Mitä puoluetta aiot äänestää kahden vuoden päästä?
Itse olen toistaiseksi päätynyt Harkimoon. Olen vain niin pahuksen kyllästynyt Petteri+Riikka duon sekoiluun. Molemmat rääkyy velkataakasta ja työttömyydestä, mutta ovatko he itse tehneet mitään niiden torjumiseksi? Ei! Velka on vain lisääntynyt ja niiden luvattujen 100 000 työpaikkojen sijaan työttömyys on vain kasvanut. Lisäksi näillä on lähestulkoon olematon työhistoria minkä vuoksi näiden toiminta on todella kaksinaamaista.
Harkimo sen sijaan on oikea liikemies. Lisäksi Harkimolta puuttuu yhden ihmisen eduskuntapuolueena oikea vaikutusvalta joten saa nähdä miten Harkimon puolue kasvaa, jos ei ehdi kuihtua
Kommentit (327)
Persut, ainoa vaihtoehto jos haluaa edes jotain järkeä maahanmuuttopolitiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Antti Lindtmania.
Sama täällä👍👍👍
Avoinna vielä mutta mitä ainakaan en äänestä ovat kok, ps ja kd. Pari vuotta vielä aikaa miettiä ja seurata mitä mikäkin puolue tulee tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Persut, ainoa vaihtoehto jos haluaa edes jotain järkeä maahanmuuttopolitiikkaan.
asiasta ei kuntavaaleissa päätetä. Tämän vuoden saldo on muuten +40 000, ihan tiedoksesi
Vierailija kirjoitti:
niinpä niin... maahanmuuttopolitiikka!!! ihan kuin ei olis muita asioita eli tässä sen näkee, että persuja äänestävät varmaan vain yhden asian takia?? ainiin sorry, onhan vielä halpa bensa :D
ei voi tähän maailman aikaan vielä tietää, aikaa on pari vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niinpä niin... maahanmuuttopolitiikka!!! ihan kuin ei olis muita asioita eli tässä sen näkee, että persuja äänestävät varmaan vain yhden asian takia?? ainiin sorry, onhan vielä halpa bensa :D
ja vielä pakkoruotsi!
Samaa pazkaa eri väreissä, en viitsi äänestää, lopputulos on kuitenkin sama.
Vierailija kirjoitti:
SDP... eri arvot ku nykyisellä! ARVOT ratkaisee!!
Holtiton velanotto?
Samaa kuin koko aikuisikäni eli Nukkuvien puoluetta.
Älkää äänestäkö köyhiä jatkuvasti pelottelevia ja näännyttäviä. Ihan varmuuden vuoksi. Tilanne on kriittinen. Jos haluat oikeaa muutosta, älä usko lupauksia. Mieti nyt mihin Suomen rahat nytkin viedään ulkomailla ja herää. Suomessa on edelleen muutamia hämäriä suojatyöpaikkoja sosiaalialalla ja ties missä. Nyt pitää oikeasti miettiä ja tutkia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjää. Ei yksinkertaisesti löydy mitään ajatusta yhdestäkään puolueesta.
Olen ehtinyt äänestämään aikanaan mm. kepua, persuja ja liikeNyt.
Itse äänestän sitä vähiten pahaa itselleni eli persuja
Sdp, pienin paha.
Kekkonen oli oikeassa, Kokoomus kuuluu oppositioon. Ps on tyrinyt nyt kaikki hallitusvastuunsa, ja junttinassemeininkiä ja suomalaisen kulttuurin vihamielistä asennetta ei kukaan enää jaksa.
Sinipuna voisi jäädä lopulliseksi hallitukseksi, tasapainottavat toisiaan.
Demareita kun viimeksikin ed.vaaleissa. (Olen entinen vihreiden äänestäjä).
Ilmoitan ketjun asiattomaksi