Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat yleisimpiä syitä sille, että nainen pettää?

Vierailija
04.01.2025 |

Ja mitä mies voisi ehkä tehdä että niin ei käy? 

Kommentit (187)

Vierailija
81/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea yhtään kommenttia, mutta mies ei voi tehdä asialle yhtään mitään ja se pettämisen syy on aina miehessä ja miehen oma vika.

Oikeasti voit estää tapahtuman olemalla rikas ja tekemällä naiselle tiettäväksi että hänen paikkansa sun vierellä ei ole kiveen hakattu, niin kauan kuin nainen on epävarma tuosta tontista, hän keskittyy pelkästään sun koukuttamiseen, mutta siinä kuin on onnistunut niin kaikki loppuu kuin seinään. On nähty, on koettu ja on sopeuduttu. Nyt noita pyörii ympärillä (varsinkin munan ympärillä) ja elämä hymyilee.

Vierailija
82/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoliitto, uhkailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänelläkin olisi oikeus harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta hän ei itse halua. En tiedä millaisten ihmisten kanssa itse menisit sänkyyn, mutta itse valikoin kumppanini hieman toisin, eikä taudeistakaan ole pelkoa. 

Vierailija
84/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla miehellä liian pieni pili ja laukeaa liian nopeasti.

Uutta kortsua vaan päälle

Vierailija
85/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hänelläkin olisi oikeus harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta hän ei itse halua. En tiedä millaisten ihmisten kanssa itse menisit sänkyyn, mutta itse valikoin kumppanini hieman toisin, eikä taudeistakaan ole pelkoa. 

Olisiko hänellä oikeus harrastaa seksiä myös prostituoidun kanssa?

Koska naisille seksiseuran saaminen on helpompaa kuin paskalla käynti on tällaiset avoimuudet muuten hieman epätasa-arvoisia.

Vierailija
86/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei huomioi mitenkään. 

Vierailija
87/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOkainen selitys alkaa aina "koska mies ei...".

Eli ei ole koskaan naisen syy jos se pettää.

Vierailija
88/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille seksiseuran saaminen on helpompaa kuin paskalla käynti on tällaiset avoimuudet muuten hieman epätasa-arvoisia.

No osaisiko kukaan availija antaa tähän mielipiteensä?

Vierailija
89/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtiotto ja tahto kokea uutta. Itse olen tullut petetyksi, kun suhde on ollut vaikea ja lopuillaan. En ole pystynyt pettämään, mutta olen parisuhteideni välissä ollut muutaman varatun naisen kanssa. Jännitys, huomio, tai jotain sellaista, Johtavat viestittelyyn ja helposti seksiin. Surullista etten ole kumppanilleni antanut sitä huomiota, toisaalta en tiedä olisiko se auttanut.

Vierailija
90/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehet ovat sikoja!

Vierailija
91/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä petin kun mies oli kuukausia haluton eikä suostunut puhumaan aiheesta, ja sitten sain asialliselta ja hyvännäköiseltä mieheltå huomiota.

Eli mies sai helppoa pillua pikku lepertelyllä 😄

Siinäpä oppitunti myös aviomiehille. Huomiolla ja lepertelyllä saattaa saada, kannattaa valita antaako rouva miehelle vai vieraalle.

Vierailija
92/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät pettävät aina. 

Voit olla vaikka kuinka täydellinen kumppani ja silti pettäjä tulee pettämään.

Se pettäminen ei johdu petetystä vaan siitä pettajasta ja tämän narsismista.

Tämä pätee niin naisiin ja miehiin

Juuri näin. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Ja yrittää pakonomaisesti saada ympäristöään pettämismyönteiseksi. Ei kestä kritiikkiä. Uhriutuu ihmisten edessä.

Vierailija
93/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät pettävät aina. 

Voit olla vaikka kuinka täydellinen kumppani ja silti pettäjä tulee pettämään.

Se pettäminen ei johdu petetystä vaan siitä pettajasta ja tämän narsismista.

Tämä pätee niin naisiin ja miehiin

Juuri näin. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Ja yrittää pakonomaisesti saada ympäristöään pettämismyönteiseksi. Ei kestä kritiikkiä. Uhriutuu ihmisten edessä.

Juurikin näin. Kannattaa muistaa myös, että seksi ei ole se ainut pettämisen muoto. Myös avoimissa suhteissa voidaan pettää. 

Vierailija
94/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat kuin miehelläkin. Seuraava.

Ei. Nainen ajattelee pettäessään parisuhdettaan ja puolisoaan, mies nimenomaan ei.

Vierailija
95/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintahan tuo aina on.

Pettämiseen ei ajauduta vaan se on aina tietoinen päätös tehdä väkivaltaa puolisoaan kohtaan.

Vierailija
96/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiset piirteet lisäävät pettämistä

Vierailija
97/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upupup

Vierailija
98/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku toi yhtenä päivänä judeokristillisen vertauksen: joka porttoon yhtyy, muuttuu samaksi lihaksi hänen kanssaan. Portto voi olla mieskin eikä pelkästään nainen. 

Vierailija
99/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan pettänyt mutta halusin erota ja baarissa humalassa vieraan miehen kanssa hitaita tanssimalla ja kiihkeästi suutelemalla hain sitä että sain menetettyä lopunkin kunnioituksen omaa miestäni kohtaan ja eroaminen kävi helpoksi.

Vierailija
100/187 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan pettänyt mutta halusin erota ja baarissa humalassa vieraan miehen kanssa hitaita tanssimalla ja kiihkeästi suutelemalla hain sitä että sain menetettyä lopunkin kunnioituksen omaa miestäni kohtaan ja eroaminen kävi helpoksi.

Mihin tarvitsit tuota? Hakeudu hoitoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän