Tässä eronneen m48 suunnitelmat pitkän parisuhteen jälkeen - miltä kuulostaa?
Ensin tausta: olin naiseni kanssa molemmin puolin uskollisessa suhteessa reilusti yli 20 vuotta. On kaksi täysi-ikäistä lasta, jotka ovat muuttaneet omilleen. Erosta sovittiin yhteisymmärryksessä. Kyse on jossain määrin erilleen kasvamisesta, mutta on tässä muutakin, mitä en nyt avaa enempää.
Mitä ajattelen tekeväni: olen vähän alle viiskymppinen, ihan vetävän näköinen ja virkeä nuorekas mies. Nyt nostan katseeni ylös ja katson ympärilleni. Miltä maailma näyttää? Mitä haluan?
Haen netistä naisseuraa,jolle ilmoitan heti selkeästi että en ole valmis parisuhteeseen. Haen lyhytaikaista seuraa tai vaihtoehtoisesti pitkäaikaista seuraa ilman sitoumuksia.
Tavoite on tavata uusia ihania naisia, joiden kanssa keskustella, tehdä asioita yhdessä ja saada ja tuottaa seksuaalista nautintoa. En aio rajoittaa näiden naisten määrää yhteen, jos se minusta on kiinni.
Mä osaan olla pitkässä monogamisessa suhteessa. Näytöt puhuvat puolestaan. Sen lajin osaan. Nyt on aika tutkia maailmaa avoimesti.
Pelkään vain, että en pääse tavoitteeseen koska useimmat naiset haluavat suhteen, jossa ei tapailla muita. Minusta olisi vastuutonta tässä vaiheessa muka lupautua eksklusiiviseen suhteeseen tyyliin haen loppuelämän kumppania. Mä olen ihan tasapainossa, mutta silti menee ehkä vuosi tai kaksi, ennen kuin kunnolla tajuan mitä tässä tapahtui. Ja en aio olla sitä aikaa ilman kosketusta ja seksiä, en todellakaan. Olen täysin avoin myös uusille kaverisuhteille ilman fysiikkaa.
Miltä kuulostaa, naiset?
Kommentit (291)
Mistähän tämä palstaporukka saa päähänsä, että pitäisi jotain pilereitäkin käyttää? Kyllä ton ikäisellä, jos asiat on kunnossa, toimii vielä hienosti kaikki. Vastaavan ikäsellä naisella alkaa kyllä olla viimeistään vaihdevuodet runnelleet limakalvot ja mielenkin...
Ja jos pillerit on se juttu, hieno homma! Moni nainenkin käyttää liukkaria jo paljon nuorempana.
Itse olen harrastanut myös ns kemseksiä (ei huumeita, mutta potenssilääkkeiden viihdekäyttöä kyllä) erilaisissa seksibileissä ja reissuissa, kun alkoakin tulee silloin vähän napattua. On ollut erittäin mukavaa hommaa! Kokemuksia on satoja ja yhtäkään sp-tautia ei ole tullut, kun olen ollut aina huolellinen kondominkäyttäjä! Ja todellakaan en kerro tästä elämäntyylistäni kenellekään. ;)
Vierailija kirjoitti:
Jopas on katkerikot sankoin joukoin palstalla! Noo tietty #nolife porukalla aikaa roikkua täällä upeanan talviaamuna! :/
Mutta asiaa(n). Itse teen vähän vanhempana miehenä aivan samoin ja periaatteella don't ask, don't tell eli runsaasti seksiä ja kokemuksia, myös maksullista ja myös miesten/transtyyppien kanssa. Itsekin olin n. 20v avioliitossa, joka lähes monogaaminen, mutta en aio siihen elämäntapaan enää palata: kyllä rakkaus ja sitoutuminen (kunhan on omasta, vapaasta tahdosta...) ovat kivoja asioita, mutta silti aioin säilyttää eroottisen riippumattomuuteni ja itsenäisyyteni!
Tulevaisuudessa kenties avoin/plysuhde saattaisi tulla kysymykseen, mutta tosiaan monigamian en koe olevan enää itseäni varten ja minullahan on valinnan varaa.
Vieläpä pari päivää sitten oli mielenkiintoinen uutinen, kuinka 6-kymppiset miehet halauavat enemmän seksiä/läheisyyttä kuin minkään ikäluokan naiset. Monogamia ei vaan enää ri
Ap:n kannattaisi tehdä kuten sinä eli siirtyä maksullisiin, miehiin ja transnaisiin, sittenhän viesti olisi aivan realistinen.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tämä palstaporukka saa päähänsä, että pitäisi jotain pilereitäkin käyttää? Kyllä ton ikäisellä, jos asiat on kunnossa, toimii vielä hienosti kaikki. Vastaavan ikäsellä naisella alkaa kyllä olla viimeistään vaihdevuodet runnelleet limakalvot ja mielenkin...
Ja jos pillerit on se juttu, hieno homma! Moni nainenkin käyttää liukkaria jo paljon nuorempana.
Itse olen harrastanut myös ns kemseksiä (ei huumeita, mutta potenssilääkkeiden viihdekäyttöä kyllä) erilaisissa seksibileissä ja reissuissa, kun alkoakin tulee silloin vähän napattua. On ollut erittäin mukavaa hommaa! Kokemuksia on satoja ja yhtäkään sp-tautia ei ole tullut, kun olen ollut aina huolellinen kondominkäyttäjä! Ja todellakaan en kerro tästä elämäntyylistäni kenellekään. ;)
Ap itse kertoi käyttävänsä pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Jopas on katkerikot sankoin joukoin palstalla! Noo tietty #nolife porukalla aikaa roikkua täällä upeanan talviaamuna! :/
Mutta asiaa(n). Itse teen vähän vanhempana miehenä aivan samoin ja periaatteella don't ask, don't tell eli runsaasti seksiä ja kokemuksia, myös maksullista ja myös miesten/transtyyppien kanssa. Itsekin olin n. 20v avioliitossa, joka lähes monogaaminen, mutta en aio siihen elämäntapaan enää palata: kyllä rakkaus ja sitoutuminen (kunhan on omasta, vapaasta tahdosta...) ovat kivoja asioita, mutta silti aioin säilyttää eroottisen riippumattomuuteni ja itsenäisyyteni!
Tulevaisuudessa kenties avoin/plysuhde saattaisi tulla kysymykseen, mutta tosiaan monigamian en koe olevan enää itseäni varten ja minullahan on valinnan varaa.
Vieläpä pari päivää sitten oli mielenkiintoinen uutinen, kuinka 6-kymppiset miehet halauavat enemmän seksiä/läheisyyttä kuin minkään ikäluokan naiset. Monogamia ei vaan enää ri
Et pelkää tauteja?
Mä luulen, että sulle AP tulee pian uudestaan vauvakuume ja alat hätäisesti etsiä naista, joka sulle suostuu synnyttämään vauvan. Sulle kelpaa silloin ihan kuka vaan akka
Vierailija kirjoitti:
Ei me siitä erityisesti haluta kuullakaan, joten jatka samalla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Palstaporukka osaa lukea. Sinä ilmeisesti et.
Kuulostaa kamalalta.
Oma mieheni halusi sinun iässäsi ja tilanteestasi perustaa perheen. Nyt eletään lapsiperhe arkea miehen ollessa vähän reilu 50 (minä toki nuorempi). Näinkin joku voi haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan parran pärinää.
Tulevaisuudessa sitä ja tulevaisuudessa tätä. No saahan sitä unelmoida, suuriakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos samanikäinen nainen suunnittelee tuollaista kevyttä liihottelua, niin tottakai hänelle sanotaan, että anna mennä vaan, hieno juttu sinulle. Tämä johtuu yksinkertaisesti siitä, että miehet itse mahdollistaa sen, että lähes minkäikäinen tahansa, viehättävä nainen saa peitonheilutusseuraa tasan sellaiselta mieheltä kuin haluaa. Löytyy nuorta, samanikäistä ja vanhempaa.
Karkeasti yleistettynä suurin osa ainakin naisista haluaa parisuhteen. Miehistä moni haluaa parisuhteen, mutta niille parisuhdetta kaipaavillekin kelpaa aivan hyvin pelkkä lakanoissa pyöriminen sitä vakituista naista odotellessa. Eli s e k s i n perässä olevia miehiä on "tarjolla" moninkertaisesti naisiin nähden. Keski-ikäinen nainen saa helposti nuorta miestä, jollei halua häneltä kuin yhtä asiaa.
Niin mistä sinä niitä taruolentoja meinaat löytää, jotka _haluaa_ 48-vuotiaan miehen pelkkään fyysiseen suhteeseen?
Itse olin @ap ikäinen kun erosin pitkästä avioliitosta ja hyvin löytyi naisseuraa ihan pelkkään, hienoon seksiin. Taisipa joku olla juuri täysi-iän ylittänytkin, kun olen nyt alkanut miettiä: noista nimittäin todella moni on jäänyt ihan ystäviksin! Itse kokeilin seuranhakua välillä 18-55v, mutta lopulta haarukka vakiintui 25-43v, kun itse olin jo reilu 50v. Ihan syystä, että todella monet oman ikäluokan naiset olivat katkeria tai laiminlyöneet itsestään huolehtimisen jo vuosikausien ajan. Tai vaihdevuosien myötä muuttuneet totaalisen epäeroottisiksi henkilöiksi. :/
Eli jos on elämänhallinta ja käytös kunnossa, tiedän @ap kyllä voivan toteuttaa itseään hyvinkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos samanikäinen nainen suunnittelee tuollaista kevyttä liihottelua, niin tottakai hänelle sanotaan, että anna mennä vaan, hieno juttu sinulle. Tämä johtuu yksinkertaisesti siitä, että miehet itse mahdollistaa sen, että lähes minkäikäinen tahansa, viehättävä nainen saa peitonheilutusseuraa tasan sellaiselta mieheltä kuin haluaa. Löytyy nuorta, samanikäistä ja vanhempaa.
Karkeasti yleistettynä suurin osa ainakin naisista haluaa parisuhteen. Miehistä moni haluaa parisuhteen, mutta niille parisuhdetta kaipaavillekin kelpaa aivan hyvin pelkkä lakanoissa pyöriminen sitä vakituista naista odotellessa. Eli s e k s i n perässä olevia miehiä on "tarjolla" moninkertaisesti naisiin nähden. Keski-ikäinen nainen saa helposti nuorta miestä, jollei halua häneltä kuin yhtä asiaa.
Niin mistä sinä niitä taruolentoja meinaat löytää, jotka _haluaa_ 48-vuotiaan miehen pelkkään fyysiseen suht
Luojan kiitos epäeroottisuudestani.
Jos et ole ronkeli niin homma toimii, mutta jos vähänkin alat valkkaamaan niin tyhjä arpa on taattu. Vaikka ajattelet olevasi kasi plussa niin oikeasti olet seiska jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole katkerikkojen kokoontumisajo. Netissä vaan sanotaan asiat suoraan. Voihan tämän muotoilla vaikka niinkin, että kemiat ei kohtaa ap.n kanssa. Ja sinä hyvä ukkeli rakas, menehän ulos. Sinun mielenkiintosi ei kohdistu selvästikään meihin perusmammoihin, vaan kuulut johonkin seksuaalivähimmistö ryhmään. Siinäkään ei ole toki yhtään mitään pahaa.
"Et pelkää tauteja?"
En mitenkään epärealistisesti, vaikka nettitrollit ja ip-lehdet lietsovatkin moraalipaniikkia. Mulla satoja kokemuksia eikä ainoatakaan sp-tautia, kun olen todella huolellinen kondomin käyttäjä.
Sinänsä harvinaista, ettei itselläni ole keski-ikäisenä edes hsv eli herpesviruksia, koska ne käytännössä alkaa olla kaikilla viimeistään 5-kymppisenä (olen siis itse testauttanut nämäkin, mitä suurin osa ihmisitä ei todellakaan tee). Kuten yksi tai useampi hpv-virus, tosin niitähän nyt ei testailla ihan helposti. Eli nämä ovat normaaleja, kuuluvat ihmisen elämään ja käytännössä kaikilla ne on jossain vaiheessa, vaikka olisi kuinka mono.
Lisäksi klamydia, kuppa, tippuri ja hiv ovat harmillisia, mutta harmittomia, että kaikkiin on nykyään toimivat lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole ronkeli niin homma toimii, mutta jos vähänkin alat valkkaamaan niin tyhjä arpa on taattu. Vaikka ajattelet olevasi kasi plussa niin oikeasti olet seiska jne.
No miehellehän kelpaa seksiin vaikka tajuton, kehitysvammainen, eläin tai seksikaupan uhri. Tuskin heidän kriteerinsä se ongelma sinänsä on - heille itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä muuten ei muuten ole mitään rasittavampaa kuin nämä pitkästä liitosta eronneet puutteessa olevat miehet mitkä ei pysty kirjoittamaan edes viestejä ilman että heidän pitkä puutteensa ja seksi keskeisyys paistaa jokaikisessä viestissä. Sellaista ei todella tee mieli mennä tapaamaan jos on itse ns kunnollinen nainen joka ei jaa itseään jokaiselle kysyjälle.
Mielestäni ap kuulostaa ihan fiksulta! Huomattavasti fiksummalta ja inhimillisemmältä kuin suurin osa kitkeristä kommentoijista.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä muuten ei muuten ole mitään rasittavampaa kuin nämä pitkästä liitosta eronneet puutteessa olevat miehet mitkä ei pysty kirjoittamaan edes viestejä ilman että heidän pitkä puutteensa ja seksi keskeisyys paistaa jokaikisessä viestissä. Sellaista ei todella tee mieli mennä tapaamaan jos on itse ns kunnollinen nainen joka ei jaa itseään jokaiselle kysyjälle.
Mielestäni ap kuulostaa ihan fiksulta! Huomattavasti fiksummalta ja inhimillisemmältä kuin suurin osa kitkeristä kommentoijista.
N53
Taidat kyllä olla ap:lle liian vanha, mutta hyvä yritys!
"Sinun mielenkiintosi ei kohdistu selvästikään meihin perusmammoihin, vaan kuulut johonkin seksuaalivähimmistö ryhmään. Siinäkään ei ole toki yhtään mitään pahaa."
Todellakin kuulun tasokkaiden ja hyvin pärjäävien vähimmistöön! Myös panseksuaalien, kinkyjen ja sapioseksuaalien piirit ovat itselleni se luontevin porukka.
Ja itsehän olen jo terveellisen aamupalan jälkeen hiihtänyt 45km ja juutuin tähän majalle pullakahville ja tsekkaamaan mm Tinderiä, suosittelen! :*
Isäni aloitti tuollaisen sähläämisen eron jälkeen. Sitäpä olikin kiva seurata - not. Kunnioitus meni. Toivottavasti pillu oli sen arvoista.
Niin mistä sinä niitä taruolentoja meinaat löytää, jotka _haluaa_ 48-vuotiaan miehen pelkkään fyysiseen suhteeseen?