Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta aiot äänestää kahden vuoden päästä?

Vierailija
04.01.2025 |

Itse olen toistaiseksi päätynyt Harkimoon. Olen vain niin pahuksen kyllästynyt Petteri+Riikka duon sekoiluun. Molemmat rääkyy velkataakasta ja työttömyydestä, mutta ovatko he itse tehneet mitään niiden torjumiseksi? Ei! Velka on vain lisääntynyt ja niiden luvattujen 100 000 työpaikkojen sijaan työttömyys on vain kasvanut. Lisäksi näillä on lähestulkoon olematon työhistoria minkä vuoksi näiden toiminta on todella kaksinaamaista.

Harkimo sen sijaan on oikea liikemies. Lisäksi Harkimolta puuttuu yhden ihmisen eduskuntapuolueena oikea vaikutusvalta joten saa nähdä miten Harkimon puolue kasvaa, jos ei ehdi kuihtua 

Kommentit (327)

Vierailija
181/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja.

Vierailija
182/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin hallitus teki koronapassi ja koronatoimillaan sen että kyseisessä hallituksessa olleita puolueita en voi ikinä äänestää. Toki olen vain kerran äänestänyt vaaleissa ja silloin ääneni meni persulle. 

Ensi vaaleissa ehkä pitää äänestää persuja ihan vain siksi ettei meille vaan tulisi uudestaan nat si kauhuhallitusta eli demari,vas,vihr ja keskusta. 

Suomessa on huonoa koska täällä ei kyllä äänestämällä voi vaikuttaa, aina samat paskat puolueet ovat päättämässä asioista ja he aina ajavat suomea vain surkeampaan suuntaan. Pitäisikö seuraava hallitus olla ps ja liike nyt? 

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit eivät ole hylänneet työväen äänestäjiään. Siis vuoden 1970 työväen äänestäjiä. Kaiken laittaa eläkeläisille ja sieltä ei tulla ottamaan mitään pois. Olis kiva jos meidän nykyisen työväenkin asioita ajettaisiin.

Vierailija
184/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta, kuten aina ennenkin.

Vierailija
185/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP. Persuille sanon hei hei ja ,että tämä ei käy mulle ,että teitä uudestaan äänestäisin eduskuntaan. Tämä muistetaan vaaliuurnilla, se mitä olette tehneet.

Persut ovat pienentäneet tukia,vähentäneet kehitysapua,laittaneet rajan kiinni Erittäin hyviä päätöksiä.

Vierailija
186/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain että en nykyisiä hallituspuolueita. Persujen ansiosta olen jopa harkinnut vasemmistoliiton äänestämistä. Katsotaan nyt miltä näyttää lähempänä vaaleja.

Vierailija
187/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mittää. Tekopyhiä valehtelijoita kaikki. Torille lynkattavaksi ja edesvastuuseen teoistaan.

Voi kun kaikki politiikkaan turhautuneet älyäisivät käydä äänestämässä demareita, vasureita tai vihreitä. Näistä kun saataisiin enemmistöhallitus, niin koittaisi köyhillekin hyvät ajat ja työttömien kyykytys loppuisi. Edellinen hallitushan oli keskusta-vasemmistolainen, ei vasemmistolainen, joten Keskustan pillin mukaan jouduttiin osin tanssimaan. Keskustan käsialaa mm. tämä aktiivimallin vastine. Suomeen pitäisi saada oikea vasemmistohallitus, ja se saataisiin, kun kaikki pienituloiset kävisivät äänestämässä. Äänestämättä jättäminen on sama kuin ääni porvarille, koska porvari äänestää aina.

Vierailija
188/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP. Persuille sanon hei hei ja ,että tämä ei käy mulle ,että teitä uudestaan äänestäisin eduskuntaan. Tämä muistetaan vaaliuurnilla, se mitä olette tehneet.

Persut ovat pienentäneet tukia,vähentäneet kehitysapua,laittaneet rajan kiinni Erittäin hyviä päätöksiä.

Maahanmuuttoon pitää ollakin jotain tolkkua, mutta että suomalaisia köyhiä kuritetaan, vaikka ennen vaaleja luvattiin muuta?

Vierailija
189/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienin paha olisi kai SDP. Mikään puolue ei oikein ole keskituloisen puolella.

SDP ja Vasemmisto nimenomaan ovat keskituloisenkin puolella pienituloisten lisäksi. :)

Vierailija
190/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuuttoon pitää ollakin jotain tolkkua, mutta että suomalaisia köyhiä kuritetaan, vaikka ennen vaaleja luvattiin muuta?

Kokoomus niitä tukia leikkaa, ei persut. Persut on suomessa vähiten surkea puolue joten siksi persut. 

