Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teidän mies oli synnytyksessä ponnistusvaiheen aikana? Esikoisen syntyessä mies tuijotti jalkopäässä

Vierailija
04.01.2025 |

eikä suostunut hievahtamaankaan, vaikka kätilö useaan otteeseen kehotti siirtymään minun viereeni. Tuli tunne että mies oli ihan kuin seuraamassa jotain esitystä eikä minun tukenani. Kuopuksen syntyessä mies (toinen) oli vierelläni tukemassa minua. Ja tähän ei tarvitse vastata ellei mies ollut synnytyksessä mukana.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseli vierestä, ei kuuleman mukaan tiennyt mitä pitäisi tehdä eikä kukaan myöskään tuntunut kiinnittävän häneen huomiota ennen kuin napanuora piti leikata, mitä ei olisi halunnut tehdä.

Vierailija
102/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomassa saunassa. Miehet on umpityhmiä, ja haisevat pierulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkesiko jakopään hihna, eli saiko tuijottaja ripulit kasvoilleen?

Toivottavasti

Vierailija
104/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallisessa ottamas "yhen'

Luitko aloituksen? Vikaa ymmärryksessä?

Tämä tuntuu olevan ongelma arviolta noin 99,9 prosentilla vauvapalstalla kommentoivista.

Vierailija
105/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mies paikalla oli, pidin sen kolme tuntia sitä kädestä kiinni, kun sen siihen sain, ettei karkaa. Ja hyvä kun oli.

Vierailija
106/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko vauva singahtaa kuin tykin kanuunankuula ja lentää huoneen takaosaan? Vai onko se rauhallisempaa. 

Voi. Meille kävi niin. Lapsella vieläkin oudon muotoinen pää, kun syöksyi seinään.🥺

Voi voi sentään! Eikö kukaan ehtinyt saada koppia? Onko ihan normaali muuten vai saiko jonkun aivovamman? Kenen on vastuu???🥺😩

Kukaan ei ottanut vastuuta, eikä saanut koppia. On muuten ihan normaali 10v, mutta pää on kuin lynttääntynyt lanttu! Koulukiusaustahan se on aiheuttanut, kun lapset voivat olla aivan hirviöitä!🥺

Vierailija
107/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen nähtävää siellä yläpäässä on? Tottakai katsoo sinne missä tapahtuu. Oletko sekaisin päästäsi?

Mies osallistuu synnytykseen tukihenkilönä. Katselijan paikkoja ei ole.

Vierailija
108/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäässä. Synnytin autoon ja mies toimi kätilönä.

Vierailija
109/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni synnytyksen näkeminen ja lapsen syntymä oli samalla meidän parisuhteen ja seksielämän hautajaiset!😩En koskaan toipunut siitä mitä näin!🥺

Terveisin Jannu 14v

Vierailija
110/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni synnytyksessä haisi ja lensi kakka! Hyi!🤢🤮💩

Sellaista se on apinoiden kesken. Ajattelitko opetella käyttämään vessaa?

Vierailija
111/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin olisi voinut olla asiallinen ketju, mutta sen sijaan tehtiin miesvihasatuilu-ketju. 

Vierailija
112/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten repesi vaimon toosa ja pahasti. Sen jälkeen on tuntunut kuin jotain pesäpalloräpylää panis!🥺Mutta on hän silti rakas ja lapseni äiti. Onneksi voin käydä hu orissa kun haluan kunnon pimppaa!😍

Pienimunaisten ongelmia. Vaimoa ei ole ja jos ikinä olet poikuudestasi päässyt, niin rahalla.

Vierailija
113/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tuijotti jakopäätä.

Vierailija
114/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni synnytyksen näkeminen ja lapsen syntymä oli samalla meidän parisuhteen ja seksielämän hautajaiset!😩En koskaan toipunut siitä mitä näin!🥺

Meillä mies kesti kuin mies. Ei kuulemma ole traumoja ja seksikin maistuu edelleen. Riippuu näköjään miehestä...😊

Vierailija
115/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa että pakotetaan mies mukaan synnytykseen. Kautta ihmiskunnan historian synnytetty on naisporukassa. Kyllä ne siitoshommat ja perheen elatus riittävät miehelle.

Minun mieheni oli metsästysreissulla kun lapsi syntyi. Seuraavan syntyessä rakensi meille saunamökkiä. 

Vierailija
116/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pyynnöstäni mies oli molemmilla kerroilla pääpäässä ja kätilöt hoiti hommansa alapäässä. 

Pääpää ja pyypää 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
117/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kesti kuin mies. Ei kuulemma ole traumoja ja seksikin maistuu edelleen. Riippuu näköjään miehestä...😊

Niin, jotkut tyytyy pesäpalloräpylään...

Vierailija
118/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makasi lattialla, kun oli niin huonovointinen. Että kiitos hänelle vaan tuesta.

Itse en naisena paljon kammottavampaa ammattia keksi, kuin kätilö. Kaikki kunnia niille, jotka tuohon työhön pystyy.

Eihän siinä ole sadisteille (joita suuri osa kätilöistä on, todisteeksi käy mm. heidän reaktionsa synnytysväkivalta-kampanjaan) mitään kammottavaa, päinvastoin. On heille suorastaan unelmaduuni päästä katsomaan vierestä kun toinen kärsii helvetillisissä kivuissa ja he voivat keskittyä jakelemaan tyynesti ohjeita.

Vierailija
119/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kotona. Mitäpä sitä statisteja ottamaan synnytyssaliin, pilaavat vain synnyttäjän keskittymisen.

Vierailija
120/125 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli siellä sängyn yläpäässä kunnes kätilö kehotti miestä katsomaan, kun vauvan tukkaa näkyi. Mies kävi kurkkaamassa ja tuli sitten takaisin. Eipä tuo tuosta traumatisoitunut. Toinen lapsi syntyi sektiolla ja mies oli leikkaussalissa mukana, seisoi huoneen nurkassa katsomassa.

Mä en tarkoittanut traumatisoitumista aloituksessani, vaan sitä että ei tullut tuekseni vaikka kätilö kehotti. Mies ei itseasiassa traumatisoitunut mistään minulle aiheutuneesta kivusta, hän jopa aiheutti sitä tahallaan minulle. Onneksi lapsesta tuli isästään huolimatta normaali. Ap

Siis lapsi syntyi ja oli kunnossa ilman miehen tukeakin. Mikä oli se, joka sinut traumatisoi?

Kun siis mietin, että mies oli mukana ekassa synnytyksessä ja mulla ei ole aavistustakaan (siis ei mitään muistikuvaa) mitä mies siellä teki. Minähän sen lapsen synnytin. Seuraavissa mies ei ollut mukana (ei ollut hoitajia isommille siksi aikaa), enkä niistäkään traumatisoitunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme