Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä eronneen m48 suunnitelmat pitkän parisuhteen jälkeen - miltä kuulostaa?

Vierailija
04.01.2025 |

Ensin tausta: olin naiseni kanssa molemmin puolin uskollisessa suhteessa reilusti yli 20 vuotta. On kaksi täysi-ikäistä lasta, jotka ovat muuttaneet omilleen. Erosta sovittiin yhteisymmärryksessä. Kyse on jossain määrin erilleen kasvamisesta, mutta on tässä muutakin, mitä en nyt avaa enempää. 

Mitä ajattelen tekeväni: olen vähän alle viiskymppinen, ihan vetävän näköinen ja virkeä nuorekas mies. Nyt nostan katseeni ylös ja katson ympärilleni. Miltä maailma näyttää? Mitä haluan?

Haen netistä naisseuraa,jolle ilmoitan heti selkeästi että en ole valmis parisuhteeseen. Haen lyhytaikaista seuraa tai vaihtoehtoisesti pitkäaikaista seuraa ilman sitoumuksia. 

Tavoite on tavata uusia ihania naisia, joiden kanssa keskustella, tehdä asioita yhdessä ja saada ja tuottaa seksuaalista nautintoa. En aio rajoittaa näiden naisten määrää yhteen, jos se minusta on kiinni. 

Mä osaan olla pitkässä monogamisessa suhteessa. Näytöt puhuvat puolestaan. Sen lajin osaan. Nyt on aika tutkia maailmaa avoimesti. 

Pelkään vain, että en pääse tavoitteeseen koska useimmat naiset haluavat suhteen, jossa ei tapailla muita. Minusta olisi vastuutonta tässä vaiheessa muka lupautua eksklusiiviseen suhteeseen tyyliin haen loppuelämän kumppania. Mä olen ihan tasapainossa, mutta silti menee ehkä vuosi tai kaksi, ennen kuin kunnolla tajuan mitä tässä tapahtui. Ja en aio olla sitä aikaa ilman kosketusta ja seksiä, en todellakaan. Olen täysin avoin myös uusille kaverisuhteille ilman fysiikkaa. 

Miltä kuulostaa, naiset?

Kommentit (291)

Vierailija
121/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP täällä taas pienen tauon jälkeen. Aika paljon on pilkkaavia ja ivallisia kommentteja tullut. Joitakin ymmärtäjiä vähemmistössä. 

Vaikea ymmärtää ilkeitä ihmisiä. Kahden aikuisen ihmisen suostumuksellinen kohtaaminen, kun faktat on rehellisesti kerrottu etukäteen, ei onneksi riipu muiden tuomioista. 

Mutta joo on hyvä ymmärtää tätä ilmastoa mikä tämän kevyen tapailun yllä vaikuttaa. 

En tiedä vastaako tämän palstan ilmapiiri yleistä ilmapiiriä. Aika konservatiivista ja moralisoivaa on kommentointi täällä.

Vierailija
122/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa luulla, että naiset odottelee treffipalstoilla, että voi kun tänne viimein tulisi juuri eronnut viisikymppinen omien sanojensa mukaan nuorekas ja suhteellisen virkeä miekkonen, joka etsii sitoumuksetonta irtoseksiä mahdollisimman monen naisen kanssa. Ikähaitari 10-35. Niistä just on ollutkin täällä pulaa.

Ja tietysti ap odottaa, että nuo naiset eivät elä tai ole eläneet tuota ap:n unelmaelämää todeksi jo vuosikausia. Sieltä löytyy kylällinen kunnollisia ja terveitä neitsytnaisia tyydyttämään ap:n kaikki halut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin ihan rauhassa yksin ja katsoisin mitä elämä tuo tullessaan. Ihmisiin tutustutaan edelleenkin samalla tavalla kuin 20 vuotta sitten; ne tavataan ja tutustutaan oikeassa elämässä eikä missään äpeissä. Hyvänen aika nyt sentään, aikuinen ihminen. 

Olen itse täsmälleen saman ikäinen, ja jos nyt mietin kuvitteellista tilannetta että olisimm yksin, en todellakaan tapaisi miestä joka kertoo paneskelevansa kaikkia mahdollisia. Se kuulosti kuvottavalta teini-ikäisenä, ja kuulostaa edelleen. 

Olet nyt vähän, tai oikeastaan tosi paljon, hukassa itsesi kanssa, ja varmaan tuntuu että on kiire äkkiä elää elämää. Valitettavasti viisikymppiselle se ei ihan realistisesti taida kuitenkaan olla villi seksi mahdollisimman monen kanssa. Että ihan rauhassa vaan, löydä ensin itsesi ja sitten hyvällä tuurilla joku kaveriksi.

Vierailija
124/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta puuttui vain se, että naisen olisi hyvä olla huomattavasti nuorempi :D  

Vierailija
125/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa luulla, että naiset odottelee treffipalstoilla, että voi kun tänne viimein tulisi juuri eronnut viisikymppinen omien sanojensa mukaan nuorekas ja suhteellisen virkeä miekkonen, joka etsii sitoumuksetonta irtoseksiä mahdollisimman monen naisen kanssa. Ikähaitari 10-35. Niistä just on ollutkin täällä pulaa.

AP voi kopioida tän suoraan treffi-ilmoitukseensa.

Vierailija
126/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP täällä taas pienen tauon jälkeen. Aika paljon on pilkkaavia ja ivallisia kommentteja tullut. Joitakin ymmärtäjiä vähemmistössä. 

Vaikea ymmärtää ilkeitä ihmisiä. Kahden aikuisen ihmisen suostumuksellinen kohtaaminen, kun faktat on rehellisesti kerrottu etukäteen, ei onneksi riipu muiden tuomioista. 

Mutta joo on hyvä ymmärtää tätä ilmastoa mikä tämän kevyen tapailun yllä vaikuttaa. 

Ei sun toiveissa ole mitään väärää ja on reilua kertoa ne etukäteen. Ongelma on vaan siinä, että naisille teitä kevyttä seksiseuraa hakevia miehiä on tarjolla yllinkyllin. Tarjolla on nuorta, samaa ikää, vanhempaa, varattua, sinkkua ja jotain siltä väliltä. Jos etsii fwb-juttua, niin ei siinä halua jakaa miestä monen kanssa. Siinä pitää olla mukana myös jonkinen yhteys, jotta toisen kanssa viitsii viettää aikaa. Pelkkään seksiseuraan vaikuttaa vain ja ainoastaan seksi. Se ettei mieskunto ole enää paras mahdollinen ei ole myyntivaltti. Yhtälailla mieskin näitä päätöksiä tekee hakiessaan puhdasta seksiseuraa. Lisäksi pitää ajatella myös terveyttä ja tieto siitä, että mies liitää naisesta toiseen on kyllä iso miinus. Miesten olisi hyvä toipua ensin erosta hetki ja miettiä mitä haluaa, jotta voisi olla aidosti avoin erilaisille suhteille. Onnea kuitenkin tulevaan, uskon kyllä että löydät mitä haluat.

Vierailija
127/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin on mielenkiintoinen, että mistä ihmeestä äijät saa yhä ton ikäisenä sen voimaantumisen, että kaikki naiset haluaa heitä ja ovat kiinnostuneita pelkästä seksistä? Jos se kalu ei edes nouse ilman ihme pillereitä niin eikö elämän sisältö kannattaisi rakentaa ihan muun kuin sen varaan? Säälittävää. 

Vierailija
128/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP voi kopioida tän suoraan treffi-ilmoitukseensa.

Nollan tilalle kuutonen, onhan ap sentään moraalinen.

Vierailija
129/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep samaa mieltä. Elämä on niiiin paljon muuta kuin seksi seksi seksi. Sen kun ymmärtää niin voi oikeasti alkaa nauttia aidosti elämästä kokonaisvaltaisesti. Ihan oksettava että noiden "hyvien" keskusteluidenkin ainoa tavoite ap:n mukaan on sitten päästä pukille pillerin voimin. 

Vierailija
130/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on katkerikot sankoin joukoin palstalla! Noo tietty #nolife porukalla aikaa roikkua täällä upeanan talviaamuna! :/

Mutta asiaa(n). Itse teen vähän vanhempana miehenä aivan samoin ja periaatteella don't ask, don't tell eli runsaasti seksiä ja kokemuksia, myös maksullista ja myös miesten/transtyyppien kanssa. Itsekin olin n. 20v avioliitossa, joka lähes monogaaminen, mutta en aio siihen elämäntapaan enää palata: kyllä rakkaus ja sitoutuminen (kunhan on omasta, vapaasta tahdosta...) ovat kivoja asioita, mutta silti aioin säilyttää eroottisen riippumattomuuteni ja itsenäisyyteni! 

Tulevaisuudessa kenties avoin/plysuhde saattaisi tulla kysymykseen, mutta tosiaan monigamian en koe olevan enää itseäni varten ja minullahan on valinnan varaa.

Vieläpä pari päivää sitten oli mielenkiintoinen uutinen, kuinka 6-kymppiset miehet halauavat enemmän seksiä/läheisyyttä kuin minkään ikäluokan naiset. Monogamia ei vaan enää riitä fiksuimmille ja tasokkaimmille miehille, kuten eivät naisetkaan tyydy olemaan hellan ja nyrkin välissä. Tämä on kaunista! 

Vierailija
131/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä muuten ei muuten ole mitään rasittavampaa kuin nämä pitkästä liitosta eronneet puutteessa olevat miehet mitkä ei pysty kirjoittamaan edes viestejä ilman että heidän pitkä puutteensa ja seksi keskeisyys paistaa jokaikisessä viestissä. Sellaista ei todella tee mieli mennä tapaamaan jos on itse ns kunnollinen nainen joka ei jaa itseään jokaiselle kysyjälle. 

Vierailija
132/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää vähän väliä ennen u11uteen suhteeseen ryntäämistä. Tosin toisilla on kiire perustaa perhe. 

Vierailija
133/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on katkerikot sankoin joukoin palstalla! Noo tietty #nolife porukalla aikaa roikkua täällä upeanan talviaamuna! :/

Mutta asiaa(n). Itse teen vähän vanhempana miehenä aivan samoin ja periaatteella don't ask, don't tell eli runsaasti seksiä ja kokemuksia, myös maksullista ja myös miesten/transtyyppien kanssa. Itsekin olin n. 20v avioliitossa, joka lähes monogaaminen, mutta en aio siihen elämäntapaan enää palata: kyllä rakkaus ja sitoutuminen (kunhan on omasta, vapaasta tahdosta...) ovat kivoja asioita, mutta silti aioin säilyttää eroottisen riippumattomuuteni ja itsenäisyyteni! 

Tulevaisuudessa kenties avoin/plysuhde saattaisi tulla kysymykseen, mutta tosiaan monigamian en koe olevan enää itseäni varten ja minullahan on valinnan varaa.

Vieläpä pari päivää sitten oli mielenkiintoinen uutinen, kuinka 6-kymppiset miehet halauavat enemmän seksiä/läheisyyttä kuin minkään ikäluokan naiset. Monogamia ei vaan enää ri

Fiksuimmat ja tasokkaimmat miehethän ne sekoilevat ja panevat maksullisia ja transhenkilöitä. Eiku.

Vierailija
134/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläpä pari päivää sitten oli mielenkiintoinen uutinen, kuinka 6-kymppiset miehet halauavat enemmän seksiä/läheisyyttä kuin minkään ikäluokan naiset. Monogamia ei vaan enää ri

Olipa hienoa kuulla tuollaisen tasokkaan miehen puheenvuoro. Naurussa suin nyt hiihtoladulle. Kiitos 😂!

Vierailija
135/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman samassa tilanteeessa, sillä erolla että yksi f w b suhde riittäisi. En jaksa pyörittää montaa miestä yhtä aikaa.

Mutta en ole tehnyt mitään asian suhteen.

N 54 v.

Vierailija
136/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehän sovitte sitten AP:n kanssa yhteen, kun sinulle kelpaa kaikki mikä liikkuu. Tehkää yhdessä haaveistanne totta.

Vierailija
137/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsisin seksiseuraa, niin miehen pitäisi olla pitkä, sivistynyt, hyvätuloinen, hyvä rakastaja ja samalla aaltopituudella kuin itse olen. Sellaisia on ehkä 1/10 000. Ja todennäköisimmin sellainen löytyisi niistä piireistä, joissa liikun.

En ikinä menisi deittiäppeihin, ties mitä hulluja siellä on ja kaupan päälle saisi vielä taudin. Palstasta päätellen moni kaltaisesi mies turvautuu sitten maksulliseen seksiin, kun oikeaa seksiä ei ole tarjolla. 

Ymmärrettävä toive eron jälkeen, mutta todella epärealistinen. Hassuksi viestisi tekee se, ettet ole vieläkään ymmärtävinäsi mikä viestissäsi menee metsään. Ei, sinua ei moralisoida. Mutta kun kaltaisiasi on tuhatmäärin tarjolla.

Vierailija
138/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin suunniteltu ei ole aina puoliksi tehty. Sellaisia ajatuksia tuo aloitus herätti.

Vierailija
139/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama miten naisten kanssa säädät tai seukkaat, mutta kai olet nyt sen oppinut ettet enää koskaan muuta naisen kanssa saman katon alle.

M52

Veikkaan, että muuttaa.  Noin 3 vuoden päästä.  Hihaan on tarttunut kenties jopa kymmenen vuotta nuorempi nainen, kahden lapsen eronnut yh.

Rivarikämppä, lapsille alakerrassa omat huoneet.  Hyvässä lykyssä voi tulla vielä yhteinenkin rakkauden hedelmä.   

Samoihin aikoihin ensimmäinen lapsenlapsikin, joten touhua riittää.  

Niin siinä käy.

Niin kävi naapurin miehellekin, suuret puheet jne.  Velipojalle myös.  Yhdelle kaverille puolestaan ei käynyt oikein mitenkään.  Kymmenen vuotta haki naisseuraa, ei oikein natsannut kuin muutaman harvan kerran.  Yksi ihan hyvä nainen olisi ollut oikeasti kiinnostunut, mutta oli kuulemma liian vanha, kun oli samanikäinen (viisikymppinen).  Nyt kaveri asuu hoitokodissa, kun sai vaikean sairauskohtauksen eikä yksinäisenä miehenä pärjännyt kotona itsekseen.  

Vierailija
140/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet pappa itsekin täällä.