Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta aiot äänestää kahden vuoden päästä?

Vierailija
04.01.2025 |

Itse olen toistaiseksi päätynyt Harkimoon. Olen vain niin pahuksen kyllästynyt Petteri+Riikka duon sekoiluun. Molemmat rääkyy velkataakasta ja työttömyydestä, mutta ovatko he itse tehneet mitään niiden torjumiseksi? Ei! Velka on vain lisääntynyt ja niiden luvattujen 100 000 työpaikkojen sijaan työttömyys on vain kasvanut. Lisäksi näillä on lähestulkoon olematon työhistoria minkä vuoksi näiden toiminta on todella kaksinaamaista.

Harkimo sen sijaan on oikea liikemies. Lisäksi Harkimolta puuttuu yhden ihmisen eduskuntapuolueena oikea vaikutusvalta joten saa nähdä miten Harkimon puolue kasvaa, jos ei ehdi kuihtua 

Kommentit (327)

Vierailija
141/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa niin kuin aina sähköverkkojen myynnin jälkeen jolloin aloin ottamaan asioista oikeasti selvää. Ja huomasin, että vasemmistoliito on oikeasti talouspuole. Ennen äänestin kokoomusta ja se hävettää vieläkin. 

Vierailija
142/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Lindtman on äijä. Hän kykenee vaikka puristamaan kivestä vettä ja vedestä viiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin nykyhallituksen puolesta, sillä Suomi-laivan kääntäminen on useamman hallituskauden prosessi.  Demarihallituksien politiikka on ollut pitkässä juoksussa erittäin haitallista Suomelle Paavo Lipposen ajoista lähtien

Vierailija
144/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Antti Lindtmania.

Niinkö aiot.  Itse en noteeraa häntä minkään arvoiseksi.  Oletan, että monet SDP-puolueessa katuvat, että puolsivat häntä puolueen johtoon.  Kissojen rääk-tap. valitsi läheiseksi työkaveriksi.  Tyypin arvot tulivat aika äkkiseltään toteen näytetyksi. 

Vierailija
145/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hallitus kaatuu ennen kesää

Vierailija
146/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan demareita enkä vihreitä. Muuten en ole asiaa miettinyt. Kerkee päättää ennen vaalipäivää.

Vierailija
147/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä hallitus kaatuu ennen kesää

Mielenkiintoista tosiaan nähdä persujen reaktiot kevään tupla-antijytkyyn. Natserin mesimäyrät pääsevät emännältään irti ja paskominen alkaa. Leikkausten alkaessa purra mesimäyrät alkavat purra Purraakin. Ehkä tosiaan ennenaikaiset vaalit ja "Riikan" aika mennä töihin.

Vierailija
148/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
149/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näyttää. Olen demarien jäsen, mutta en ujostelisi äänestää muutakin puoluetta, esim. jos nyt olisi vaalit, niin tuollaista puoluetta en äänestäisi. Kun osa on muutunut kommunisteiksi ja osa muuten vaan houruaa ja haastaa epävakautta yhteiskuntaan. Jos tuo vasemmistolaisempi siipi demareissa tulisi tolkkuhinsa, niin ehkä sitten. Haastavat vain riitaa, ja lupaavat kuuta taivaalta kaikille, vaikka hyvin tietävät, mihin se johtaisi. Paitsi taisin kyllä jo aikaisemmin päättää, että kissankiduttajapuoluetta en äänestä. Ikinä.

Vierailija
150/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäisin nykyhallituksen puolesta, sillä Suomi-laivan kääntäminen on useamman hallituskauden prosessi.  Demarihallituksien politiikka on ollut pitkässä juoksussa erittäin haitallista Suomelle Paavo Lipposen ajoista lähtien

Sait multa yläpeukun, vaikken ole itse äänestämässä nykyhallitusta.  Liikaa tuskaa ovat päätöksillään aiheuttaneet monelle varsinkin heikossa asemassa oleville.  Mutta kiitosta annan, että otit esille demarit joiden historiasta todellakin löytyy surkeita päätöksiä, varsinkin huomioiden Lipposen "itsevaltiaan" typerät päätökset.  Muistisairasta ihmistä ei kuitenkaan saa enää vastuuseen, mutta puolueen kuitenkin ja varsinkin nykyjohdon.  Peräkammarin poikaa ei pidä missään tilantessa päästää vallankäyttäjäksi pääministerinä.   

Vierailija
151/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP. Niin kuin tähänkin asti. 

Vierailija
152/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääri keskustaa äänestän.

Vierailija
153/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka kuten aina.

Vierailija
154/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustaa.

Vierailija
155/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP

Vierailija
156/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalidemokraatteja. 

Vierailija
157/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP. Ennen äänestin persilja. En enää. Mekin sekin ääni hukkaa, kun Tynkkynen lähti rahan perään Brysseliin.

Vierailija
158/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika näyttää. Olen demarien jäsen, mutta en ujostelisi äänestää muutakin puoluetta, esim. jos nyt olisi vaalit, niin tuollaista puoluetta en äänestäisi. Kun osa on muutunut kommunisteiksi ja osa muuten vaan houruaa ja haastaa epävakautta yhteiskuntaan. Jos tuo vasemmistolaisempi siipi demareissa tulisi tolkkuhinsa, niin ehkä sitten. Haastavat vain riitaa, ja lupaavat kuuta taivaalta kaikille, vaikka hyvin tietävät, mihin se johtaisi. Paitsi taisin kyllä jo aikaisemmin päättää, että kissankiduttajapuoluetta en äänestä. Ikinä.

Itsekin mietin sdptä kun Marin lähti, mutta se että puolueeseen otetaan psykopaatti/sosiopaatti niin ei kiitos. Jos tekee noin eläimille, tekisi niin myös ihmisille jos saisi tilaisuuden. 

Vierailija
159/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin mietin sdptä kun Marin lähti, mutta se että puolueeseen otetaan psykopaatti/sosiopaatti niin ei kiitos. Jos tekee noin eläimille, tekisi niin myös ihmisille jos saisi tilaisuuden. 

On upeeta huomata, että ihmiset osaavat rinnastaa elolliseen älykkääseen lemmikkiin tai muihinkin eläimiin kohdistuvia väkivaltarikoksia tekeviä samaan kastiin joiden kylmäävä luonne ei säästä ketään, ainakaan äänestäjiä ja tuskin edes läheisiään.  Mammat ja mummot saa #mennä#, kun perintöä hamutaan. 

Vierailija
160/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi