Millaiselle palvelulle sinulla on tarvetta?
Onko sellaista palvelua, jota sinä kaipaat, mutta jota ei ole olemassa tai sitä on heikosti saatavilla?
Kommentit (240)
Toimistomummo on jo keksitty, tämä on loistava idea
Vierailija kirjoitti:
Ei ole palvelu, vaan tuote. Sellaisia pieniä tarroja, joissa on joku tunniste, että ne löytää. Olisi Suomen harmaantuvalle kansalle varmasti merkityksellinen keksintö, kun ei meinaa muistaa mihin tavarat tuli laitettua. Kännykästä näkisi sijainnin.
Tämä tulisi muuten minulle tarpeen mutta mulla on aina kännykkä hukassa. Onko olemassa joku sellainen tunnistin ehkä jo keksittykin? Joka ri olisi toisen ihmisen puhelimessa vaan saisi esim eteisen seinään kiinni ja napista kun painaa niin kertoo missä oma puhelin on? :D
Maksaisin jos joku veisi välillä autoa huoltoon ja hakisi sieltä. Monet huoltopaikat ovat jossain moottorien varrella tai kaukana sieltä mistä bussit kulkevat. Vie siinä sitten auto työpäivän alussa huoltoon ja tule jollain keinolla kotiin ja iltapäivällä tai seuraavana päivän haku ja sama homma.
Nyt onneksi huoltopaikka on kävelymatkan päässä, mutta silti korpeaa. Joku voisi ajella ja hoitaa asian. Joku voisi myös pestä näitä ikkunoita. Itse pesen enää joka toinen vuosi kun laiskottaa.
Vierailija kirjoitti:
Filosofiset keskustelut samaan tapaan kuin olisi kylän vanhin, jolta kysyä. Ei siis mikään terapeutti tai joku filosofisen ajattelun kerho, vaan joku älykäs ja kokenut vanhempi ihminen ja jolle riittäisi jokin pieni rahasumma tyyliin 30-50 euroa.
Suo-Oraakkeli Lapinlahden linnuista tuttu. Houkutellaan esiin kossupullolla.
Hakupalvelu ei treffeille tai parisuhteille yms. vaan pelkästään halikaverille.
"Hei olen X ja haluaisin huomiselle aikavälille Y-Z halikaverin pariksi tunniksi".
Hölmö idea ja tuskin tulisi toimimaan, koska siitäkin tulisi yksi seksin haku sovellus mutta olisihan se kiva.
Kodin raivaukselle olisi suuri tarve.
Tarvittaisiin esim. pakettiauto, johon voisi viedä poistoja, sitä mukaa kun raivaus etenee. Koska ei ole välivarastoa, niin homma on hidasta. Tämä hidas setvimis vaihe on se pulma,
Energinen terve apuri olisi kullan arvoinen, joka kysyisi jokaisen tavaran kohdalla, säästetäänkö vai ei. Kyse ei kuitenkaan ole mielenterveys ongelmasta, kuten tv ohjelmissa, vaan elämäntilanteen aiheuttamasta kaaoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Palvelu, joka seuloisi nettikeskusteluista rasistiset ja sovinistiset viestit pois. Toivottavasti tekoäly olisi vastaus tähän.
Aina voi käyttää kiertoilmauksia joten ei tule tapahtumaan.
Ei Youtubessakaan saa puhua itsemurhasta mutta ihmiset kiertävät sitä "epä-elävöitsemisellä", "itse-deletoinnilla" "sewer slide" (suicide) ym. ilmauksilla.
Haluun sellasta palvelua et mul on ottomaatti kotona josta tulee sillai seinästä rahaa.
Tämä ei ehkä ole varsinaisesti palvelu, mutta lähes 60-vuotiaana täti-ihmisenä toivoisin kauppaa, josta saisi mukavia puuvillavaatteita vähän pulskemmille naisille. Ei mitään synteettisiä nuorisohepeneitä. Suora vähän a-linjainen puuvillahame ja paita - 90.luvulla oli sellaisia kaupat täynnä. Nyt täytyy sopivia vaatteita etsiä, vaikka munikäisiä on hyvin paljon.
Sihteeri, joka tekisi ajanvaraukset ja kaiken muun organisoinnin mun elämässä.
Tilauksen ottamista pöydästä ja pöytiintarjoilua kaipaan edes yhteen kahvilaan Tampereella. Saa maksaa enemmän, ja saisi minun puolestani veloittaa vaikka tarjoilumaksun. Kun olisi sellainen kahvila, johon voi huoletta poiketa. Otettaisiin ovelta vastaan ja vietäisiin pöytään, eikä tarvitsisi jonottaa linjastolla, maksaa kassalle ja sitten taiteilla tarjottimen kanssa etsimään vapaata pöytää, jota ei ole.
Keski- ja Etelä-Euroopassa käytän kahvilapalveluja päivittäin jopa useasti päivässä. Suomessa en jaksa itsepalvella, vaan ostan kaupasta vastaavat tuotteet ja menen kotiin syömään. On vapaa pöytä.
Tori-ostaja. Kaikki eivät suostu postittamaan tuotetta. Ammattimainen Tori-ostaja noutaisi tuotteen puolestani ja postittaisi sen. Ei viitsisi itse lähteä 500 kilometrin päähän jonkun 20 euron tuotteen vuoksi vain, koska myyjä lukee liian tarkkaan Postin sääntöjä (ettei jotain tuoksua tai muuta alkoholia sisältävää kosmetiikkaa saa lähettää postitse).
Ammattimainen dogsitter. Isommissa kaupungeissa varmasti onkin, mutta omassa kaupungissa vaan joko päivähoitopaikkoja (jollaiselle ei ole tarvetta) tai sitten sellaisia ilmoituksia, että ei toimijoita tuntematta viitsi kotiinsa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Neuvola vaihdevuosiin.
Tämä. Tätä palvelua olisin totisesti tarvinnut aikoinani. Vaihtarit alkoi niin yllättäen, totaalinen unettomuus, aivosumu, luulin tulleeni hulluksi. En osannut laskea (olin kassalla töissä, inventariossa). Oli nuori niin (???) 53
Haluaisin semmoset telkat, joihin syötettäis kolikoita, kun haluais kattoo jonkun ohjelman. Ylevero pois
Jos työkkäristä sais oikeasti töitä.
Tissiliivikauppa. Näitä ei joka pitäjässä olekaan.
Melko tyhmä pitää itse olla että noiden sovellusten kanssa mitään järkeviä keskustelua pystyy käymään. (pun intended)