Olisiko ihan hullua muuttaa Itä-Suomeen?
Katselin että siellä olisi suhteellisen edullisia taloja. Mutta onko töitä? Ja entäs se sodan mahdollisuus?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin länsi-suomeen.
Asun jo länsi-suomessa.
Täällä idässä teemme vauvoja serkkujen kanssa
Sille on syynsä, että asunnot siellä on halpoja. Töitä ei ole, ja se ihmisten pahoinvointi purkautuu juopotteluna ja tappeluina.
Vierailija kirjoitti:
Täällä idässä teemme vauvoja serkkujen kanssa
Ja siellä lännessä veljien ja siskojen kanssa.
Tervetuloa. Täällä on kivaa väkeä, ystävällistä ja puheliasta. Luulenpa, että Venäjä ei pikkupaikkakuntia ensimmäisenä pommittaisi vaan isoja ; Helsinki, Tampere, Turku ois niitä. Koska mitä hyötyisi jos pientä Kiteetä , Savonlinnas tai Simpelettä pommitaisi? Kuolisisi 1 tai 2 . Hesasta menisi kerralla useampi.
Töitä löytyy samalla tavalla kuin muualtakin
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa. Täällä on kivaa väkeä, ystävällistä ja puheliasta. Luulenpa, että Venäjä ei pikkupaikkakuntia ensimmäisenä pommittaisi vaan isoja ; Helsinki, Tampere, Turku ois niitä. Koska mitä hyötyisi jos pientä Kiteetä , Savonlinnas tai Simpelettä pommitaisi? Kuolisisi 1 tai 2 . Hesasta menisi kerralla useampi. Töitä löytyy samalla tavalla kuin muualtakin
Savonlinnan ne taitaa haluta sodassa omalle puolelleen. Mutta eipä tuota nyt varmaksi voi sanoa, tuleeko sieltä mitään sotaa. Voisin kuitenkin muuttaa itään, mutta vuokralle. Kiinteistöä en sieltä tässä maailmantilanteessa ostaisi.
Mä muutin länsi-Suomeen sieltä Itä-Suomesta ja takaisin en muuttaisi mistään hinnasta on nimittäin todella toksinen paikka
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden Pohjois-Karjalaaan
Onko jo verkkarit?
Olisi, siellä on kyttääminen ja kyyryily huipussansa. Aiemmin yhdessä Pohjois-Karjalaisessa kylässä oli kolme baaria ja hyvä meno, enää ei ole yhtäkään ja alkossakin pitää käydä toisella paikkakunnalla kun juoruilu on huipussansa ja toisten valvontameininki. Hauskaa ei saa pitää ollenkaan, edes selvinpäin.
Et kai sä ole sieltä taloa ostattelemassa?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5890019/hoi-tietajat-selviaako-rintamam…
Vierailija kirjoitti:
Saloa suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Mä muutin länsi-Suomeen sieltä Itä-Suomesta ja takaisin en muuttaisi mistään hinnasta on nimittäin todella toksinen paikka
Taijat ite olla se toksinen tällä kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Länsi-Suomi on laaja käsite. Oulu on myös lännessä vaikka tavallaan pohjoisessa.
Mitä alueita tarkoitatte Itä-Suomella?
Tervetuloa Mikkeliin! Ihana paikka asua ja turvallinen
Länsisuomi on täynnä narkkeja, paluumuuttajia, kouluampujia, taksihuijaireita yms. yms. Jos haluat elämääsi jännyyttä, niin valintasi on länsi-suomi.