Mitkä ovat yleisimpiä syitä sille, että nainen pettää?
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Omalla miehellä liian pieni pili ja laukeaa liian nopeasti.
Tämä.
Kostoksi kun mies pettänyt ensin.
Suhteessa on jotain pielessä ja asioista ei keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa on jotain pielessä ja asioista ei keskustella.
Pettäminenkö lisää keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se miehen persuuntuminen ja tähän kuuluva alkoholismi, älykkyyden lasku jne. ovat yleisimpiä syitä.
Persut eivät ole sentään niin vähä-läyisiä, että pettäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se miehen persuuntuminen ja tähän kuuluva alkoholismi, älykkyyden lasku jne. ovat yleisimpiä syitä.
Persut eivät ole sentään niin vähä-läyisiä, että pettäisivät.
Aivan. Siksi he pitävät kynsin ja hampain kiinni vaalilupauksistaan. Vai kuinka?
Tylsä mies, kipinä hiipuu ja ei kemiaa.
Minä petin kun mies oli kuukausia haluton eikä suostunut puhumaan aiheesta, ja sitten sain asialliselta ja hyvännäköiseltä mieheltå huomiota.
Joillain ihan jännityksen etsiminen ja oma moraalittomuus.
Sitten on näitä joiden parisuhde on oikeasti kuollut tai mies ei muuten arvosta ja huomioi. Mä lasken kuolleeksi parisuhteeksi senkin jos velvollisuudesta joutuu sen 1-2 kertaa kuussa suostumaan tyydyttämään miehen.
Naisel voi olla vaikeampi lähteä parisuhteesta jos on taloudellisesti tai muuten riippuvainen toisesta ja joskus irtosuhteeseen ajautuminen on se keino herätä siihen että elämällä on muutakin tarjottavaa.
Tätä voi olla miehenkin kohdalla. Meillä oli yksi vaikeasti sairas lapsi jolle olin omaishoitajana ja toinen nepsy joka tarvitsi myös paljon tukea. Olin itse ihan kiinni lapsissa kun sain yhden vaikean sairaalajakson jälkeen kuulla mieheni pettäneen. Vaikka kaikki asiasta kuulleet tuossa tuomitsivat miehen ja syyttivät häntä erosta, tajusin jo hänen pakatessaan tavaroita että mulle tuli henkisesti helpompi olo. Meidän suhde oli kuollut jo aikaa sitten ja ilman lapsista aiheutunutta ylimääräistä vastuuta oltaisiin uskallettu erota jo vuosia aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minä petin kun mies oli kuukausia haluton eikä suostunut puhumaan aiheesta, ja sitten sain asialliselta ja hyvännäköiseltä mieheltå huomiota.
Eli mies sai helppoa pillua pikku lepertelyllä 😄
Pettäjät pettävät aina.
Voit olla vaikka kuinka täydellinen kumppani ja silti pettäjä tulee pettämään.
Se pettäminen ei johdu petetystä vaan siitä pettajasta ja tämän narsismista.
Tämä pätee niin naisiin ja miehiin
Vierailija kirjoitti:
Iso muna on niin houkutteleva että siinä on syy pettää.
Jos nainen pettää, mies on sika, joka ei tarjoa läheisyyttä - myös pettämiskumppani on sika. Jos sikamies pettää, mies on sika ja ikuiset traumat.
Vierailija kirjoitti:
pettäminen ei johdu petetystä vaan siitä pettajasta
Tämä.
Totta kai pettäjät kertovat kaikenlaisia syitä mutta se on hyvin samanlaista uhrin ja olosuhteiden syyttämistä kuin rikollisillakin.
Ovat aivan oma ihmistyyppinsä.
Naiset tuppaa ajattelemaan vaan alapäällään.
Johtuu varmaan sukupuolivietistä. Nykyinen vallalla oleva parisuhdemalli on oletettavasti pikemminkin sosiaalinen konstruktio kuin ihmiselle ominainen laumanperustusmuoto. Moniko nisäkäs muodostaa elinikäisen ja yksiavioisen parisuhteen? Miten homma tyypillisesti menee muilla kädellisillä?