämän mieluummin itsekseni kuin suhteessa, jossa ei ole rakkautta ja yhteyttä. 

Mutta toisaalta, helmikuun lopussa, kun valo lisääntyy, kuka tietä miten käy😀

Vierailija
173/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T32

Vierailija
174/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa pitkät pullakahvit hiihtomajalla.

Vierailija
175/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta puuttui vain se, että naisen olisi hyvä olla huomattavasti nuorempi :D  

Mistä vetoa, että juuri tätä Ap preferoi :D

Vierailija
176/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten todella moni nainen on yllättävän ahdasmielinen homofoobikko, kun asia tulee omaan elämään vaikkapa kiinnostavan miehen bi/panseksuaalisuuden myötä. Eipä siis ihme, että miehet edelleen puuhailevat savuverhon suojissa. Tuntuu

Siinä on lauma teiniskimbaajia varmaan pöydän alla suikkijonossa, kun tasokas mies on astunut hiihtomajaan. Onkohan vielä valkoiset skimbahousutkin?

Vierailija
177/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ehkä osin ongelmana se, miten Ap ilmaisee itseään. Aloituksesta tulee se kuva, että tavoitteena on saada mahdollisimman paljon seksiä mahdollisimman monilta, ja vielä niin että ne ovat rinnakkaisia suhteita, eikä niin että on läsnä yhdelle kerrallaan.

En usko että naisille on suuri ongelma, että mies ei etsi uutta liittoa - ei tuon ikäisenä monikaan enää haaveile uusista häistä ja perheestä tai edes yhteenmuutosta. Sen sijaan ajatus siitä, että ainoa pointti on seksi ilman aikaa rauhassa tutustua, on tylsä. Siinä ei saa hyvää seksiä jos ei ole aikaa rauhassa tutustua toiseen. Jos rinnakkain säätää monen naisen kanssa, se kyllä näkyy.

Mielestäni ap voisi kirjoittaa seuraavasti "Etsin uusia ystäviä matkusteluun/eräilyyn/elokuviin/teatteriin (kirjoita tuohon asioita, jotka aidosti kiinnostaa ja johon sinulla on varaa ja aikaa) seuraksi."

Eli sen sijaan että keskityt seksiin, mietit mitä kivaa tekemistä voisit harrastaa uusien ihmisten kanssa. Sitä seksiä kyllä tulee joidenkin kanssa jos olet muuten hyvää seuraa, ja toisaalta sinulla voi oikeasti olla kivaa myös niiden naisten kanssa, joiden kanssa seksiin asti ei päädytä. Sitten jos tulee puhetta siitä mitä kukakin etsii, voi kertoa avoimesti mutta fiksusti, että olet vasta eronnut ja haluat viettää aikaa yksin ja tutustua itseesi ja tavata uusia ihmisiä. 

Kirjoituksestasi ei tosiaan ilmennyt, mitä olet valmis tekemään että uusissa lyhyissä suhteissa on kivaa. Pystytkö esim matkustamaan tai käyttämään rahaa ravintolaan ym? Todella harvaa naista kiinnostaa lähtökohtaisesti sopia mitään pelkkiä seksitreffejä, ja esim itselleni oli sinkkuna todella iso turnoff se kun rivien välistä paistoi miehen halu päästä vain harrastamaan seksiä. Fiksulle ja mielenkiintoiselle miehelle kyllä itse tutustumisen jälkeen jopa itse ehdotin pelkkää seksiä.

Vierailija
178/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain niille parhaimman näköisille ja sosiaalisimmille ja mukavimmille taitaa käydä hyvin näissä vanhemman iän erotouhuissa. Koskee erityisesti miehiä, mutta naisia myös. Aika surullisiakin kohtaloita tullut nähtyä asian tiimoilta. 

Vierailija
179/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ketjusta jää päällimäisenä meleen, että naisilla ottaa koville tämä murros. Kuulemma miehet kipuilevat työpaikoilla naisjohtajien kanssa ja vahvojen, itsenäisten ja riippumattomien naisten kanssa. Selvästi naisissa (ja heitä mielistelevissä miehissä) nousee pelko ja raivo, kun ei onnistukaan pompotella miehiä entiseen malliin. :o

Vaikuttaa olevan myös paljon kateutta ja suppeita, omistamiseen perustuvia parisuhdemalleja edelleen monien mielissä.

Vierailija
180/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tietenkään tarvitse keskittyä vaihdevuosi-ikäisiin naisiin, mutta sanonpa vaan, että sekin karsii naisia siitä pois siitä karkkikulhosta, mitä kieli pitkällä hamuat. Siitä seuraa taas se, että puutteessa olevia miehiä on entistä enemmän.

Pitää olla jollain tapaa jotain tosi erityistä, jotta voi pyöritellä ilman päänvaivaa ihmissuhteita. Onko sulla jotain, millä peittoat kilpailijasi?

Naiselle ihmissuhteet on etenkin nykypäivänä jopa vaarallista. Netti ja some tekee sen, että kun väärään jannuun haksahdat (tai se edes luo katseensa sinuun), saatat olla pulassa pitkään. Niinpä naiset valkkaa entistä tarkemmin.