Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teidän mies oli synnytyksessä ponnistusvaiheen aikana? Esikoisen syntyessä mies tuijotti jalkopäässä

Vierailija
04.01.2025 |

eikä suostunut hievahtamaankaan, vaikka kätilö useaan otteeseen kehotti siirtymään minun viereeni. Tuli tunne että mies oli ihan kuin seuraamassa jotain esitystä eikä minun tukenani. Kuopuksen syntyessä mies (toinen) oli vierelläni tukemassa minua. Ja tähän ei tarvitse vastata ellei mies ollut synnytyksessä mukana.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieressäni puhumassa minulle ja pitämässä kädestäni.

Vierailija
2/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli siellä sängyn yläpäässä kunnes kätilö kehotti miestä katsomaan, kun vauvan tukkaa näkyi. Mies kävi kurkkaamassa ja tuli sitten takaisin. Eipä tuo tuosta traumatisoitunut. Toinen lapsi syntyi sektiolla ja mies oli leikkaussalissa mukana, seisoi huoneen nurkassa katsomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa ottamas "yhen'

Vierailija
4/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisessa ottamas "yhen'

Luitko aloituksen? Vikaa ymmärryksessä?

Vierailija
5/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikkihan pyörii sinun ympärilläsi. Ole kiitollinen, että mies oli kiinnostunut näkemään lapsensa. 

Vierailija
6/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemassa toista naista.

Vierailija
7/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pyynnöstäni mies oli molemmilla kerroilla pääpäässä ja kätilöt hoiti hommansa alapäässä. 

Vierailija
8/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kiinnittänyt huomiota. Luultavasti oli siinä mun vieressä.

Vierailija
9/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli siellä sängyn yläpäässä kunnes kätilö kehotti miestä katsomaan, kun vauvan tukkaa näkyi. Mies kävi kurkkaamassa ja tuli sitten takaisin. Eipä tuo tuosta traumatisoitunut. Toinen lapsi syntyi sektiolla ja mies oli leikkaussalissa mukana, seisoi huoneen nurkassa katsomassa.

Mä en tarkoittanut traumatisoitumista aloituksessani, vaan sitä että ei tullut tuekseni vaikka kätilö kehotti. Mies ei itseasiassa traumatisoitunut mistään minulle aiheutuneesta kivusta, hän jopa aiheutti sitä tahallaan minulle. Onneksi lapsesta tuli isästään huolimatta normaali. Ap

Vierailija
10/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vauva singahtaa kuin tykin kanuunankuula ja lentää huoneen takaosaan? Vai onko se rauhallisempaa. 

Vierailija
11/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut mitään miestä. Neljä lasta olen synnyttänyt.

Vierailija
12/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo eri mies kierroksessa, niin mitä väliä on enää jauhaa, missä kohtaa edellinen oli? 

Vierailija
13/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverien kanssa golfreissulla Pattayalla

Vierailija
14/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä synnytyksessä? En minä ole synnyttänyt.

Vierailija
15/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tarkoittanut traumatisoitumista aloituksessani, vaan sitä että ei tullut tuekseni vaikka kätilö kehotti. Mies ei itseasiassa traumatisoitunut mistään minulle aiheutuneesta kivusta, hän jopa aiheutti sitä tahallaan minulle. Onneksi lapsesta tuli isästään huolimatta normaali. Ap

Joo, en tarkoittanut traumatisoitumisella sinun kommenttiasi. Tarkoitin sitä, kun joskus täällä väitetään, että miesten ei pitäisi nähdä lapsen syntymää.

Vierailija
16/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun oli minun vieressä ja lopussa katseli vauvan tuloa jalkopäässä. Ei jäänyt traumoja kummallekaan. Pikemminkin oli jotenkin oudolla tavalla söpöä, koska halusi katsella, kun lapsi tulee maailmaan.

Vierailija
17/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa, jos oikein muistan.

Vierailija
18/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikimaailmassa en halunnut miestä synnytykseen mukaan. Ei ängennytkään kyllä ja hyvä niin. 

Vierailija
19/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikkihan pyörii sinun ympärilläsi. Ole kiitollinen, että mies oli kiinnostunut näkemään lapsensa. 

Haista huilu. Jokaiseen aloitukseen pitää u l in päästä kommentoimaan. Synnytyksessä nyt vaan kaikki pyörii äidin ja lapsen ympärillä. Ai ihan kiitollinen pitäisi olla kun mies oli kiinnostunut näkemään lapsensa jota mankumalla mankui ja lupasi hoitaa, mutta ei sitten kiinnostanutkaan lapsi pidemmän päälle. 

Vierailija
20/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän minä olin sinun vierellä lattialla pyörtyneennä, etkö muista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme