Michael Douglas! Upea ja lahjakas näyttelijä, mikä on mielestäsi paras elokuva?
Kommentit (57)
en osaa valita, on niin hyvä kaikissa.
Top 3 (järjestys ei olennainen)
Wallstreet
Falling Down
The Game
Monta hyvää, en osaa sanoa parasta. Vaarallinen suhde, Basic instinct, Täydellinen murha, The game, Rankka päivä, Niilin jalokivi, Vihreän timantin metsästys, Amerikan presidenttti…
Takakireä tyyppi. Ei varmasti helppo läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli seksiriippuvainen ja hoidatti ongelmaansa asiaan perehtyneellä klinikalla ysärin alussa.
Ja miten tämä liittyy hänen näyttelijäntaitoihinsa?
Mä olen aina tykännyt hänestä. Hyvä näyttelijä, komea ja karismaattinen mies. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Takakireä tyyppi. Ei varmasti helppo läheisille.
Jaa oletko monestikin ollut tekemisissä vai perustatko käsityksesi hänen roolisuorituksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli seksiriippuvainen ja hoidatti ongelmaansa asiaan perehtyneellä klinikalla ysärin alussa.
Ja miten tämä liittyy hänen näyttelijäntaitoihinsa?
Mä olen aina tykännyt hänestä. Hyvä näyttelijä, komea ja karismaattinen mies. ❤️
Hän on irstas ja ällöttävä. Sai sen kurkkusyövänkin omien sanojensa mukaan, koska oli harrastanut niin paljon suuseksiä. Yöks.
Wall Street(1987) ja rankka päivä(1993)
Se rankka päivä paras.
Muistui vain mieleen myös "vaarallinen suhde" leffa ja kohtaus, missä perhe on myymässä taloaan. Taloa änkeää ostamaan tuon Michaelin salasuhde säätö, joka on raskaana.
Kävi katsomassa taloa tarkoituksella, kun mies ei paikalla ja jutteli vaimon kanssa niitä näitä.
Totta kai tuo Michael osuu sitten paikalle, mutta tietenkin kummatkin salaavat tuntevansa toisensa.
Kun nainen lähtee, vaimo juttelee miehelleen: "Nainen parka on varmaan muuttamassa yksin. Ei maininnut miehestä mitään"
Rankka päivä oli rankka leffa. Basic inst.se nainen veti roolin psykosta.
Basin instictissä on semmoinen omituinen kohtaus, jossa Michael Douglas käytännössä väkisinmakaa naisensa takaapäin seinää vasten repimällä vielä tämän housut ja löikö se sitä.. aika outo kohtaus.
Ruusujen sota. Se on yksi lempileffoistani jonka jaksan katsoa uudestaan ja uudestaan. Täydellisesti valitut roolihahmot.
Täydellinen murha, joka perustuu Hitchcockin Täydelliseen rikokseen, on ehkä paras.
Pidän myös Vaarallisesta suhteesta, vaikka tarina on jotenkin kajahtanut ja överi. Se on nostalginen 80-luvun trilleri.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Basin instictissä on semmoinen omituinen kohtaus, jossa Michael Douglas käytännössä väkisinmakaa naisensa takaapäin seinää vasten repimällä vielä tämän housut ja löikö se sitä.. aika outo kohtaus.
Jep, oli aika sakea kohtaus jo silloin julkaisuaikaankin.