Tässä eronneen m48 suunnitelmat pitkän parisuhteen jälkeen - miltä kuulostaa?
Ensin tausta: olin naiseni kanssa molemmin puolin uskollisessa suhteessa reilusti yli 20 vuotta. On kaksi täysi-ikäistä lasta, jotka ovat muuttaneet omilleen. Erosta sovittiin yhteisymmärryksessä. Kyse on jossain määrin erilleen kasvamisesta, mutta on tässä muutakin, mitä en nyt avaa enempää.
Mitä ajattelen tekeväni: olen vähän alle viiskymppinen, ihan vetävän näköinen ja virkeä nuorekas mies. Nyt nostan katseeni ylös ja katson ympärilleni. Miltä maailma näyttää? Mitä haluan?
Haen netistä naisseuraa,jolle ilmoitan heti selkeästi että en ole valmis parisuhteeseen. Haen lyhytaikaista seuraa tai vaihtoehtoisesti pitkäaikaista seuraa ilman sitoumuksia.
Tavoite on tavata uusia ihania naisia, joiden kanssa keskustella, tehdä asioita yhdessä ja saada ja tuottaa seksuaalista nautintoa. En aio rajoittaa näiden naisten määrää yhteen, jos se minusta on kiinni.
Mä osaan olla pitkässä monogamisessa suhteessa. Näytöt puhuvat puolestaan. Sen lajin osaan. Nyt on aika tutkia maailmaa avoimesti.
Pelkään vain, että en pääse tavoitteeseen koska useimmat naiset haluavat suhteen, jossa ei tapailla muita. Minusta olisi vastuutonta tässä vaiheessa muka lupautua eksklusiiviseen suhteeseen tyyliin haen loppuelämän kumppania. Mä olen ihan tasapainossa, mutta silti menee ehkä vuosi tai kaksi, ennen kuin kunnolla tajuan mitä tässä tapahtui. Ja en aio olla sitä aikaa ilman kosketusta ja seksiä, en todellakaan. Olen täysin avoin myös uusille kaverisuhteille ilman fysiikkaa.
Miltä kuulostaa, naiset?
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisiäsi naisia, jotka eivät halua parisuhdetta, on paljon. Näille naisille on kuitenkin vapaaseen suhteeseen tarjolla nuorempia ja kestävämpiä miehiä, joten tarvitset paljon onnea matkaan. Jos olet pitkä, treenattu ja komea, vapaan suhteen löytäminen on tuossa iässä hieman helpompaa. Tosiasia kuitenkin on, ettei 50 ole kuitenkaan 30.
Joo. En pysty fysiikalla kilpailemaan, en ole seksuaaliselta suorituskyvyltänikään enää takavuosien tasolla, se on myönnettävä. Täytyy yrittää hurmata keskustelutaidoilla, avoimuudella ja intensiivisellä läsnäololla. Sit ottaa sininen pilleri kun kosketusosuus lähestyy!
AP
Siihen naisen pitäis kuitenkin haluta sua nimenomaan seksin takia?
😂
Niin? Jos vain soveltaa osaamista
No kunnollisen erektion puute! Mulle penetraatio on se juttu seksissä, vaikka naisena tätä ei varmaan saisi sanoa. Eli miehellä pitää olla kunnollinen ja kestävä erektio. Joku sormileikki ei mua lämmitä yhtään. Mut onhan niitä vähemmän yhdyntäkeskeisiä naisia. Mut mä valitsen kolmekymppiset seksiin niin kauan kuin voin. N43
Jotenkin ällöttävä aloitus, vielä tuo uhoaminen, että en todellakaan aio olla ilman seksiä ja kosketusta. Ihan kuin se ei olisi myös niistä naisista kiinni. Kuulostaa sukupuolitaudilta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä sinun suunnitelmasi ei täsmää: haluat pelkkää seksiseuraa, muuta aiot hurmata keskustelutaidoillasi. Sorry näin se ei mene. Pelkäksi seksiseuraksi kelpuutetaan orhi! Ja samalla paljastit olevasi provokaattori.
