Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teidän mies oli synnytyksessä ponnistusvaiheen aikana? Esikoisen syntyessä mies tuijotti jalkopäässä

Vierailija
04.01.2025 |

eikä suostunut hievahtamaankaan, vaikka kätilö useaan otteeseen kehotti siirtymään minun viereeni. Tuli tunne että mies oli ihan kuin seuraamassa jotain esitystä eikä minun tukenani. Kuopuksen syntyessä mies (toinen) oli vierelläni tukemassa minua. Ja tähän ei tarvitse vastata ellei mies ollut synnytyksessä mukana.

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli siellä sängyn yläpäässä kunnes kätilö kehotti miestä katsomaan, kun vauvan tukkaa näkyi. Mies kävi kurkkaamassa ja tuli sitten takaisin. Eipä tuo tuosta traumatisoitunut. Toinen lapsi syntyi sektiolla ja mies oli leikkaussalissa mukana, seisoi huoneen nurkassa katsomassa.

Mä en tarkoittanut traumatisoitumista aloituksessani, vaan sitä että ei tullut tuekseni vaikka kätilö kehotti. Mies ei itseasiassa traumatisoitunut mistään minulle aiheutuneesta kivusta, hän jopa aiheutti sitä tahallaan minulle. Onneksi lapsesta tuli isästään huolimatta normaali. Ap

Miksi menit lisääntymään tuollaisen vammaisen kanssa? Ei sinullakaan hyvin mene.

Vierailija
62/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että kaikki naiset eivät synnytä?

Sille on syynsä... ja hyvä niin.

Huonolaatuisuus ei periydy. 

Sairas kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikkihan pyörii sinun ympärilläsi. Ole kiitollinen, että mies oli kiinnostunut näkemään lapsensa. 

Siinä tilanteessa muuten todellakin pyörii, äidin ja lapsen ympärillä. Isä heitetään jopa ulos salista, jos ei osaa käyttäytyä, ihan sama sen oman kiinnostuksen kanssa. Tärkeintä on saattaa lapsi maailmaan turvallisesti niin hänen itsensä kuin äidinkin kannalta, ihan kaikki muu on ylimääräistä. 

Vierailija
64/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan haluaisi, että mies katsoo kun römpötin repeilee ja menee piloille lopullisesti.🥺ei ihme, että niin monille tulee ero. Ei sitä näkemäänsä unohda koskaan!

Mitä se haittaa, jos sen näkee, että römpötin menee piloille? Kyllähän sen myöhemmin havaitsee ja jopa tunteekin.

Niin kyllä havaitsee ja tuntee, valitettavasti...🥺🤢

Sinä et ole päässyt kokeilemaan synnyttämätöntä etkä synnyttänyttä. Mahtaa ottaa pattiin.

Synnyttämättömiä olen päässyt ja synnyttäneitä en edes halua. Hyi!🤢🤮

🚨INCEL🚨 🚨INCEL🚨

Turhaan täällä lässytät. Sukupuolesi fyysiseen havaitsemiseen tarvitaan suurennuslasi muutenkin.

Vierailija
65/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieressäni puhumassa minulle ja pitämässä kädestäni.

Vieressä minullakin ja pitämässä kädestä, mutta en muista puhuiko mitään.  Taisi yrittää ponnistaa apuna. 

Vierailija
66/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vitsaillaan tuosta ryyppäämässä olosta, mutta oma juoppoisäni aloitti viikon ryyppyputken kun äiti lähti sairaalaan synnyttämään minua. Myöhemmin pariin eri otteeseen kun ukon olisi pitänyt vahtia jo olemassaolevia lapsia kun äiti meni sairaalaan synnyttämään, lähti ryyppäämään vahtivuorollaan ja jätti meidät lapset yksin. Ei ole varmasti mikään ainutkertainen "isä" (ei ansaitse tuota nimikettä millään muotoa) vaan näitä lapsiaan suorastaan vihaaviamulkkuja on Suomenmaa täynnä.

Vierailija
67/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan haluaisi, että mies katsoo kun römpötin repeilee ja menee piloille lopullisesti.🥺ei ihme, että niin monille tulee ero. Ei sitä näkemäänsä unohda koskaan!

Mitä se haittaa, jos sen näkee, että römpötin menee piloille? Kyllähän sen myöhemmin havaitsee ja jopa tunteekin.

Niin kyllä havaitsee ja tuntee, valitettavasti...🥺🤢

Sinä et ole päässyt kokeilemaan synnyttämätöntä etkä synnyttänyttä. Mahtaa ottaa pattiin.

Synnyttämättömiä olen päässyt ja synnyttäneitä en edes halua. Hyi!🤢🤮

🚨INCEL🚨 🚨INCEL🚨

Turhaan täällä lässy

Onpa täällä lapsellista porukkaa!😂🙄

Vierailija
68/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siittäjän pitäisi olla mukana synnytyksessä? Täysin luonnoton ajatus.

Vierailija
69/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli siellä sängyn yläpäässä kunnes kätilö kehotti miestä katsomaan, kun vauvan tukkaa näkyi. Mies kävi kurkkaamassa ja tuli sitten takaisin. Eipä tuo tuosta traumatisoitunut. Toinen lapsi syntyi sektiolla ja mies oli leikkaussalissa mukana, seisoi huoneen nurkassa katsomassa.

Mä en tarkoittanut traumatisoitumista aloituksessani, vaan sitä että ei tullut tuekseni vaikka kätilö kehotti. Mies ei itseasiassa traumatisoitunut mistään minulle aiheutuneesta kivusta, hän jopa aiheutti sitä tahallaan minulle. Onneksi lapsesta tuli isästään huolimatta normaali. Ap

Miksi menit lisääntymään tuollaisen vammaisen kanssa? Ei sinullakaan hyvin mene.

Valitettavasti psykopaatti osaa esittää muuta kuin on. Totuus tulee ilmi sitten jossain vaiheessa. Hyvin mulla nykyään uuden mieheni kanssa menee. Mites sulla? Kommenttisi perusteella ei hyvin.

Vierailija
70/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilön kanssa ottivat konjakkia. 

Vierailija
71/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mun vieressä kait se oli. Ei siinä 8 minuutissa paljon ehtinyt miettiä missä kukin on.

Vierailija
72/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lisääntyä aikuisen miehen kanssa, niin ei ole tuota ongelmaa.

Tai sitten ei ota miestä synnytykseen mukaan, ei sinne ole pakko sitä päästää jos ei halua. En itsekään haluaisi tai ottaisi.

Vierailija
73/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun huoransa kanssa varmaan oli. Onneksi ei sitä limasäkkiä ole tarvinnut sen jälkeen nähdä.

Vierailija
74/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikimaailmassa en halunnut miestä synnytykseen mukaan. Ei ängennytkään kyllä ja hyvä niin. 

Miksi?

Vierailija
75/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitäkö sinä, että kun nainen tapaa uuden miehen, hän jotenkin tietää, miten mies käyttäytyy esim synnytyksessä 10 vuoden kuluttua.?

En minulla ollut ainakaan käynyt mielessäkään miten mies kenties synnytyksen aikana reagoi. 

Ihmiset on siitä ihmeeellisiä, että normaalikin ihminen saataa jossain tilanteessa käyttäytyä oudosti ja niin, ettet olisi sitä ikinä voinut etukäteen uskoa/tietää. 

Nää kommentiti, että "menit sitten lisääntymään tuollaisen kanssa" on aika turhia. 

Se toinen on voinut siinä kohtaa, kun on "lisäännytty/lasta tehty" olla vielä ihan erilainen.

En minäkään arvannut/osannut ennustaa, että mies joka 14 vuotta vonkasi lasta, ei sitä sitten yhtään hoitanut, kun se viimein oli tehty.  Tuli ihan puskista.

Vierailija
76/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääpuolessa istui jakkaralla koko homman. Ei osallistunut mitenkään, mikä on minusta ihan hyvä - viimeksi olisin tuossa mitään imelää lepertelyä tai tsemppausta kaivannut.

Pesi sitten lapset, kapaloi ja sylitteli kun olivat ulkona.

Vierailija
77/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti psykopaatti osaa esittää muuta kuin on. Totuus tulee ilmi sitten jossain v

Valitettavasti jotkut naiset (etenkin pillullaan ajattelevat) eivät ymmärrettävistä syistä osaa etenkään suhteen alkuvaiheessa hahmottaa toksisia persoonia. Toivottavasti opit jotain 😘

Vierailija
78/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikään kuin omisti vittusi, joten halusi tarkistaa syntyvät vauriot ja lisäksi hassunhauskaa tarinaa kavereille kerrottavaksi. Lukekaapa miesvaltaisia keskustelupalstoja niin saatte selville, mitä ne teistä oikeasti ajattelevat.

Kantsisko tutustua niihin miehiin oikeassa elämässä eikä vain lukea incel foorumeita vi-tun tyhmä femcel?

Vierailija
79/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärisi vieressä kamalassa krapulahorkassa, joutui lähtemään pois kun ponnistaminen alkoi. Oli mennyt suoraan lähibaariin.

Vierailija
80/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikkihan pyörii sinun ympärilläsi. Ole kiitollinen, että mies oli kiinnostunut näkemään lapsensa. 

Siinä tilanteessa muuten todellakin pyörii, äidin ja lapsen ympärillä. Isä heitetään jopa ulos salista, jos ei osaa käyttäytyä, ihan sama sen oman kiinnostuksen kanssa. Tärkeintä on saattaa lapsi maailmaan turvallisesti niin hänen itsensä kuin äidinkin kannalta, ihan kaikki muu on ylimääräistä. 

Olet tyypillinen narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme