Mitä puoluetta aiot äänestää kahden vuoden päästä?
Itse olen toistaiseksi päätynyt Harkimoon. Olen vain niin pahuksen kyllästynyt Petteri+Riikka duon sekoiluun. Molemmat rääkyy velkataakasta ja työttömyydestä, mutta ovatko he itse tehneet mitään niiden torjumiseksi? Ei! Velka on vain lisääntynyt ja niiden luvattujen 100 000 työpaikkojen sijaan työttömyys on vain kasvanut. Lisäksi näillä on lähestulkoon olematon työhistoria minkä vuoksi näiden toiminta on todella kaksinaamaista.
Harkimo sen sijaan on oikea liikemies. Lisäksi Harkimolta puuttuu yhden ihmisen eduskuntapuolueena oikea vaikutusvalta joten saa nähdä miten Harkimon puolue kasvaa, jos ei ehdi kuihtua
Kommentit (327)
PS, ainoa puolue joka pitää suomalaisten puolia.
Vierailija kirjoitti:
😄😄😄😄 Niin näkyy pitävän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hallitus kaatuu ennen kesää
Mielenkiintoista tosiaan nähdä persujen reaktiot kevään tupla-antijytkyyn. Natserin mesimäyrät pääsevät emännältään irti ja paskominen alkaa. Leikkausten alkaessa purra mesimäyrät alkavat purra Purraakin. Ehkä tosiaan ennenaikaiset vaalit ja "Riikan" aika mennä töihin.
Eikö ne leikkaukset ole jo melkein kaikki toteutettu vai mitä leikkauksia vielä odotat?Ette te kelaelätit sen enempää rahaa tule saamaan vaikka vassarit pääsisi valtaan.
Epäironisesti jotakin nykyisistä hallituspuolueista.
SDP. Persuille sanon hei hei ja ,että tämä ei käy mulle ,että teitä uudestaan äänestäisin eduskuntaan. Tämä muistetaan vaaliuurnilla, se mitä olette tehneet.
Persuja äänestän kuten ennenkin.
Sdp. Aiemmin Persuja ja Kepua mutta kummatkin paljastui pettureiksi ja työläisen kurittajaksi.
Samaa kuin aina ennenkin, nukkuvien puoluetta. Ei voisi politiikan kähmintä vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu varmasti pitää. Maanselän loikkaus Purran avustajaksi viimeinen niitti. Äijähän vihaa palkansaajia.
Sitä joka lupaa mulle kaikkea hyvää ja kivaa ja paljon lisää massia ja lyhennettyä työaikaa kovemmalla palkalla tietty!👍💪
Vihreitä äänestän, kuten aina ennenkin.
Sdp tai vasemmistoliitto. Jokainen asioista syvällisemmin ymmärtävä äänestää vasemmalle. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Humaanius, tasa-arvo ja empatia edellä.
Vierailija kirjoitti:
Se on nähty 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut, ainoa vaihtoehto jos haluaa edes jotain järkeä maahanmuuttopolitiikkaan.
Lol, persuthan niitä on eniten ottaneet koko meidän historiassa :D
Ps ja Kokoomus on ainoita jotka ovat valmiina laittamaan paholoiset ulos suomesta
Ovat valmiita? No missä se näkyy? Eli ne tulokset? Kokoomus käsittääkseni haluaa tänne lisää ihmisiä.
Luuletko että siellä ei ole muitakin päättämässä?Eivät ainakaan ole hakeneet leiriltä lisää ja saivat Venäjän rajan kiinni.
Vasemmistoliittoa kuten tähänkin saakka.
Pienin paha olisi kai SDP. Mikään puolue ei oikein ole keskituloisen puolella.
En mittää. Tekopyhiä valehtelijoita kaikki. Torille lynkattavaksi ja edesvastuuseen teoistaan.