Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puoluetta aiot äänestää kahden vuoden päästä?

Vierailija
04.01.2025 |

Itse olen toistaiseksi päätynyt Harkimoon. Olen vain niin pahuksen kyllästynyt Petteri+Riikka duon sekoiluun. Molemmat rääkyy velkataakasta ja työttömyydestä, mutta ovatko he itse tehneet mitään niiden torjumiseksi? Ei! Velka on vain lisääntynyt ja niiden luvattujen 100 000 työpaikkojen sijaan työttömyys on vain kasvanut. Lisäksi näillä on lähestulkoon olematon työhistoria minkä vuoksi näiden toiminta on todella kaksinaamaista.

Harkimo sen sijaan on oikea liikemies. Lisäksi Harkimolta puuttuu yhden ihmisen eduskuntapuolueena oikea vaikutusvalta joten saa nähdä miten Harkimon puolue kasvaa, jos ei ehdi kuihtua 

Kommentit (327)

Vierailija
81/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP... eri arvot ku nykyisellä! ARVOT ratkaisee!!

Holtiton velanotto?

Oikeisto on vastuussa suurimmasta osasta tämän maan velasta. Tarkista vaikka.

Kataisen sateenkaari oli kyllä jakovaroineen aitoa SDP:tä.

Vierailija
82/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja, koska halusin muutosta. Pettynyt olen, ei tässä maassa ole mitään järkevää vaihtoehtoa. Jätän äänestämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP, kuten aina.

Toivotaan että olet vielä elossa ja vanhasta muistista äänestät,järjen käyttö ei ole vahvuutesi,keski-ikä Demareilla on korkein.

Vierailija
84/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää persu - vasemmisto on niin polarisoitunut, että pitäisikö äänestää keskustaa. En jaksa kuunnella noiden ääripäiden räksytystä toisilleen.

Keskusta on vasemmistopuolue

Vierailija
85/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin muuta kuin vihervasemmistoa tai "laitaoikeistoa". Ehkä Liike Nyt.

Vierailija
86/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen systeemi voisi olla hyvä, että ennen vaaleja jotkut puolueet neuvottelevat keskenään vaaliohjelman ja julkaisevat sen. Sitten äänestäjät äänestävät sitä vaaliohjelmaa jonka kokevat parhaaksi.

Ja Ruotsiin verrattuna siellä saisi olla niitä radikaalejakin ohjelmia, eikä kaikilla samanlaisia kompromisseja.

Vierailija
87/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KD kuten aina.

Mä kyllä olen ajatellut, että tuo eduskuntatyökin olis ihan oikeaa työtä. Ainakin sata kertaa rankempaa kuin oma työni, en vaihtaisi.

Vierailija
88/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia edelleen.

Ajavat alas turhat tuet. Sosiaalituet paisuneet älyttömyyksiin velkarahalla, sen mahdollisti demarit ja vassarit.

Jämpti ja osaava sisäministeriö, joka uudistaa lakeja niin, että oma kansallinen turvallisuus säilyy. Kuten myös tiukentavat lakeja rikollisille.

Maahanmuuton haitalliset seuraukset ymmärretään nyt ja niistä saa jopa puhuakin, ja lakeja kiristetään.

Hyvä puolustusministeriö, joka satsaa puolustukseen. 

Ja hyvä työministeriö, joka ajaa alas Ay-liikkeiden satavuotista, ummehtunutta valtaa, joka sekin sossujen unelma.

Kaikekaikkiaan perussuomalaiset ovat ainoana uskaltaneet nostaa esiin niitä aisoita, joka työtä tekeviä, isänmaallisia on ottanut päähän.

Todellakin lorvimisen aika on ohi. Sossujen höttöunelma on ohi. 

Sen tajuaa jopa Lindtman, joka ei yhtäkään kiristystä enää muuttaisi, näin on käynyt ilmi.

Salaa on tyytyväinen, että kokoomus ja PS nämä toteuttivat.

Ja kokoomus EI lähde demarien kanssa hallitukseen, jos nämä edelleen jakaisivat sitä höttöä löhööjille. Sen tietää Lindtmankin.

Oikein odotan sitä itkua ja porua, jos demarit ja kokoomus yhdessä hallituksessa ja kiristykset vain jatkuvat. 

Koska niin tulee käymään. Se on fakta. 

Vierailija
89/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP, VASEMMISTO,RKP NIIN SAADAAN SUOMEEN 40000 "SOPULIA" VUODESSA JA KEHITYSAPU 3 KERTAISTETAAN.

siitä ei kuntavaaleissa päätetä

tiesithän että tämän vuoden plussa on 40 000? mitkä puolueet nyt on hallituksessa?

Nämä ovat edellisen meriittejä,juuri saatiin järkeviä muutoksia aikaan joten voit lueskella niitä.

Vierailija
90/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenäistä Venäjää. 

Vierailija
91/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää persu - vasemmisto on niin polarisoitunut, että pitäisikö äänestää keskustaa. En jaksa kuunnella noiden ääripäiden räksytystä toisilleen.

Keskusta sanoi ettei se lähde kokoomuksen kanssa hallitukseen. Ihmisillä on kalan muisti

Vierailija
92/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuu sellanen puolue joka ajaa suomalaisten asioita.

Minun suomalaisen työssäkäyvän asiaa ajaa parhaiten PS,vaikka jarru RKP samassa hallituksessa onkin,harmittaa ettei Kepu lähtenyt hallitukseen joka aidosti ajaa suomalaisten asiaa,no seuraavaan sitten Kok PS KL Kepu

Vierailija
93/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KD kuten aina.

Mä kyllä olen ajatellut, että tuo eduskuntatyökin olis ihan oikeaa työtä. Ainakin sata kertaa rankempaa kuin oma työni, en vaihtaisi.

Mitäs kd on sielä hallituksessa nyt saanut aikaan kun ovat ihan hiljaa sielä taas olleet suojatyöpaikassaan

Vierailija
94/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia, kuten aiemminkin.

En ole heidän kritiikitön ihailijansa, mutta koen että he ovat kaikista paskoista ja Suomelle tuhoisista puolueista vähiten paska ja Suomelle tuhoisa puolue.

Mikäli huomaan heidän siirtyvän kohti pullantuoksuista ja neutraalia "the puoluetta" siirryn äänestämään Sinimustia mikäli saavat puolueensa rekisteriin tai jätän kokonaan äänestämättä.

Valinnan kokonaan äänestämättä jättämisestä tein ensimmäistä kertaa viime presidentinvaaleissa. En pystynyt, en kertakaikkiaan pystynyt äänestämään kumpaakaan näistä ehdokkaista. Niin kaukana ovat heidän edustamansa arvomaailmat omastani. Valinta ultra-globalistin ja ultra-punavihreän välillä on mahdoton.

Stubbin valinnan ainoa lohtu on siinä, että hänen taustajoukkonsa on hieman vähemmän sekopäinen kuin Haaviston taustajoukko olisi ollut hänen tultuaan valituksi. Se olisi ollut Suomen tuho.

Vierailija
95/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen systeemi voisi olla hyvä, että ennen vaaleja jotkut puolueet neuvottelevat keskenään vaaliohjelman ja julkaisevat sen. Sitten äänestäjät äänestävät sitä vaaliohjelmaa jonka kokevat parhaaksi.

Ja Ruotsiin verrattuna siellä saisi olla niitä radikaalejakin ohjelmia, eikä kaikilla samanlaisia kompromisseja.

Ainakin oma kompetenssini ymmärtää valtiontalouden kaikkia miljoonia eri vivahteita ja aspekteja on niin ohut, etten uskaltaisi väittää ymmärtäväni asioiden kokonaisvaikutuksia.

Uskoisin että ihan jokainen poliitikko haluaa hyviä asioita maalle, mutta näkemykset keinoista vain poikkeaa. Itse en osaa sanoa, onko vasemmisto vai oikeisto "oikeassa", mielestäni molemmat ovat osittain oikeassa ja väärässä.

Vierailija
96/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sdp, pienin paha.

Kekkonen oli oikeassa, Kokoomus kuuluu oppositioon. Ps on tyrinyt nyt kaikki hallitusvastuunsa, ja junttinassemeininkiä ja suomalaisen kulttuurin vihamielistä asennetta ei kukaan enää jaksa.

Sinipuna voisi jäädä lopulliseksi hallitukseksi, tasapainottavat toisiaan.

Kekkonen on kuollut,jos et ole huomannut,myös Neuvostoliitto on hajonnut,oletko huomannut.

Vierailija
97/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideologista, tunteellista, feminististä ja miehiä vihaava vihervasemmisto puolueita en voi äänestää kun en ole niin itsetuhoinen mutta muuten en vielä tiedä mitä puoluetta äänestän mutta kunhan se vastustaa edellä mainittuja.

Eikö mm. persutkin ole ideologinen puolue?

Vierailija
98/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöt äänestää vasurit takaisin valtaan ja sen jälkeisissä vaaleissa ei muita tarvitse äänestääkään kuin isä putler-aurinkoista, ikuista keisariamme ja valontuojaa. 

Vierailija
99/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KD kuten aina.

Mä en oikein välitä noista elämää suuremmista ideologioista syntyneistä puolueista. Pitäisi olla sellainen nykyaikaan sijoittuva puolue, joka osaa pitää Suomen kasvusta huolta. Vain taloudellisesti menestyvällä Suomella on edellytys pitää kaikista huolta.

Mä alan olla jo siinä iässä, että mun valinnoilla ei ole mitään vaikutusta omaan hyvinvointiini enää. Lapsille haluaisin tasapainoisen Oy Suomi Ab:n ilman sitä että tapellaan jostain merkityksettömistä asioista.

Vierailija
100/327 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitan ketjun asiattomaksi

Ilmoita rauhassa. Mikähän perustelu sinulla on? Älykkään ihmisen on vaikea nähdä tässä keskustelussa mitään asiatonta tai sääntöjen vastaista.