Tämä :D
Oon 34v nainen joka pitkän suhteen jälkeen haki pelkkää panoseuraa ja tykkään vanhemmista miehistä. Mutta tykkään just sellaisista kunnon törkeistä ja hauskoista panomiehistä. En minä nyt mitään hoikkaa ja huoliteltua runopoikaa halua johonkin syvällisiin keskusteluihin vaan kunnon kyytiä kokeneelta mieheltä.
Löysin tosin aika pian oman ikäiseni, lihaksikkaan panomiehen ihan vakavaan parisuhteeseen, koska urheilullisella ja seksuaalisesti todella halukkaalla seikkailunaisella on ilmeisesti vientiä vaikka olisi vähän hullumpi ja hankalampikin yksilö.
Noh, en valita.
Mutta toivottelen APlle onnea. Mies kommentoi vierestä että onnea tosiaan tarvitaan.
Kuulostaa ihan siltä, etteivät deittailun realiteetit vuonna 2024 ole selvillä. Hienoa, jos kuvittelet naisia saavasi, mutta voi jäädä haaveeksi. Minua kyllä jo etukäteen säälittävät yksinäiset vanhuusvuotesi. Pian voit jo sairastua vakavasti ja tarvis pyllynpyyhkijää. Ehkä silloin siitä seksisuhderosterista on turha hakea.
Tapasin miesystäväni kun hän oli 47 v. Varmaan silloin ajatteli kuin sinä, että vientiä oli. Ja olihan hän silloin urheilullinen, energinen ja hoikka. Viidessä vuodessa on tapahtunut romahdus. Nyt hän on 52, painoa reilusti yli 110 kiloa (lihonut 20-30 v), urheilu ei enää onnistu, sillä on niin huonossa kunnossa, että jatkuvasti jotain kramppaa (huimaa, tinnittää, lihakset jumissa, kuorsaus kovaa). Hän makaa päivät sängyllä ja katsoo urheilua. Työpaikka on menossa alta motivaation puutteen takia. Jos hän päättäisi nyt tehdä niin kuin sinä, niin menestys olisi huonoa.
Miehen samanikäiset kaverit ovat myös isolla uholla lähteneet sinkuiksi. Edes lentäjällä tai lääkärillä flaksi ei ole ollut kummoinen. Yksi palasi seikkailultaan takaisin kotiin, kun tajusi todellisuuden. Tällä viikolla yksi ystävistä lähti suhteestaan, kun puoliso panosti työhönsä miehen paapomisen sijaan. Veikkaan, että hänkin on kuukaudessa kolkuttelemassa exän ovea.
Ette te viiskymppiset miehet nyt enää mitään catcheja ole.
Nämä miehet lukee juttuja Dannysta tai Al Pacinosta ja kuvittelevat että tämä on ihan peruskauraa tavalliselle ikämiehelle 😂 No, elämä opettaa.
Niin kauan kun osaat jättää meidät nuoremmat naiset rauhaan, saat suunnitella mitä haluat.
Mikään ei ole ällöttävämpää kuin "uutta nuoruutta" elävät keski-ikäiset tai vanhemmat miehet yrittävät lähestyä meitä kolmikymppisiä ja luulevat harhoissaan, että on jotain saumaa.
Se, että miehistä tulisi vanhemmiten jotenkin halutumpia on suurin valhe mitä niille syötetään. Limaiset setämiehet ovat aina olleet naisille vastenmielisin asia ikinä. 99% naisista on kiinnostunut omanikäisistään eikä se muutu vaikka miehet kuinka pakkomielteisesti himoitsisivat itseään nuorempia.
MIKSI kaikki miehet luulevat olevansa hyvännäköisiä? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vain niille parhaimman näköisille ja sosiaalisimmille ja mukavimmille taitaa käydä hyvin näissä vanhemman iän erotouhuissa. Koskee erityisesti miehiä, mutta naisia myös. Aika surullisiakin kohtaloita tullut nähtyä asian tiimoilta.
Näinhän se menee elämässä: se lyhytkasvuinen, obeesi tuulipukuporukka jossai Kouvolan prismassa pitää vaan saada kohtaamaan toisensa ja tyytymään elämän faktoihin!
Naisilla on toodella usein myös aivan epärealistiset luulot omasta haluttavuudestaan etenkin kun vuosia/kiloja jos on tullut lisää. Mutta kyllä fiksulla miehellä on todella paljon vientiä vielä @ap ikäisenä ja sen jälkeenkin. Ja kuten nyt tosta Väestöliiton tuktkimuksesta ja vaikkapa Tinderin datasta voidaan nähdä (jos faktat kiinnostaa...): mies, valkoihoinen heteromies, on haluttavimmillaan 50v ja sitten laskee hissuksiin, nainen, kaukoidän hetero, haluttavimmillaan 18v ja laskee jyrkästi. Toki tämä on karkea yleistys, mutta kertoo aika paljon.
Aika lailla kaikki on jo sanottu moneen kertaan, mutta vahvistanpa vain oman korteni kekoon:
Olen aika ajoin etsinyt pelkkää seksiseuraa / fwb seuraa ikävuosina 28 - 45 silloin kun en ole ollut parisuhteessa. Tarjonta näin perusnättinä naisena on just sitä karkkikauppaa. Seura on ollut niin älyttömän hyvännäköistä ja muutenkin laadukasta (esim korkeastikoulutettua), ja ennenkaikkea realistisesti sanoen itseäni paljon paljon paremman näköistä. Ja... Ihan muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta itseäni huomattavasti nuorempaa. En ikinä ole edes harkinnut esim aloittajan ikäluokkaa, edes nyt 45 vuotiaana kun olen 10v suhteen jälkeen taas sinkku. Mun ikärajaus menee 27-38... Ja miehet on niin helppoja että helposti löytyy 😅.
Eli mä ne nyt vaan millään näe että apllä olisi kanalasti kysyntää edes oman ikäisten parissa, jos pelkästä seksiseurasta on kyse. Toki jotkut naiset tykkää pelkästään omasta ikäluokasta, mutta rohkenen sanoa että suurin osa ottaa petiinsä mieluummin sen 35v kuin 48v miehen. Vanhemmalla vaan ei ole yhtään mitään etua tarjolla siihen nuorempaan verrattuna, kun kyseessä on pelkkä seksi.
Ja tämä ei ole mitään "katkeruutta" vaan ihan vaan fakta ja realismia.
Aloituksesta sai kuvan että Ap ajattelee olevansa ajatuksineen ja tavoitteineen jotenkin erityinen, jotain mitä tulee tarjolle kerran vuosikymmenessä ja nyt hän valmistautuu hätistelemään innokkaimpia jonosta pois, sallien vain näteimmille niitä treffejä ja läheisyyttä (suomi-mies -sanakirjassa se tarkoittaa seksiä).
Totuus on että tuollaisista miehistä on valtava ylitarjonta, ja heillä on vaikeuksia päästä edes yksille treffeille. Kuten edellinenkin totesi, tämä ei ole katkeruutta vaan ihan fakta.
Vähän outo ajatus aloittajalla.
Olen itse 51-vuotias mies parinkymmenen vuoden parisuhteessa ja lapset viittä vaille täysi-ikäisiä.
Jos tästä nyt eroaisin, niin ei kyllä helvatissa tulisi mieleen hommata minkäänlaista naisseuraa riesakseen.
Lähtisin varmaan samaan syssyyn lätkimään myös töistä ja muuttaisin lähestulkoon erakoksi mökille.