Kuinka ravintoloitsija nyt vastaat listahinnoissa kun kaiken hinta on laskenut, varsinkin lihan?
Kommentit (20)
Eikö ravintoloitsija ole munaa vastata.
Hiljaista ravintoloisijoilla. En maksa penniäkään ennenkuin hinnat tippuu.
Eivät hinnat laske ikinä kun ovat kerran jollain tekosyyllä nousseet, se on selvä. Turha itkeä konkursseja sitten.
En syö yhdessäkään ravintolassa ennenkuin hinnat laskee.
Vuokrat, vesi ja sähkö taas on noussut. Myös laite vuokrat, huollot jne
Vierailija kirjoitti:
Vuokrat, vesi ja sähkö taas on noussut. Myös laite vuokrat, huollot jne
Pitäisiköhän yrittäjienkin kysyä että miksi helvetissä, sen sijaan että äänestävät kokoomusta silmät kiinni.
Sitten koronan meidän vuokra on noussut 650e lisäksi siihen mitä maksettiin aiemmin. Sähkö tuplaantunut.
Mun on hyvin vaikea uskoa, että ravintoloitsijat nostavat tässä taloustilanteessa hintoja vain kääriäkseen voittoja. Se on itsensä jalkaan ampumista.
Vierailija kirjoitti:
Vastaappa ravintoloitsija
Eihän se ehdi, kun vastailet itsellesi niin tiuhaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten koronan meidän vuokra on noussut 650e lisäksi siihen mitä maksettiin aiemmin. Sähkö tuplaantunut.
Oma vika kun olet haksahtanut määräaikaiseen.
Mistä hintojen laskusta aloittaja höpisee?
Vähän veikkaan, että aloittajalle ei kelpaa mikään vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porssisahko ei sovi ravintolaan paitsi jos ruuat tehdään aamu yöstä
Sinä syödä kotona jos olet perse auki. Ei ollah minä vika. Älä tulla minun ravintola kiitos!
T. Ali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porssisahko ei sovi ravintolaan paitsi jos ruuat tehdään aamu yöstä
Päiväsähkökin on halvempaa kuin määrä aikainen
Aloittaja, sulla tuntuu olevan ajatus, että ravintolan pyörittämisellä pääsee rikastumaan. Lähde itse ihmeessä alalle, vai mikä on tekosyysi?
Vastaappa ravintoloitsija.