Mitä puoluetta aiot äänestää kahden vuoden päästä?
Itse olen toistaiseksi päätynyt Harkimoon. Olen vain niin pahuksen kyllästynyt Petteri+Riikka duon sekoiluun. Molemmat rääkyy velkataakasta ja työttömyydestä, mutta ovatko he itse tehneet mitään niiden torjumiseksi? Ei! Velka on vain lisääntynyt ja niiden luvattujen 100 000 työpaikkojen sijaan työttömyys on vain kasvanut. Lisäksi näillä on lähestulkoon olematon työhistoria minkä vuoksi näiden toiminta on todella kaksinaamaista.
Harkimo sen sijaan on oikea liikemies. Lisäksi Harkimolta puuttuu yhden ihmisen eduskuntapuolueena oikea vaikutusvalta joten saa nähdä miten Harkimon puolue kasvaa, jos ei ehdi kuihtua
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut, ainoa vaihtoehto jos haluaa edes jotain järkeä maahanmuuttopolitiikkaan.
Lol, persuthan niitä on eniten ottaneet koko meidän historiassa :D
Ps ja Kokoomus on ainoita jotka ovat valmiina laittamaan paholoiset ulos suomesta
Ovat valmiita? No missä se näkyy? Eli ne tulokset? Kokoomus käsittääkseni haluaa tänne lisää ihmisiä.
On ihmisiä ja ihmisiä toiset ovat ja toiset eivät,ymmärsitkö?Viisas on kriittinen,raha on tiukassa.
ex-ps. Nyt äänestän vihreitä. Ps oli kusetus..ja pahin vihollinen heillä vihreät..äänestän sitä kun kerran kusettivat. Sitä saa mitä tilaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliittoa
Haluatko gulagille?
En ole vielä päättänyt tarkempia yksityiskohtia, mutta se on varmaa, että nämä kaksi kahelia ei pääse jatkoon ainakaan minun äänellä. Susanna Kosken kohtalo olisi ihan reilu molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP tai Vasemmistoliittoa, kuten muutkin iigor-mieliset.
Onko tämä jotain Venäjän hybridivaikuttamista väittää jatkuvasti tällä palstalla suomalaista vasemmistoa venäjämieliseksi? SDP ja Vasemmisto kannattavat absoluuttisia ihmisoikeuksia, ja Venäjä ei ole ihmisoikeusmyönteinen valtio, ei ollut ennen Ukrainan sotaakaan. Nykyvasemmistolla ei ole mitään tekemistä Venäjän kanssa. Ehkä jostain SKP:sta saattaa venäjämielisyyttä vielä löytyä, mutta he ovatkin marginaalipuolue.
Li Anderssonin äärivasemmiston vasaraväkivallan hyväksyminen ja Venäjämyönteinen sijainti Eu-parlamentissa, Kiljunen, Halonen, Lipponen. Tässä vain pintaraapaisu. Se on kummallista, mutta näin se vain näyttäisi olevan, että se Venäjä nähdään vasemmistossa hyvänä juttuna. Samoin nykykommunistit (eli vihe
Kylmän sodan aikana vasemmiston instituutiomuistiin syöpyi, että itärajan takana on ystävä. Muisto on siellä niin tiukassa, ettei se kulu pois runsaassa kolmessa vuosikymmenessä.
Yök. Vihreä oksennus