Mitkä ovat yleisimpiä syitä sille, että nainen pettää?
Kommentit (187)
Jos oma mies kohtelee yhdentekevästi, ja toiselta saa kaipaamaansa huomiota..
Koska naisella on kyky ja tahtotila.
Samat kuin miehelläkin. Seuraava.
Elämänkatsomus = Ateismi.
Ei normaalit rakastavat ihmiset petä eikä jätä.
Elämää eletään. Elämä on. Elämää eletään. Vaihtelevia ajanjaksoja ja virtauksia. Yhdessä. Kahdestaan. Niin sovittiin.
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyden ja seksin puute meillä.
Siis mitä? Ootte yhdessä? Kehtaat puhua muodossa "meillä"
Tietääkö aviomiehesi
Luulisin että läheisyyden puute, puhumattomuus, pidetään toista itsestäänselvyytenä ei osoiteta välittämistä. Ajattelin näin miehenä tuommoista.
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa on jotain pielessä ja asioista ei keskustella.
Mies on mykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä petin kun mies oli kuukausia haluton eikä suostunut puhumaan aiheesta, ja sitten sain asialliselta ja hyvännäköiseltä mieheltå huomiota.
Eli mies sai helppoa pillua pikku lepertelyllä 😄
Niin, tuo edellinen on siskoni. Lohduttaja polkaisi paksuksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että läheisyyden puute, puhumattomuus, pidetään toista itsestäänselvyytenä ei osoiteta välittämistä. Ajattelin näin miehenä tuommoista.
Kerro tuo vaimolleni.
Jos kohdellaan huonosti voi ajan kuluessa alkaa kiinnostamaan.
Eksän entinen muija oli pettänyt sitä. Kuulema vahingossa kännissä hairahtui duunikaverin sänkyyn kymmeniä kertoja.
Ei pettämiselle aina mitään erityistä syytä ole. Pitkässä parisuhteessa vain kyllästyy väistämättä toiseen ihmiseen ja kaipaa vaihtelua.
Nainen pettää koska toinen on helpompi pano. Tekosyitähän riittää
Minä suljen naisen kellarini aina kun en voi vahtia sitä, ettei se pääse pettämään minua.
Syrjäytyneisyys, näköalattomuus ja oireilu
Eipä siinä ole mitään tehtävissä jos puoliso rakastuu. Tunteet vie. Tiedän kokemuksesta.
Yllättävän harva pettäjänainen tässä ketjussa otti syyn omille niskoilleen, vaan syy naisen kusipäiseen käytökseen oli taas kerran miehessä. Nainen kun on virheetön yksilö silloinkin kun pettää.
Läheisyyden ja seksin puute meillä.