Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle palvelulle sinulla on tarvetta?

Vierailija
04.01.2025 |

Onko sellaista palvelua, jota sinä kaipaat, mutta jota ei ole olemassa tai sitä on heikosti saatavilla? 

Kommentit (240)

Vierailija
81/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset lyhdyt. Maalle vois tullu linja-autolla.  Siinä vois olla alko toisessa päässä ja väliseinän takana virolaista nuorta.   Vois olla 10x leimapassit 11 kerta ilman.  Suomi nousuun. 

Vierailija
82/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotalkkari. Joku henkilö, joka tsekkaisi säännöllisesti auton, tekisi pieniä huoltotoimenpiteitä ja kertoisi, milloin on aika tehdä mitäkin korjauksia ja käyttäisi auton korjaamolla, jos ei itse osaisi korjata. Voisi aina ottaa yhteyttä, jos tulisi joku ongelma, eikä itse tarvitsisi miettiä osaamatonta päätään puhki ja maksaa korjaamoille turhia ylihintaisia rahastusremontteja. Tulisi halvemmaksi maksaa tällaiselle ja ajella vähän vanhemmalla autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkä "vastaava "aulaan,  joka ojentaa puhtaa tossut et pääsee kauppaan.

Ottaa minun nastakengät talteen.

Vierailija
84/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikittomat ravintolat ja baarit. Olisi kiva pystyä keskustelemaan kavereiden kanssa kun iltaa istutaan, mutta kun ei. Taustamusiikkien on pakko pauhata niin raivolla, että sitä ei kuule omia edes ajatuksiaan.

Vierailija
85/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa oli tarve miespalvelulle, mutta en tiedä mistä voi saada maksullista miestä. 

Vierailija
86/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiliikkeiden pitäisi vuokrata moottoroituja tekovaginoita ja suihinotto koneita. Sehän ei olisi edes uskottomuutta.

Vierailija
87/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodin raivaukselle olisi suuri tarve.

Tarvittaisiin esim. pakettiauto, johon voisi viedä poistoja, sitä mukaa kun raivaus etenee. Koska ei ole välivarastoa, niin homma on hidasta. Tämä hidas setvimis vaihe on se pulma, 

Energinen terve apuri olisi kullan arvoinen, joka kysyisi jokaisen tavaran kohdalla, säästetäänkö vai ei. Kyse ei kuitenkaan ole mielenterveys ongelmasta, kuten tv ohjelmissa, vaan elämäntilanteen aiheuttamasta kaaoksesta.  

Paljonko olisit valmis maksamaan vaikka kolmen tunnin raivausavusta? 

Olen itse käytännöllinen ja kätevä juuri tuollaisissa järkkäilyissä, eli tavaroiden läpikäymisessä ja jäljellejäävien järjestämisessä käytännöllisesti ja kauniisti kotiin ml. säilytystilojen suunnittelu ja hankkiminen. Nauttisin tuollaisesta työstä esim. osa-aikaisena ja voisin hyvin tarjota ko. palvelua. Mutta onko suomalaisilla valmiutta maksaa tuollaisesta palvelusta? Varmaan joku 50 e tunti minimissään vaatisi että homma olisi millään lailla kannattavaa. 

Vierailija
88/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieksenmäen rihkama puoti ja tampereen kahvio joissa asiakkaita vihataan mikseivät laita kylttiä emme tarvitse asiakkaita.

Vierailija
89/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin pääsy neurologille ja tämän hetken tarve päästä ihotautilääkärille. Ei ole edes paikkakunnan yksityisellä näitä kahta saatavilla. 

Neurologille pääsy kesti kauan ja sekin vain, koska fysioterapeutti käski minun vaatia lääkäriltä lähete. 

Tällä kertaa vaikea iho ongelma, joka ei ole kuukausien aikana kaikilla eri keinoilla ja kokeiluilla häviämään vaan pahenee. Arvauskeskuksessa eivät osaa millään tavalla arvioida mikä on syynä. Ja silti puoskari lääkärit haluaa kokeilla sitä ja tätä, ARVUUTTELEMALLA että kokeillaan tätä reseptiä ihoosi seuraavaksi, jos toimisi, mutta eivät millään tavalla tiedä mistä vaikeat iho oireeni johtuvat. 

Vierailija
90/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojeluskunta tulis tarpeeseen.

Torvisoittokunta olisi ihana. Voisi kutsua sellaisen ikkunan alle. Naapurit ihmettelisi. 

Vierailija
91/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen maksullinen keskusteluseuralainen (mies), jonka kanssa voisi käydä ravintolailllallisella tai kävelyllä. Ei siis muuta. Kaipaan itseäni älykkäämpää juttuseuraa :D Maksukykyä olisi max 80 tai satasen tunti,  mutta häpeä estää laittamasta ilmoitusta mihinkään. 

Vierailija
92/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä tarroja siitä taannoin lievän kohun aiheuttaneen ja sittemmin poistetun graffitin kuva-aiheesta Helenin "graffitiseinässä". Niitä liimaisin ympäriinsä ja ottaisin kantaa.

Vierailija
93/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen gynekologin tarkastus, jossa tutkittaisiin myös rinnat, ettei itse tarvisi arvuutella. Hinta 30-70e. 

Vierailija
94/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuolto on jo TUHOTTU  ...Kiitos kokoomukselle ! Tuo ei ole mikään "työryhmä" - tuo on RIKOLLISJENGI . 

Vierailija
95/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ja kaipaan, nimittäin siivouspalvelua, kohtuuhintaista ja hyvää jälkeä.

Vierailija
96/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on parempi ehdotus, jota olen miettinyt jo muutaman talven. Kaupassa olisi ns. lipareita, jotka laitetaan nastakenkien päälle, niin eivät raavi lattioita, eivätkä olisi liukkaat. Sellaiset voisin ostaa omaksikin.

Vierailija
97/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on parempi ehdotus, jota olen miettinyt jo muutaman talven. Kaupassa olisi ns. lipareita, jotka laitetaan nastakenkien päälle, niin eivät raavi lattioita, eivätkä olisi liukkaat. Sellaiset voisin ostaa omaksikin.

Nastakengät, joissa nastat on kiinteästi kiinni, pitäisi kieltää ja hyväksyä vain helposti irrotettavat liukuesteet kengänpohjiin.

Vierailija
98/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pakkais mun kauppatavarat hihnalta pussiin valmiiks. Tai sit kaupan vois sulkee muilta asiakkailta että pääsisin yksin rauhassa kauppaan. 

Vierailija
99/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuraaja pakkohoitoon. Voisin loisia kotona harhoineni, kun tuuraaja hoitaisi osansa osastolla, nielisi kiltisti lääkkeensä ja nyökkäilisi yhteistyökykyisesti kun kysellään, onko olo jo parempi.

Vierailija
100/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöautomaatit kaduille, löytyyhän jo pizza-automaattejakin. Niin ja kahvi/tee-automaatteja saisi myös olla joka puolella katuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän