Missä teidän mies oli synnytyksessä ponnistusvaiheen aikana? Esikoisen syntyessä mies tuijotti jalkopäässä
eikä suostunut hievahtamaankaan, vaikka kätilö useaan otteeseen kehotti siirtymään minun viereeni. Tuli tunne että mies oli ihan kuin seuraamassa jotain esitystä eikä minun tukenani. Kuopuksen syntyessä mies (toinen) oli vierelläni tukemassa minua. Ja tähän ei tarvitse vastata ellei mies ollut synnytyksessä mukana.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Täällä vitsaillaan tuosta ryyppäämässä olosta, mutta oma juoppoisäni aloitti viikon ryyppyputken kun äiti lähti sairaalaan synnyttämään minua. Myöhemmin pariin eri otteeseen kun ukon olisi pitänyt vahtia jo olemassaolevia lapsia kun äiti meni sairaalaan synnyttämään, lähti ryyppäämään vahtivuorollaan ja jätti meidät lapset yksin. Ei ole varmasti mikään ainutkertainen "isä" (ei ansaitse tuota nimikettä millään muotoa) vaan näitä lapsiaan suorastaan vihaaviamulkkuja on Suomenmaa täynnä.
Jep, tasan näin.
"Väitäkö sinä, että kun nainen tapaa uuden miehen, hän jotenkin tietää, miten mies käyttäytyy esim synnytyksessä 10 vuoden kuluttua.?
En minulla ollut ainakaan käynyt mielessäkään miten mies kenties synnytyksen aikana reagoi.
Ihmiset on siitä ihmeeellisiä, että normaalikin ihminen saataa jossain tilanteessa käyttäytyä oudosti ja niin, ettet olisi sitä ikinä voinut etukäteen uskoa/tietää.
Nää kommentiti, että "menit sitten lisääntymään tuollaisen kanssa" on aika turhia.
Se toinen on voinut siinä kohtaa, kun on "lisäännytty/lasta tehty" olla vielä ihan erilainen.
En minäkään arvannut/osannut ennustaa, että mies joka 14 vuotta vonkasi lasta, ei sitä sitten yhtään hoitanut, kun se viimein oli tehty. Tuli ihan puskista."
Kyllä nyt pitäisi kymmenessä vuodessa oppia toinen ihminen tuntemaan ellei nyt ihan täysin lahopää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan haluaisi, että mies katsoo kun römpötin repeilee ja menee piloille lopullisesti.🥺ei ihme, että niin monille tulee ero. Ei sitä näkemäänsä unohda koskaan!
Kannattaa lisääntyä aikuisen miehen kanssa, niin ei ole tuota ongelmaa.
Tai sitten ei ota miestä synnytykseen mukaan, ei sinne ole pakko sitä päästää jos ei halua. En itsekään haluaisi tai ottaisi.
Onneksi oma mies tuli mukaan. Sinä yönä syntyi paljon lapsia ja kätilö ehti vain käydä kääntymässä huoneessa välillä. Olin kivusta puolitajuton enkä pystynyt puhumaan tai ymmärtänyt puhetta. Mies selvitti minulle asiat nenän edessä niin monta kertaa, että ymmärsin. Tuo kiitollisuudentunne miestä kohtaan siinä tilanteessa ei häviä koskaan.
Minä sanoin miehelle, että pysyttelee niin ettei näe alapäätä. Minua se tilanne ahdisti niin valtavasti. Totteli kyllä minua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut mitään miestä. Neljä lasta olen synnyttänyt.
Ootko kameleontti, kastemato, etana tai merihevonen?
Seisoi muna kovana ja tuijotti silmät tapillaan mun pillua.
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan haluaisi, että mies katsoo kun römpötin repeilee ja menee piloille lopullisesti.🥺ei ihme, että niin monille tulee ero. Ei sitä näkemäänsä unohda koskaan!
Kannattaa lisääntyä aikuisen miehen kanssa, niin ei ole tuota ongelmaa.
Tai sitten ei ota miestä synnytykseen mukaan, ei sinne ole pakko sitä päästää jos ei halua. En itsekään haluaisi tai ottaisi.
Onneksi oma mies tuli mukaan. Sinä yönä syntyi paljon lapsia ja kätilö ehti vain käydä kääntymässä huoneessa välillä. Olin kivusta puolitajuton enkä pystynyt puhumaan tai ymmärtänyt puhetta. Mies selvitti minulle asiat nenän edessä niin monta kertaa, että ymmärsin. Tuo kiitollisuudentunne miestä kohtaan siinä tilanteessa ei häviä koskaan.
Oliko mies synnyttänyt aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin miehelle, että pysyttelee niin ettei näe alapäätä. Minua se tilanne ahdisti niin valtavasti. Totteli kyllä minua.
Viisas päätös, vaikka kyllähän hän sitten jälkeenpäin on ne kaikki vauriot joutunut toteamaan.🥺🤢
Mistäs sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut mitään miestä. Neljä lasta olen synnyttänyt.
Ootko kameleontti, kastemato, etana tai merihevonen?
Oletko kuullut tällaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas päätös, vaikka kyllähän hän sitten jälkeenpäin on ne kaikki vauriot joutunut toteamaan.🥺🤢
Mistäs sinä sen tiedät?
Niin, voihan olla että erosivat ennen sitä. Mutta kyllä se toosa synnytyksessä muuttuu.Yritätte väittää et kireempiä vaan ootte, mutta kyllä synnyttäneen toosa on huonompi ja erilainen. Kumpiakin on ollut.
Tuo ei kiinnosta ollenkaan. Pääasia, että toiminnallisia ongelmia ei jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät?
Niin, voihan olla että erosivat ennen sitä. Mutta kyllä se toosa synnytyksessä muuttuu.Yritätte väittää et kireempiä vaan ootte, mutta kyllä synnyttäneen toosa on huonompi ja erilainen. Kumpiakin on ollut.
Tuo ei kiinnosta ollenkaan. Pääasia, että toiminnallisia ongelmia ei jäänyt.
No onneksi mun ei tarvitse synnyttän
EVVK. Hommaa vasektomia heti, kun ikää tulee tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko vauva singahtaa kuin tykin kanuunankuula ja lentää huoneen takaosaan? Vai onko se rauhallisempaa.
Voi. Meille kävi niin. Lapsella vieläkin oudon muotoinen pää, kun syöksyi seinään.🥺
Voi voi sentään! Eikö kukaan ehtinyt saada koppia? Onko ihan normaali muuten vai saiko jonkun aivovamman? Kenen on vastuu???🥺😩
https://www.vauva.fi/keskustelu/alue/vauvakuume
Tuolla olisi aiheesta varmaan mukavampi keskustella.
En suoraan sanottuna tiedä missä kohti huonetta oli nuoremman aikaan. Minuutin "ponnistin". Toinen kätilö ei ennättänyt huoneeseen ja sillä ainoallakaan ei ollut vielä hanskoja kädessä. En kerennyt miestä huomioimaan.
Ekan aikana oli tietty katsomassa, kun oma lapsi syntyy. Ei siinä mitään ällöttävää ole. Aikuinen mies kyseessä.
Mitä väliä, ei synnytyksessä miehiä tarvita.
Meillä myös mies meni vilkuilemaan alapäätä, vaikka oltiin sovittu ennen synnytystä, ettei hän mene katsomaan sinne, vaan pysyy kanssani yläpäässä...
Mitä ihmeen nähtävää siellä yläpäässä on? Tottakai katsoo sinne missä tapahtuu. Oletko sekaisin päästäsi?
Katkesiko jakopään hihna, eli saiko tuijottaja ripulit kasvoilleen?
Hieno uhriutumisfantasia femcel!