Vierailija
191/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS, ainoa puolue joka pitää suomalaisten puolia. 

😄😄😄😄 Niin näkyy pitävän!

Jep, suomalaisen rikkaan puolia! Köyhistä ei niin väliä!

Vierailija
192/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla on kuntavaaleissa ehdolla muutama tosi mielenkiintoinen uusi nimi. Tykkään heidän tavastaan laskea ja perustella asioita. 

Jos joku heistä on ek-vaaleissa ehdolla, niin saattaisinpa äänestää Perussuomalaisia. Olen liikkuva äänestäjä, mutta Persujen äänestämiseen on ollut vähän kynnystä.

Vierailija
193/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen äänestämään terroristi järjestöjä tukevaa, sukupuoltani avoimesti vihaamaa, feminististä, järjenkäytön estävää tunteellista vihervasemmistoa vastaan eli tulen jälleen äänestämään persuja. 

persuilla ei ole tarjottavana mitään muuta kuin ideologista hömppää

Joka tapauksessa persut ovat tässä kahdessa vuodessa aiheuttaneet minulle enemmän hyvää kuin mitä vihervasemmisto minulle aiheutti neljässä vuodessa. Vihervasemmiston naiset ei aiheuttaneet meille miehille mitään hyvää vaan pelkkää pahaa. Vihervasemmiston valtakaudella tarkoituksella jaettiin suomalaiset leireihin iän ja sukupuolen mukaan joka johti siihen että yhteistyö ei onnistu mitenkään. 

Ennemmin äänestän niitä jotka suvaitsee muitakin kuin omaa pientä ideologisen kuplan mielipiteitä vaikka he vale

Olen täysin samaa mieltä, vaikkaa nainen olenkin. Persuille menee ääni.

Vierailija
194/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP tai Vasemmistoliittoa, kuten muutkin iigor-mieliset.

Vierailija
195/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus niitä tukia leikkaa, ei persut. Persut on suomessa vähiten surkea puolue joten siksi persut. 

Riikkahan on nimenomaan poseerannut sakset ja leikkuulauta kädessä minkä ehtii!

Itse en työkyvyttömyyseläkeläisenä voi persuja äänestää, koska leikkasivat eläkkeensaajan asumistukeani ja hankaloittivat toimeentulotuen saamista, mitä eläkkeestä huolimatta välillä tarvitsen. Ja ovat nostaneet kaiken hintaa, seuraavana lääkkeiden ja terveydenhuollon, joita pitkäaikaissairaana tarvitsen paljon. Autoveron alennus muutaman kympin vuodessa ei paljon lohduttanut, kun näiden leikkausten ja hinnankorotusten jälkeen jää silti monta sataa euroa miinukselle!

Vierailija
196/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP tai Vasemmistoliittoa, kuten muutkin iigor-mieliset.

Mikä on "iigor-mielinen"? Käsittääkseni niitä ovat eurooppalaiset äärioikeistopuolueet joihin PS kuuluu. Venäjähän on kaukana Suomen vasemmistosta.

Vierailija
197/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja koska parempaakaan ei ole tarjolla. Olen duunari ja ytk jäsen. Hyvä että nykyinen hallitus leikkaa tukia ja laittaa talouden kuntoon. Kipeät päätökset aiheuttaa sen että lampaat kääntää takkinsa. 

Taantumasta ja heikosta taloudesta saamme kiittää edellistä ja sitä edellistä hallitusta.

M30

Vierailija
198/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri itsekin sain vastattavaksi nettikyselyn, jossa kysyttiin "mitä puoluetta äänestäisit, jos eduskuntavaalit järjestettäisiin nyt?" (tai jotain sinne päin). Vastasin "en osaa sanoa". Tilanne on nyt omalla kohdalla hyvin "eläväinen". En osaa sanoa puoluekantaani.

Vihreät oli aikoinaan oma suosikki, kun ajoi luonnonsuojelua. Myöhemmin alkoi ajaa myös yltiöhöveliä maahanmuuttopolitiikkaa, joten jätin puolueen. Sitten on persut, joka aikoinaan vaikutti ajavan järkevästi kansallisia etuja kansainvälisessä politiikassa. Nyt puolue on äärioikeiston saastuttama ja Kokoomuksen juoksupoika.

Ja sitten meillä on SDP ja vasemmistoliitto, jotka myötäilevät ammattiliitojen Suomen kilpailukykyä rampauttavia tavoitteita.

Pitää vähän fundeerata. Nyt en osaisi varmaan äänestää ketään.

Vierailija
199/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP puoluetta äänestän. 

Vierailija
200/327 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä vapaudenliittoa. Mutta vaaleihin on vielä aikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän