Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita ei voisi vähempää kiinnostaa esimiestehtävät?

Vierailija
05.02.2023 |

Itsellä olisi koulutusta ja kokemusta sen verran paljon, että hyvinkin pääsisin esimiestehtäviin, mutta ei vaan yhtään kiinnosta!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä.

Vierailija
2/12 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi niistä maksetaan vähän paremmin kuin muista töistä, että harva sitä vastuuta mielellään haluaisi ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi niistä maksetaan vähän paremmin kuin muista töistä, että harva sitä vastuuta mielellään haluaisi ottaa.

Ei kai se vastuun ottaminen ole ongelma, vaan se, että en halua olla sellaisessa asemassa, että määräilen toisten tekemisiä ja asioita.

Vierailija
4/12 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Minusta on mukavaa, että ongelmatilanteet voi sysätä jonkun muun harteille. Ei tarvitse stressata, että kaikki menee nappiin.

Vierailija
5/12 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävät kiinnostaa kyllä, palkka ei. Verotuksen ansiosta saman palkan saa käteen vähemmällä työllä ja vastuulla, joten en mene esimiestehtäviin.

Vierailija
6/12 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei työnteko ylipäätänsä voisi vähempää kiinostaa. Tein viisi vuotta esimiehenä töitä ihan puhtaasti sen takia kun siitä maksettiin erittäin hyvää palkkaa.

Vierailija
7/12 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi kuunnella päivästä toiseen kitinää kuinka tuo teki sitä ja tuo teki tätä, tuo vei minun tavarani ja tuolla on väärän väriset sukat jalassa jotka aiheuttavat migreeniä. Kaiken tämän lisäksi olet kuitenki täys P aukko vaikka tekisit mitä.

Vierailija
8/12 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Olen ollut ja vaihdoin pois (paremmin palkattuun) asiantuntijatehtävään. Tienaan nyt siis paremmin kuin esimieheni tienaa ja työkin on mukavampaa.

Vierailija
9/12 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusta, kokemusta ja kokeiltu on.

Vdutti kokoajan.

Sanoin sori ei ole mun juttu.

Vierailija
10/12 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ole työelämässä halunnut esimiestehtäviin koska alaiset on niin huonoja ja typeriä. Eivät kestä mitään, heti saikulla ja itkemässä kuinka olisi vietiä pitänyt tuoda hellemmin esiin. Olisi pitänyt maanitella hunajaisesti alaisia tekemään työnsä mistä palkkansakin saavat.

Esimiehiä kyllä arvostellaan, ja  että pitäisi olla toisella lailla, mutta ei koskaan paskoja luonnevikaisia alaisia.

Sun teksti kyllä kertoo luonnevikaisesta esimiehestä.

Vierailija
11/12 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ole työelämässä halunnut esimiestehtäviin koska alaiset on niin huonoja ja typeriä. Eivät kestä mitään, heti saikulla ja itkemässä kuinka olisi vietiä pitänyt tuoda hellemmin esiin. Olisi pitänyt maanitella hunajaisesti alaisia tekemään työnsä mistä palkkansakin saavat.

Esimiehiä kyllä arvostellaan, ja  että pitäisi olla toisella lailla, mutta ei koskaan paskoja luonnevikaisia alaisia.

Alaiset on niin huonoja ja typeriä. Eivät kestä mitään Olisi pitänyt maanitella hunajaisesti alaisia tekemään työnsä mistä palkkansakin saavat. Eivät kestä mitään, heti saikulla.

Kuvailit juuri esimiehen työtehtävän.

Annasku arvaan.

Ne rautaiset asiantuntijat, jotka on olleet firmassa 20v ja jotka aina vaan tekee työnsä omat ja muiden suputtelee ison pomon korvaan, jotta: "toi sun uus esimies on luonnevikainen prsreikä."

Vierailija
12/12 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja tiedän muitakin.

Olisin päässyt muutamaankin kertaan projektipälliköksi ja siitä mahd isompiinkin esimiestehtäviin, mutta en halunnut sitä vastuuta ja työmäärää. Olen kiinnostunut työalani sisällöstä, en hallinnosta enkä henkilöstöjohtamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan